رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سنگرنیوز/آیت‌الله مرعشی نجفی تا هنگام وفات موفق به زیارت خانه خدا نشد؛ تا واپسین روزهای عمر بارها از ایشان سؤال می‌شد چطور تا حالا مشرف نشده‌اید؟ می‌فرمود: مستطیع نشدم، من نمی‌توانم وجوهات را برای خود صرف کنم!

به گزارشس نگرنیوز به نقل از رجا و فارس، آیت‌الله سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی، (1315 - 1411 ه.ق) فرزند آیت‌الله سید شمس‌الدین محمود حسینی مرعشی بود، ایشان فقیه، ادیب و محدث عالیقدر جهان اسلام و تشیع در عصر حاضر بود و از محضر اساتید نجف در علوم مختلف کسب فیض کرد، آنگاه خود بر کرسی تدریس تکیه زد.
 
*عدم تشرف به بیت‌الله‌‌الحرام
حاج سید محمود مرعشی، فرزند آیت‌الله مرعشی درباره پدر می‌گوید: آیت‌الله نجفی تا هنگام وفات موفق به زیارت خانه خدا نشدند، تا واپسین روزهای عمر بارها از ایشان سوال می‌شد چطور تا حالا مشرف نشده‌اید؟ می‌فرمود: مستطیع نشدم!
یک وقتی شخصی گفت: آقا این همه پول در اختیار شما هست، شما چگونه مستطیع نشدید؟
فرمود: این پول‌ها از آن من نیست، مال وجوهات، سهم امام و سهم سادات، مطالبه عبّاد و زکوات است و من نمی‌توانم اینها را برای خود صرف کنم و به مکه مشرف شوم، در حالی که از خودم هیچ چیزی در دنیا ندارم، پس من مستطیع نیستم.
دیگری گفت: یک وقت ممکن است کسی شما را مهمان کند، فرمود: من باید بدانم آن پولی که می‌خواهم با آن مرا میهمان کند، از کجا تامین شده است؛ خدای ناکرده پول‌های شبهه‌ناک نباشد، دلم می‌خواهد که پول از آن خودم باشد.
*مصرف بیت‌المال
اگر کسی در حرم مطهر به ایشان وجوهاتی می‌داد، همان شب باید آن را به مصرف می‌رساند و نمی‌گذاشت ...



ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سهم شما فقط یک گناه - در ادامه مطلب ..


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

«فیلیپ سندروس» عضو تیم ملی سوییس که تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است سرانجام با مطالعه بر روی کتب اسلامی‌در نهایت به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

ملی پوش آرسنال
شیعه شد + عکس

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «فیلیپ سیلویان سندروس ـ Philippe Sylvain Senderos» عضو تیم ملی سوییس و مدافع تیم “فولام انگلستان” با حضور در مرکز اسلامی‌منچستر به دین مبین اسلام و مذهب ناب تشیع گروید.

سندروس ۲۷ ساله که سابقه بازی در باشگاههای “آرسنال و اورتون انگلیس” و “آ ث میلان ایتالیا” را نیز دارد قبل از گرایش به اسلام تحصیلات خود را در در رشته ادیان به پایان رسانده و مطالعات بسیاری در زمینه مذاهب مختلف داشته است.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، علاقه وی به مباحث دینی آنقدر زیاد است که پیش از این در مصاحبه ای که با نشریه آرسنال داشت گفته بود که اگر فوتبالیست نمی‌شد بعنوان یک کشیش در کلیسا به زندگی خود ادامه می‌داد.

فیلیپ با وجود علاقه به مسیحیت و مطالعه بر روی این دین، در نهایت با مطالعه کتب اسلامی‌به حقانیت و جامعیت دین اسلام پی برد و به مذهب تشیع گروید. وی با حضور در مرکز اسلامی‌منچستر و ادای شهادتین نزد روحانی شیعه این مرکز، به شرف اسلام نائل آمد.

 

خبرگزاری شبستان هم در تحلیلی از این رویداد نوشت: “پیش از این توپچی‌های سرشناس دیگری هم به اسلام گرویده اند اما در مراکزی اسلامی‌که عمدتا مربوط به اهل تسنن یا سلفی‌ها بوده اند. اما اهمیت اسلام آوردن فیلیپ سندروس آن جاست که او اکنون درباشگاه فولام در غرب لندن و متعلق به یک ثروتمند مصری نزدیک به سلفی‌ها شاغل است اما برای به جا آوردن آئین تشهد به رسم شیعیان، مسافتی بیش از صد کیلومتر تا شهر منچستر را پشت سر ...

ادامه + عکس در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:39 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به خبرنگار فارس در خصوص جزئیات انهدام 4 تیم تروریستی به وسیله سپاه گفت: «اطلاعاتی داشتیم که عناصر ضد انقلاب خارج از کشور تعدادی تیم برای اجرای عملیات‌های انتحاری سازماندهی کرده‌اند.»

وی افزود: «عزیزان اطلاعاتی نیروی زمینی تلاش زیادی کردند که آنها را رهگیری کنند و در پی این اقدامات بود که این تیم‌ها در دام رهگیری ما قرار گرفته‌اند.»

پاکپور ادامه داد: «اولین تیم و نفرات را 2 ـ 3 روز قبل از عید دستگیر کردیم که مقادیر زیادی کمربند‌ انتحاری و جلیقه‌های انفجاری با خودشان حمل می‌کردند.»

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: «به دنبال آن، بعد از دوم و سوم عید، سرنخ‌هایی از تیم‌های دیگر به دستمان آمد و عملیات‌های مختلفی را در جنوب شرق انجام دادیم که باعث شد دو تیم دیگر از عناصر ضد انقلاب منهدم و چهار نفر از آنها به درک واصل شوند. همچنین چندین نفر با تجهیزات کامل از این عناصر دستگیر شده‌اند.»

وی افزود: «زمانی که تصاویر تجهیزات این تیم‌ها منتشر شود متوجه می‌شوید که آنها چه توطئه‌‌ایی را برای مردم این مملکت در ایام عید تدارک دیده بودند که توطئه‌شان نقش بر آب شد.»

پاکپور با تاکید بر اینکه این تیم‌ها همگی منهدم شده‌اند، گفت: «این چهار تیم تروریستی در منطقه جنوب شرق منهدم شده‌اند و نتوانسته‌اند وارد مرکز کشور شوند و اشراف اطلاعاتی کامل ما باعث شد آنها در نزدیکی مرز منهدم شوند.»

فرماندهی نیروی زمینی سپاه در پایان اعلام کرد: «تیم چهارم ترویستی حدود یک ماه پیش منهدم شد.»

[ سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, ] [ 9:13 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

روز مصاحبه:

جناب شیطان با دو ساعت تاخیر حاضر شد. وقتی هم که رسید عذرخواهی کرد و گفت:
مأموریت خطیری پیش اومد که از دوستان ساخته نبود و می بایست خودم انجام می دادم.
پیش از انجام مصاحبه گفتم:
با چه تضمینی باور کنم که در جریان مصاحبه بر مبنای صداقت در گفتار سخن خواهی گفت؟
خندید و گفت: دلیلی ندارد دروغ بگویم. چون من به حربه ای مجهزم که اگر پرده از تمام اسرار من برداشته شود باز هم می توانم به خواسته های خود دست یابم.
گفتم: چه حربـه ای؟
جواب داد: غفلت؛ انسانها را به خواب نوشین غفلت می برم و آن وقت نقشه هایم را عملی می کنم.
سوگند یاد می کنم که تا انتقامم را باز نستانم ، شما آدمیان را لحظه ای آسوده نخواهم گذاشت، پیوسته بر سر راهتان در کمین می نشینم و راهزن راهتان می شوم. اکنون ببینید چگونه راه نجات را بر شما خواهم بست...

متن مصاحبه:

عبدالله: خودتان را معرفی کنید.
شیطان: فردی هستم از طایفه جن. مسمی به اسم خاص "ابلیس" و مشهور به اسم عام "شیطان"؛ البته اسامی و اوصاف دیگری هم دارم که چندان معروف نیستند نظیر وسواس، خنّاس، عزازیل، عفریت، شیصبان، حارث، مارد، غوی، رجیم، ابو مره، ابولبین، مذموم، مرید و…(1)

عبدالله: پیشه و شغل شما چیست؟
شیطان: مشاغل فراوانی دارم؛ گاهی مسافر کشم؛ سر دو راهی حق و باطل می ایستم و مسافران را در جاده گمراهی در بست به سفر جهنم می برم. گاهی کشاورزم و بذر کینه و نفاق را در زمین دلها می افشانم. گاهی نقاشم؛ رنگ بطلان به چهره حقیقت می زنم و جامه کژی برقامت راستی می پوشانم. گاهی هم خلبانم؛ با بالهای وسوسه و القاء آنقدر بر فراز قلب آدمی چرخ می زنم تا باند مناسب برای فرود بیابم.(2)

عبدالله: دشمنی دیرینه ات با آدمی زاد از کجا سرچشمه می گیرد؟
شیطان: ماجرا از آن روزی شروع شد که صحنه آرای خلقت، دست به کار آفرینش آدم شد.(3) ملائک نه از روی اعتراض که از روی کنجکاوی گفتند: این موجود خاکی که می آفرینی بر روی زمین فسادها خواهد انگیخت و خونهای بسیارخواهد ریخت.اگر قصد تو طاعت بردن است که ما در فرمانبری مطاعیم. واگر مقصود تو تسبیح و تقدیس است که ما پیوسته در این کاریم.(4)

ادامه دارد ..


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 13:38 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

معاون اجتماعی پلیس فضای تبادل اطلاعات با تاکید بر اینکه نوجوانان بیشترین قربانیان جرائم رایانه ای در کشور هستند، از بررسی طرحی خبر داد که بر اساس آن ورود افراد زیر 14 سال به مکانهایی مانند کافی نت به دلیل بروز آسیب های احتمالی ممنوع شود.

"محسن میربهرسی" با اشاره به ممنوعیت ورود افراد زیر 14 سال به کافی نتها در استان آذربایجان غربی که از سوی دادستانی دستور داده شده است، اظهار داشت: «پلیس فتا در این زمینه هنوز بخشنامه ای را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه بیشترین قربانیان جرائم رایانه ای را نوجوانان دارای سن پایین تشکیل می دهند، ممنوعیت ورود این افراد به کافی نتها در دست بررسی قرار گرفته است.»

وی با بیان اینکه برخی استانهای کشور بر اساس حکم دادستانی اجرای این بخشنامه را در دستور کار قرار داده‌اند، ادامه داد: «بررسی ها نشان می دهد که افراد کمتر از 14 سال بیشترین فریب مالی را در مکانهایی مانند کافی نتها می خورند و بر این اساس با توجه به شکایتهای انجام شده خانواده های این قربانیان از کافی نتها، موضوع ممانعت از ورود این افراد به کافی نتها در دستور بررسی قرار گرفت که در صورت تایید نهایی اعلام عمومی خواهد شد.»

میربهرسی با تاکید بر اینکه این موضوع در حال حاضر تنها برای کافی نتها است چرا که این اماکن ممکن است آسیبهای دوسویه ای را برای کاربران به همراه داشته باشد، تصریح کرد: «در زمینه گیم نتها نیز ساماندهی و نظارت از سوی وزارت ارشاد در حال انجام است چرا که این اماکن می تواند از نظر بازیهای نامناسبی که عرضه می کنند آسیب رسان باشند.»

معاون اجتماعی پلیس فتا با بیان اینکه خانواده ها باید از حضور فرزندان خود در اماکنی مانند کافی نت و گیم نت کاملا مطلع باشند، ادامه داد: «در صورت اتمام بررسی این طرح، نتایج به دست آمده از اجرای آن و استانها و مناطقی که در این زمینه بیشترین آلودگی را دارند به قوه قضائیه ارائه می شود که در صورت تایید دادستان و موافقت با این طرح، اجرای آن به کل کشور بخشنامه خواهد شد.»

وی با تاکید بر اینکه این طرح فعلا سراسری نیست و نیازمند بررسی بیشتر است، خاطرنشان کرد: «پلیس فتا ساماندهی و نظارت بر بازی‌های آنلاین را که مواردی از کلاهبرداری از آن گزارش شده را نیز دستور کار قرار داده است اما در زمینه محتوای بازیها و نوع بازیهایی که در اماکنی مانند گیم نت ارائه می شود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد کار نظارت و ساماندهی شده است.»

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:5 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به گزارش گرداب به نقل از مجله فرانسوی لی پوئن، "مؤسسه مصرف ملی فرانسه"، نوشابه های پپسی و کوکاکولا را به علت داشتن الکل از لیست محصولات حلال خارج کرد.

تحقیقات مؤسسه مصرف ملی فرانسه نشان داد که در نوشابه های پپسی و کوکاکولا مقداری الکل وجود دارد.

این مجله در این رابطه نوشت: در میان 10 نوع از نوشابه های موجود پپسی و کوکا در بازار مانند کوکاکولا زیرو و کوکا کولا لایت 10 میلی گرم الکل وجود دارد.

مجله پوئن افزود: به علت اینکه این مقدار الکل در نوشابه‌‏ها برای مسلمانان مشکل به‌وجود آورده، این نوشیدنی‏‌ها را از لیست محصولات حلال خارج کرده است.

در واکنش به این اعلام، "میشل بیبین"، مدیر امور علمی و مقرراتی شرکت "کوکاکولا" در فرانسه وجود الکل در فرمول تولید کوکاکولا را امری طبیعی دانست و با اعلام اینکه این امر از سوی مقامات دولتی به رسمیت شناخته شده است، تعجب مردم از وجود این مقدار الکل در نوشابه‌‏ها را محکوم کرد!

از سوی دیگر سخنگوی شرکت پپسی ـ علی رغم اثبات علمی "موسسه مصرف ملی" ـ وجود مقداری الکل در نوشابه‏‌های این شرکت را رد کرد.

پیش از این نیز فتاوایی در رابطه با حرام و نجس بودن کوکاکولا به خاطر داشتن الکل منتشر شده بود.

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از دستیابی به جزئیات جدیدی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی RQ170 خبر داد.

سردار "احمد وحیدی"، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: «دستیابی به جزئیات و مسائل فنی RQ170 مسیر طبیعی خود را طی می‌کند که در این راستا دستاوردهای جدیدی به دست آمده، اما بنای انتشار عمومی آنها را نداریم.»

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت شکایت ایران از روسیه بابت عدم تحویل سامانه موشکی S300 خاطرنشان کرد: «این موضوع هنوز در مجامع حقوقی بین المللی در حال بررسی است و این افزایش زمان رسیدگی در این گونه مجامع طبیعی است.»

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین در خصوص تنگه هرمز و امنیت منطقه گفت: «ایران تا کنون بزرگترین تامین کننده امنیت تنگه هرمز بوده و با هر کسی که قصد به مخاطره انداختن این تنگه را داشته مقابله کرده است.»

وی با تاکید بر اینکه تنگه هرمز بخشی از منافع حیاتی کشورمان است، اظهار داشت: «ما نسبت به تنگه هرمز حساسیت ویژه‌ای داریم و تمام اتفاقاتی که در این تنگه می‌افتد را زیر نظر داشته و مراقبت می‌کنیم.»

[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:2 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از مهر، سردار "امیر علی حاجی زاده"، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در نشست خبری دیروز خود با اعلام خبر برگزاری رزمایش بزرگ تخصصی نیروی هوافضای سپاه (پیامبر اعظم 7) در خصوص پیام این رزمایش گفت: «طبیعتا برخی کشورهای فرامنطقه ای و منطقه ای چنگ و دندانهایی به ایران نشان می دهند که بیشتر شبیه یک بلوف است. ما با انجام این رزمایش این پیام را برای این کشورهای ماجراجو داریم که در ایستادگی در مقابل فشارها و زورگویی های آنها در کنار ملت ایران مصمم ایستاده ایم و هرگونه تهدید و شرارت احتمالی آنها را قاطع، محکم و کوبنده پاسخ خواهیم داد.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: «در روزهای آخر رزمایش پیامبر اعظم 7 از بمب افکن های بدون سرنشین استفاده خواهد شد و هواپیماهای جنگنده سپاه و هواپیماهای بدون سرنشین عملیات خواهند کرد.»

وی افزود: «اگر واقعه ای اتفاق بیافتد موشک های زمین به زمین جمهوری اسلامی ایران همچون صاعقه بر سر متجاوزان فرود خواهد آمد.»

سردار حاجی زاده همچنین با اشاره به پیشرفت کشورمان در بحث تکنولوژی موشکی گفت: «فعالیت ما بعد از دوران دفاع مقدس متوقف نشد و هر روزی که پیش رفتیم دستاوردهای جدیدی برای بخش دفاعی کشورمان حاصل شده است.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: «از همان ابتدای انقلاب ما در بحث سلاح های تهاجمی تحریم شدیم و به واسطه این تحریم ها هر روز یک دستاورد جدیدی را داشته ایم.»

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر نیازی به کپی سازی و مونتاژ نداریم گفت: «متخصصین ما امروز ایده هایشان را به محصول تبدیل می کنند به طوری که ما ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 10:0 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

"سیاوش اوستا"، مجری شبکه سلطنت طلب پارس، خود را منجی ایران در مقابل اقدام نظامی غرب علیه کشورمان خواند!

وی مدعی شد: «قرار بود ماه ژوئن به ایران حمله شود، مصاحبه من با العربیه و هشداری که درباره سپاه قدس و خطرات آن دادم، باعث شد که به ایران حمله نکنند. این مصاحبه، نقش بسیار مهمی داشت در اینکه دنیا برای سرنگونی رژیم ایران راه دیگری را پیش گیرد.»

وی همچنین افزود: «رئیس سازمان سیای آمریکا، رئیس موساد و تمام سازمان های اطلاعاتی غرب مخالف جنگ دیگری از جمله با ایران هستند.»

سیاوش اوستا در ادامه با اشاره به اینکه اوباما فکر می کند جنگ با ایران سبب پیروزی او در انتخابات خواهد شد، گفت: «اگر آقای اوباما، سیاست مداران و دیگر مقامات آمریکایی، تصمیم به حمله به ایران را بگیرند، فقط به خاطر انتخابات خواهد بود، آنها برای کسب رأی بیشتر این کار را خواهند کرد.»

مجری شبکه سلطنت طلب پارس در پایان، برای پر اهمیت خواندن ادعاهای خود افزود: «ما در پاریس در جایگاه خطرناکی نشسته ایم، شاید به خاطر همین بود که امروز در پاریس می خواستند ما را ترور کنند، باید خیلی مواظب باشیم، چون رژیم از افرادی برای ترور ما استفاده می کند.»

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 21:22 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

دومين نمايشگاه و جشنواره بازي هاي رايانه اي در حالي از ششم تير در مصلاي امام خميني رحمت الله علیه برگزار مي شود كه اين عرصه همچنان با چالش هاي فراواني مواجه است.

بازي هاي رايانه اي يكي از محصولات تكنولوژيك تمدن جديد انساني است كه در كشور ما نيز جايگاه ويژه اي را به دست آورده. از سه دهه پيش، اين وسايل در قالب هاي مختلفي چون آتاري، ميكرو، سه گا، پلي استيشن، ايكس باكس و... وارد ايران شده و بخش اعظم كودكان و نوجوانان و حتي گاه بزرگسالان را نيز مجذوب خود ساختند.

اما اين پديده نيز مانند ساير محصولات تكنولوژيك در كنار زيبايي ها و جذابيت هاي خاص خود، عواقبي منفي را نيز در پي دارد. اين پيامدها را در حوزه هاي گوناگوني مي توان شناسايي كرد. از حوزه پزشكي و جسماني گرفته كه نتايجي چون كم تحركي و بدفرم شدن اسكلت كودكان را در پي دارد، تا مسائل رواني كه حداقل عواقبي مانند انزوا و خشونت را به بار مي آورد.

اما تأثير بازي هاي رايانه اي وارداتي از اين حد نيز فراتر است و به طوري كه بسياري از بازي هايي كه از طرق غير قانوني وارد كشورمان مي شوند به شكلي آشكار اهدافي سياسي را دنبال مي كنند. اين بازي ها موضوع هاي گسترده اي را از قبيل آموزش سبك زندگي غربي، ترويج فساد اخلاقي و حتي آموزش شورش هاي خياباني و تخريب اموال عمومي را در دستور كار خود قرار داده اند. اين طيف از بازي هاي رايانه اي در كشورهاي غربي توليد مي شوند و در حجم انبوهي، از راه هاي قاچاق و زيرزميني وارد كشورهاي در حال توسعه و به خصوص ايران مي شوند. بر اساس آمارهاي اعلام شده از سوي مراكز پژوهشي، ساليانه بيش از ۲۵ ميليون بازي خارجي غيرقانوني در دسترس مردم ايران قرار مي گيرد.

اين در حالي است كه به تازگي نيز يك بازي جديد توليد شده كه پيش بيني مي شود در آينده اي نزديك در كشورمان نيز منتشر شود. "كينكت" نام يك گيم جديد است كه از سوی شركت "مايكروسافت" توليد شده است. مهم ترين ويژگي اين بازي اين است كه مي تواند حركات بدن كاربر را در صحنه بازي نمايش دهد؛ يعني كاربر به جاي اينكه حركات را از طريق دسته ابزار انجام دهد، خودش همان نقش را بازي مي كند. اين اتفاق گرچه از نظر تكنولوژيك يك حركت رو به جلو محسوب مي شود، اما داراي عواقب فرهنگي خاصي هم هست. به دليل برخورداري از يك دوربين قدرتمند، اين دستگاه توانايي ضبط تصاوير را دارد. در دوراني كه از دوربين تلفن همراه، دوربين لپ تاپ و ميكروفن لپ تاپ گرفته تا مكالمات تلفني، ايميل ها و... به ابزاري براي جاسوسي تبديل شده اند و به وسیله آژانس امنيت ملي آمريكا (NSA) كنترل مي شوند و اين موضوع صرفاً به افراد سياستمدار و يا افراد خاص جامعه آمريكا اختصاص ندارد و ...


ادامه مطلب
[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 21:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

گرداب- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته پاسدار، طی مصاحبه ای تفصیلی به تشریح مواضع و دیدگاه های این نهاد انقلابی درباره مسائل روز، تحولات جهانی و نقش موثر سپاه در پیشبرد اهداف کلان انقلاب و نظام در سطوح داخلی و بین المللی پرداخت. آنچه در پی می آید مشروح مصاحبه سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری" است.

سردار جعفری! وظیفه و مأموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است. برای انجام این وظیفه حتما سپاه مستمرا انقلاب و روندهای آن، موقعیت دشمنان، تهدیدات و مسیر تحولات را رصد می‌کند، به نظر جنابعالی، انقلاب اکنون در چه موقعیت و وضعیتی قرار دارد؟
انقلاب اسلامی، بحران‌های سختی را تجربه کرده و آنها را پشت سر گذاشته است؛ بحران‌ها و حوادث بزرگی که گاه یکی از آنها در سطح پائین‌تری به یک کشور تحمیل شده و آن کشور را فرو پاشانده است. چالش‌ها و تهدیداتی که غالبا سطحی جهانی داشته‌اند؛ یعنی در آن، اکثر کشورهای قدرتمند استکباری جهان با همه توان خود وارد عمل شده‌اند، همانند دفاع مقدس یا تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، فتنه 88، و بحران‌های تجزیه طلبانه در برخی مناطق مرزی، در برخی مقاطع ترورهای گسترده و هم اکنون تحریم اقتصادی.

ملت بزرگ ایران با اتکاء و تبعیت از رهبری انقلاب و با تکیه بر ایمان و با الهام از آموزه‌ها و تعالیم دین مبین اسلام تاکنون توانسته است به شکل شگفت‌انگیز و ستایش برانگیزی بر همه این تهدیدات و چالش‌ها و گاه بحران‌ها غلبه کند. شما نمی‌توانید صفحه‌ای از تاریخ 33 ساله پس از انقلاب را ببینید که در آن دشمن توانسته باشد کوچکترین موفقیت و پیروزی در خور توجهی را به دست آورده باشد و بر عکس همه صفحات تاریخ انقلاب سرشار از افتخارات و پیروزی‌های بزرگ است:

- توطئه‌های تجزیه طلبانه و آشوب‌های داخلی همگی مهار شده و امنیت ملی کشور اکنون در بالاترین سطح خود قرار دارد.

- جنگ تحمیلی با حضور عاشورایی ملت و هدایت‌های پیامبرگونه امام با ناکامی همه دشمنان کوچک و بزرگ و با پیروزی و تحمیل اراده جمهوری اسلامی ایران ...


ادامه مطلب
[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 21:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از پایگاه خبری Siliconwadi فرانسه، "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته در دفتر کار خود در بیت المقدس با "اریک اشمیت"، مدیرعامل گوگل دیدار کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی این دیدار طرح جدیدی را برای لوگوی گوگل به اشمیت ارائه کرد و آن را طرح پیشنهادی کاربران گوگل در سرزمین‌های اشغالی معرفی کرد.

در طرح لوگوی نتانیاهو، تصویری از کلمه Google دیده می‌شود که در آن نماد پرچم این رژیم، مردی که در نور آفتاب زیر چتری نشسته و همچنین کریستال‌هایی که از سوی "دان شختمن"، پروفسور صهیونیستی برنده امسال جایزه نوبل شیمی کشف شد، دیده می‌شود.

نتانیاهو پس از ارائه این طرح لوگو به اشمیت در اظهاراتی اعلام کرد: «این اسرائیل است؛ علوم، خورشید و گوگل»

اریک اشمیت نیز در پاسخ گفت: «نتانیاهو، نخستین رهبر جهان است که چنین طرحی را برای گوگل ترسیم کرده است.»
 


بر اساس این گزارش، مدیرعامل گوگل نیز طی این دیدار تصویری قاب شده از "طومار یشعیا" به عنوان سمبل و نمادی از طرح پروژه بحرالمیت را که گوگل با همکاری با موزه رژیم صهیونیستی رهبری آن را به‌عهده دارد، به نتانیاهو هدیه داد.

[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

ستاد کل نیروی‌های مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم شعبان، سالروز ولادت امام حسین‌علیه‌السلام در روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند انقلاب اسلامی و ظرفیت راهبردی و تعیین‌کننده ملت ایران در نبرد با نظام سلطه و مقابله با تهدیدات و توطئه‌های استکبار جهانی دانست.


در بخشی از این بیانیه آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد سپاه پاسداران به مثابه بخشی از هویت انقلاب اسلامی برای پاسداری و دفاع همه جانبه و سلحشورانه از اهداف، آرمان‌ها، دستاوردها و عناصر اصلی انقلاب همواره در خط مقدم مصاف با دشمنان و ضد انقلاب داخلی و خارجی حضور سرنوشت‌ساز خود را به نمایش گذارده است.

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با قاطعیت می‌توان گفت اگر تدبیر هوشمندانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه مبنی بر تشکیل نهاد مقدس سپاه تحقق نمی‌یافت، بی‌تردید انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با بحران‌ها و طوفان‌های سهمگین که استکبار جهانی، به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و سلطه‌گر در مسیر ملت ایران ایجاد کرد نمی‌توانست به سلامت عبور کند.

این بیانیه در ادامه با برشماری ویژگی‌های ماموریتی و ساختاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبیین تفاوت‌ها و مزیت‌های آن در مقایسه با سایر نیروهای مسلح رایج تصریح کرده است: سپاه از ساختاری منعطف، فراگیر و با گستره عملیاتی وسیع و همه جانبه برای پاسداری و نگهبانی از عناصر و وجوه اصلی تشکیل‌دهنده انقلاب اسلامی برخوردار بوده و ماموریت‌های خود را همواره با توجه به رویکردها و طرح‌های دشمن و تغییر شرایط محیطی و تهدیدات پیش روی جمهوری اسلامی و ملت ایران در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم تعریف کرده است و تاکنون در هر عرصه‌ای که کیان نظام مقدس اسلامی به خطر افتاده است سپاه در عمل به دفاع شجاعانه و پیروزمندانه پرداخته است.

در ادامه این بیانیه قلمرو عملکرد و کارکردهای سپاه در عرصه‌های دفاعی، نظامی، امنیتی، علمی، فرهنگی، سیاسی، سازندگی و پیشرفت کشور، واکاوی و تصریح شده است:‌ توانمندی‌های سپاه به دلیل ماهیت نهادی و نیز حضور نیروهای مؤمن، انقلابی، متعهد، تحصیل کرده، هوشمند و خستگی‌ناپذیر در حوزه‌های مختلف آن را ظرفیت و سلاح راهبردی نظام و انقلاب اسلامی برای حل چالش‌ها، تنگناها و نیازهای کشور قرار داده است به گونه‌ای که در هر زمان و مکان هر نوع اقدام لازم را برای حفظ انقلاب و پیشرفت ملت ایران و جامعه اسلامی انجام می‌دهد.

این بیانیه تاکید کرده است: تردیدی نیست که چرایی هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان که با هدف تخریب منزلت و جایگاه مردمی سپاه صورت می‌پذیرد را باید در موفقیت‌ها و قابلیت‌های سرشار این نهاد در عرصه‌های حفاظت از هستی و کیان انقلاب اسلامی و نقش‌پذیری‌های سترگ در روند پیشرفت کشور و حرکت رو به جلوی ملت ایران جستجو کرد.

این بیانیه مردمی بودن سپاه و اتصال آن به اقیانوس بیکران ملت ایران را از ویژگی‌های تاثیرگذار بر راهبردهای دفاعی این نهاد معرفی و افزوده است: ویژگی مردمی سپاه که به شجره طیبه بسیج نهادینه شده است سپاه را به یک قدرت عظیم ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است که بزرگترین توانمندی‌ها را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح منطقه‌ای و جهانی دارا است؛ توانمندی و ظرفیتی که در کنار هوشمندی و اقتدار در صحنه شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی انقلاب و نیز اشراف اطلاعاتی بر موقعیت و رفتارهای دشمنان خواهد توانست دستاوردهای تاریخ‌ساز دیگری را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران و نیز ملت‌های اسلامی دیگر به ارمغان آورد.

این بیانیه در پایان با تبریک خجسته‌ زادروز حضرت امام حسین‌علیه‌السلام و قمر بنی هاشم‌علیه‌السلام، به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است: سپاه رشد، پویایی و بالندگی خود که در عرصه‌های سخت و پرخطر رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دست آورده است را مرهون اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه و مقام معظم رهبری آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیزمدظله‌العالی و نیز پشتوانه مردمی خود می‌داند و با تأسی به توصیف مسئولیت‌آور بنیانگذار جمهوری اسلامی که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" همراه با ارتش غیور و دلاور و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و ایران عزیز لحظه‌ای دریغ نخواهد کرد.


[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

افشاگري وزير اطلاعات ايران درباره نقش داشتن يکي از کشورهاي همسايه در کمک به رژيم صهيونيستي براي ترور دانشمندان هسته اي ايران بازتاب گسترده اي در مطبوعات باکو داشت.

خبرگزاري "مديافوروم" با تيتر "اشاره وزير اطلاعات به مشارکت عمل يکي از کشورهاي همسايه در ترور دانشمندان هسته اي ايران"، روزنامه "يني مساوات" با تيتر "اشاره وزير اطلاعات اطلاعات ايران به آذربايجان" و روزنامه "آزادليق" با تيتر "بيانات تامل برانگيز وزير اطلاعات ايران" و بسياري از منابع خبري جمهوري آذربايجان، اين موضوع را منعکس کردند.

"حيدر مصلحي"، وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران اخيرا با اعلام بازداشت 20 تن از عاملان ترور دانشمندان هسته اي ايران گفت: «بسياري از اطلاعات درباره عوامل تروريستي در خارج از ايران جمع‌آوري شده و رژيم صهيونيستي در عمليات تروريستي ضد شهروندان ايراني از امکانات، آموزش و ارتباط دو سرويس جاسوسي آمريکا (CIA) و MI6 انگليس بهره برده است.»

وزير اطلاعات ايران تاکيد کرد: «در عمليات کشف مربوط به دو شبکه تروريستي اخير مشخص شد که صهيونيست ها از خاک يک کشور همسايه ايران براي انجام عمليات تروريستي در ايران استفاده کردند که اين موضوع  قابل تحمل نخواهد بود.»
[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 23:54 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

"اسماعیل رادکانی"، معاون سازمان فناوری اطلاعات اظهار داشت: «مرکز "ماهر" سازمان فناوری اطلاعات ایران، بالغ بر یک ماه پیش موفق به شناسایی بدافزار شعله شده بود و در این مدت مشغول تهیه ضد بدافزار و ابزار پاک‌سازی مربوطه بوده است.»

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران تاکید کرد: «با توجه به اینکه این بدافزار به وسیله 34 آنتی ویروس دنیا قابل شناسایی نبود، پس از تهیه ابزار پاک سازی در مرکز ماهر، بالغ بر 30 کشور از جمله استرالیا، هلند و مالزی و حتی کشورهایی که تاکنون با آنها ارتباط نداشتیم، با مرکز ماهر ارتباط برقرار کردند و تقاضای کمک و ارائه ابزار پاکسازی و بدافزار داشتند.»

رئیس مرکز ماهر سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: «شناسایی این بدافزار و تهیه ابزار پاک‌سازی آن، پیچیدگی های خاصی داشت و نسبت به بدافزارهای گذشته، پیچیده تر بود.»

[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به نقل از راديو اسرائيل، نخست وزير رژیم صهیونیستی در مركز پژوهش هاي امنيتي در تل آويو گفته است: «قدرت هاي بزرگ جهان به جاي اينكه درخواست هاي خود را از حكومت ايران افزايش داده و وزنه فشار بر جمهوري اسلامي را سنگين تر کنند، فشارها را كم كرده اند.»

"بنيامين نتانياهو"، پيرامون موضوع هسته اي ايران گفت: «انتظار مي رفت كه قدرت هاي بزرگ خواستار توقف هرگونه غني سازي اورانيوم به وسیله ايران شوند، اما به جاي آن از خواسته هاي خود عقب نشيني كرده اند.»

وي تأكيد كرد: «تحريم هاي بين المللي زماني كارساز و مفيد است، كه توقف غني سازي اورانيوم از سوی حكومت اسلامي ايران را دربرداشته باشد.»

"ايهود باراك"، وزير دفاع رژيم صهيونيستي نيز در همايش ياد شده گفته است: «جمهوري اسلامي با افزايش سانتريفيوژ، تأسيس نيروگاه هاي اتمي جديد و اقدامات ديگر، وضعي را پيش آورده، كه حتي آمريكا نيز نمي تواند جلوي آن را بگيرد.»

باراك با بيان اينكه ايراني ها صبور و بردبار هستند، تصريح كرد: «آنها مي گويند ما سالهاي سال براي موضوع اتمي صبر كرديم، لذا باز هم مي توانيم صبر كنيم و هيچ اتفاقي نخواهد افتاد.»

وي با بيان اينكه ما در كنار ايران هسته اي ديگر نمي توانيم سر راحت به بالين بگذاريم، افزود: «ايران مي كوشد شمشير را بر گردن ما بگذارد. آنها دنبال ايجاد يك امپراطوري اسلامي در منطقه هستند.»

باراك گفت: «ما همه اميدواريم كه مشكل از راه تحريم و ديپلماسي حل شود. ما خيلي خوشحال مي شويم اگر يك روز از خواب بيدار شويم و ببينيم همه چيز تمام شده است. هرچند احتمالاً چنين اتفاقي نخواهد افتاد.»

رئيس فعلي سازمان جاسوسي اسرائيل، موساد، نيز هفته گذشته در پژوهشكده امنيت ملي تل آويو و در برابر ميهمانان داخلي و خارجي گفته بود: «حمله به ايران، تنها سران ايران را به سوي تصميم گيري به داشتن بمب هسته اي تشويق خواهد كرد.»

در همين حال خبرگزاري فرانسه چندي پيش در گزارشي از تل آويو تصريح كرد: سران ارتش و موساد در اسرائيل وزنه دارند و جامعه اسرائيلي به موضعگيري هاي آنها، واكنش نشان مي دهد. وقتي اين مقامها در علن، كفايت حكومت كنندگان بر اسرائيل را زير سؤال مي برند، اسرائيلي ها نسبت به نظر آنها، بي تفاوت نمي مانند. اكنون مقامات اطلاعاتي و امنيتي و نظامي اسرائيل علنا عليه حكومت تل آويو عصيان كرده اند كه داگان و ديسكين از آن جمله هستند. درسي كه عصيان رؤساي دستگاه اطلاعاتي اسرائيل و ارتش اين رژيم مي آموزد، اين است كه در اسرائيل نه حالت موافقت با جنگ كه نگراني نسبت به آن وجود دارد و از ديد اينگونه شخصيت ها، چنين جنگي موجه نيست.

[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:27 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

به گزارش گرداب، در نشستي که در هيئت خانواده شهدا و ايثارگران برگزار شد، "داوود براتي"، مسئول اين هيئت گفت: «پس از هتاکي شاهين نجفي به ساحت مقدس امام هادي‌علیه‌السلام و پس از اعلام ارتداد وي از سوی مراجع عظام تقليد، هيئت خانواده شهدا و ايثارگران به نمايندگي شهدا و ايثارگران شکايتي را به وسیله "نصرالله قراخاني" به عنوان نماينده حقوقي اين هيئت به سرپرست دادسراي جرائم رايانه اي و بازپرس ويژه جرائم رايانه اي ارائه كرد.

براتي ادامه داد: «ظرف 24 ساعت آينده درخواست استرداد وي از طريق اينترپل به کشور آلمان ارائه مي شود.»

وي اظهار داشت: «دولت آلمان نيز موظف است تا مرتضي نجفي پور مقدم معروف به شاهين نجفي را ظرف 7 روز آينده به ايران بازگرداند.»

[ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ] [ 17:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

یک عضو گروهك موسوم به "ملي-مذهبي"! نامه اي را كه خطاب به برخي از سران و عوامل فتنه 88 نوشته در صفحه "فيس بوک" خود منتشر كرده است.

"بهرام-ق" در اين نامه با عنوان "لطفا سوال مرا بي پاسخ نگذاريد" مي نويسد: «آقايان رهبران جنبش سبز و اصلاح طلبان زنداني خواهش مي كنم مرا متهم نكنيد كه در آمريكا به عامل كيهان تبديل شده ام. در كتاب هاي مرحوم مهندس بازرگان خوانده ام كه از نظر اسلام حرف حق را بايد پذيرفت هر چند از زبان دشمن باشد. بنابراين براي شما چه فرقي مي كند كه من عامل شريعتمداري كيهان باشم يا نباشم. من سوال خود را خيلي واضح و روشن مي پرسم و از شما انتظار پاسخ روشن و قانع كننده دارم.»

بهرام-ق بعد از اين مقدمه مي نويسد: «شما آقايان خاتمي و موسوي و كروبي و حجاريان و تاجزاده و بقيه كه اسم همه تان را به خاطر ندارم به من و امثال من گفتيد كه در انتخابات 88 تقلب شده است و ما را براي گرفتن حق خود و با شعار "رأي من كو؟" به خيابان ها كشيديد، اما چند ماه بعد وزارت اطلاعات رژيم يك كليپ ويدئويي از آقاي تاجزاده پخش كرد كه با دوربين مخفي از درون زندان گرفته شده بود. آقاي تاجزاده در اين كليپ ويدئويي اعتراف كرده بود كه تقلب در انتخابات رياست جمهوري 88 امكان نداشته و دليل مي آورد كه در قالب معاون سياسي وزارت كشور چند انتخابات برگزار كرده و مي داند كه تقلب در مقياس ده ميليون رأي امكان پذير نيست. سوال من اين است كه اگر تقلب نشده چرا من و چند تن ديگري را كه مي شناسم و تعداد خيلي بيشتري را كه نمي شناسم با ادعاي تقلب به خيابان ها كشيديد و از ترس دستگيري مجبور به فرار از كشور و زندگي پناهندگي كرديد؟ و اگر تقلب شده، چرا اعتراف كرديد كه تقلب نشده؟ در آن كليپ نشانه اي از فشار و اجبار به اعتراف ديده نمي شود و تا آنجا كه من در اين گوشه دنيا از طريق گشت و گذار در سايت هاي اينترنتي باخبرم، آقاي تاجزاده هم آن اعتراف و موضوع آن كليپ را تكذيب نفرموده اند. سوال من فقط همين است و فكر نمي كنم سوال مبهم يا پيچيده اي باشد. بالاخره تقلب شده يا نشده؟ آقاي خاتمي هم كه دم از تقلب مي زد، در انتخابات مجلس ايران شركت كرد. منظورم اين است كه آقاي خاتمي هم با شركت در انتخابات مجلس اعتراف كرد كه تقلب نشده است، پس از ايشان هم همين سوال را دارم.»

نويسنده اين نامه در ادامه آورده است: «باور كنيد وقتي خبر پيشرفت هاي علمي جوانان كشورم را مي شنوم چيزي نمانده كه از غصه دغ (عين متن) كنم. چرا من و جوانان ديگري مثل من را فريب داديد و از بقيه جوانان وطنم جدا كرديد و آواره كرديد؟»

بهرام-ق در پايان نامه خود مي نويسد: «مادرم مي گويد سر هر نماز آقاي موسوي و آقاي كروبي و آقاي خاتمي و آقاي امين زاده و آقاي حجاريان و آقاي تاجزاده و چه مي دانم، بقيه دوستان شما را نفرين مي كند و از خدا مي خواهد، فرزندان شما هم به سرنوشت فرزند خودش يعني من، گرفتار شوند. منتظر جواب سوالم هستم. آدرس ايميلم را در همين صفحه آورده ام.»
[ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, ] [ 17:24 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

فرمانده سپاه تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران از سوی نیروهای اطلاعات سپاه در عید نوروز خبر داد.


سردار "محسن کاظمینی"، فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله‌صلوات‌الله‌علیه‌و‌آله تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات مهم تروریستی به دست سپاه در شهر تهران و در ایام نوروز خبر داد و گفت: «بچه های گمنام اطلاعات سپاه از مدتها قبل از عید بر روی تیم‌های تروریستی کار کرده و توانستند در زمان مناسب به بهترین شکل با آنها برخورد کنند.»

کاظمینی با اشاره به برنامه‌های این گروههای تروریستی اظهار داشت: «این افراد، انجام عملیات‌های انفجاری، انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران را در دستور کار داشتند.»

 بنا بر این گزارش، سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری"، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چندی پیش در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولین رده‌های مختلف سپاه از اقدام سپاه مبنی بر خنثی‌سازی توطئه مهم دشمنان خبر داد که بنا داشتند در ایام عید در داخل کشور انجام دهند.

کاظمینی همچنین با اشاره به برقرای امنیت کامل تهران در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه گفت: «انتخابات سالم و خوبی برگزار شد و مشکل و خبر خاصی در خصوص عدم امنیت در تهران نداشتیم.»

"مرتضی تمدن"، استاندار تهران نیز در همین رابطه گفت: «ابدا مشکلی در روز جمعه نداشتیم و همه‌ جا امن و امان بود و انتخابات نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شد.»

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" (Haaretz) شنبه 16 اردیبهشت (May.05) در پایگاه اینترنتی خود نوشت: "عاموس یادلین" رئیس سابق اطلاعات ارتش اسرائیل معتقد است که دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای، بسیار خطرناکتر از درگیری نظامی با این کشور است.

به نوشته این روزنامه، یادلین که در کنفرانسی در آمریکا سخنرانی می‌کرد، عنوان داشت: «ایران با یک استراتژی پیچیده به دنبال دستیابی به تسلیحات اتمی بوده و این استراتژی متأسفانه کارآ بوده است.»!!

وی افزود: «من طرفدار استفاده از تمامی گزینه‌ها از جمله حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران هستم. وقتی که ایران بدون سلاح اتمی را نمی‌توان احاطه کرد، پس چگونه می‌توان زمانی که آن ها به سلاح دست یافتند این کار را انجام داد؟ مطمئن هستم که آن ها زمانی که به بمب برسند، به ما حمله اتمی نخواهند کرد، اما همین احتمال که آن ها قادر به حمله هسته‌ای هستند، چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.»

بر پایه گزارش فوق، "عاموس یادلین" اضافه کرد: «زمان مورد نیاز برای رسیدن موشک از تهران به تل‌آویو تنها 7 دقیقه است؛ پس اگر شما واقعا خواستار آن هستید که تمامی گزینه‌ها بر روی میز باشد، باید درباره گزینه نظامی بسیار جدی باشید.»

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:7 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

اکونومیست : "آيت‌الله خامنه اي"، رهبر ايران به روشي غير متعارف اما كارساز بحران ها را مديريت مي كند و اين يكي از دلايل اصلي مقاومت و پايداري حكومت اسلامي در برابر مسائلي است كه از نگاه ديگران بحران و مشكل بسيار جدي ارزيابي مي شود.

هفته نامه انگلیسی "اکونومیست"، این تحلیل را در ارزیابی علت مقاومت پیروزمندانه جمهوری اسلامی بر سر چالش هسته ای با غرب منتشر کرد و با اشاره به بی نظیر بودن مدیریت رهبر انقلاب در غلبه بر بحران ها نوشت: جمهوری اسلامی توانست حوادث تابستان سال 2009 را به خوبی مهار کند. پس از سرکوب جنبش سبز، ایران هدف تحریم های شدید و ترور و خرابکاری علیه تاسیسات اتمی اش قرار گرفت. اما با همه این اتفاقات، اکنون گروه 1+5 از موضع احترام متقابل، با ایران پای میز مذاکره نشسته است. یکی از دلایل مهم استقامت ایران در مقابل مسائلی که در نگاه دیگران بحران بسیار حاد تلقی می شود، مدیریت کارساز و غیرمتعارف آیت الله خامنه ای است.

اکونومیست در ادامه این تحلیل با اشاره به شکست آشوبگری 3 سال پیش ضد انقلاب می افزاید: چند هفته پیش کروبی را به سفری تفریحی در کاشان بردند. فشار بر اپوزیسیون تا حدود زیادی کاهش یافته و به تعبیر یکی از فعالان جنبش سبز، حکومت ایران پروژه مهار اپوزیسیون را به خوبی اجرا کرده است.

این نشریه اضافه کرد: ایران اکنون مطمئن است که متحد خود در سوریه را از دست نخواهد داد. "نوری المالکی" نخست وزیر عراق که اخیرا از تهران دیدن کرد، یک سیاستمدار شیعه است که سال ها در ایران زندگی کرده و با حکومت های رقیب جمهوری اسلامی، به ویژه ترکیه و عربستان سعودی، روابط بسیار بدی دارد.

هفته نامه مذکور با تاکید بر این که رهبری ایران مدیریت کاملی بر مسائل مهم سیاست خارجی و داخلی دارد، نوشت: آیت الله خامنه ای بمب اتمی را حرام اعلام کرده و این یک حکم دینی نقض ناپذیر است. نهادهای امنیتی آمریکا نیز پذیرفته اند که ایران سرگرم تولید سلاح اتمی نیست.

اکونومیست تاکید کرد: اعتقادات مذهبی مردم باعث شده تا آنها از گروه های مخالف جدا شوند. جمهوری اسلامی بر خلاف رژیم های دیگر منطقه که اعتقادی به مذهب ندارند، بر پایه اعتقادات دینی مردم به ویژه اقشار فرودست شکل گرفته و همچنان از این حمایت مردمی بهره مند است.

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

روزنامه‌ "واشنگتن پست" به نقل از مقامات پنتاگون از اختصاص نیم میلیون دلار به پروژه ساخت نسل تازه‌ای از جنگ‌افزارهای جنگ سایبری علیه ایران و سوریه خبر داد.

پنتاگون اعلام کرد که این ابزار تازه، می‌تواند شبکه‌های این کشورها را حتي اگر به اینترنت متصل نباشد، شناسایی کند. پنتاگون به دنبال آن بود که از چنین امکانی در زمان حمله‌ نظامی نیروهای ناتو به لیبی در سال گذشته‌ میلادی استفاده کند، با این‌حال متخصصان این وزارتخانه اعلام کردند که یک سال دیگر زمان لازم دارند تا برنامه‌ها و ابزارهای لازم برای شناسایی و تعقیب آفلاین در حملات سایبری را طراحی کنند.

یک مقام مسئول وزارت دفاع آمریکا که خواسته نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با روزنامه‌ "واشنگتن پست" گفته است: «در زمان حمله‌ نظامی ناتو به لیبی، پنتاگون آمادگی استفاده از این فناوری را نداشت. هنوز هم آماده نیستیم، با این‌حال در مراحل پایانی ساخت تجهیزات به سر می‌‌بریم و به زودی امکان تعقیب کاربران سایبر را حتا وقتی به اینترنت وصل نیستند، خواهیم داشت.»

سیستمی که نهادهای نظامی آمریکا به دنبال طراحی آن هستند، کد مهاجم را از طریق
...

 منبع : گرداب


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سایت روزآنلاین دوشنبه 2 آوریل (14 فروردین) در مقاله ای به پیامدهای حمله نظامی به پیشرفت های علمی ایران اشاره کرد که می تواند مانع نتیجه بخش بودن حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی شود.

روزآنلاین دراین باره نوشت: یکی از موضوعات مهم پیرامون فعالیت هسته ای ایران این است که واقعا کسی نمی داند در پشت آن دیوارهای به شدت حفاظت شده یا در انتهای آن تونل های مخفی عمیق چه می گذرد، اما در مورد ارزیابی ابعاد فعالیت هسته ای ایران افزون بر نگرانی های دیگر، پیشرفت های جدید ایران نیز موضوع را پیچیده کرده است.

یکی از این پیشرفت های تکنولوژیک، عاملی بوده که احتمال حمله نظامی به ایران و نیز ضریب موفقیت آن را به شدت کاهش داده است و آن ابداع نوع جدیدی از بتن است که بتن هوشمند یا ابر مقاوم UHPC) Ultra High Performance Concret) نامیده می شود.

بر اساس دانش تولید این نوع از بتن، ساختمان ها و تاسیساتی می توان ساخت که ...

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:29 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

در این پست میخوایم تا این فیلم رو بهتون معرفی کنیم و یکم بیشتر به مسائل حاشیه ای و سیاسی اون بپردازیم.

اول : درگاه مجازی این فیلم : www.goldencollars.ir

دوم : مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی [ قلاده‌های طلا ]

مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی «قلاده‌های طلا» خبرگزاری فارس: در پی مخالفت برخی افراد خاص با اکران نوروزی فیلم سنیمایی «قلاده‌های طلا»، نمایش این فیلم در ایام نوروز در هاله‌ای از ابهام است.

 به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، شب گذشته «ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» در برنامه پارک ملت اشاره‌‌ای به روشن نبودن تکلیف اکران «قلاده‌های طلا» و مخالفت برخی افراد با نمایش این فیلم داشت. اما ماجرای مخالفتی که طالبی به آن اشاره داشت، چیست؟ 
چندی پیش قرارداد پخش نوروزی «قلاده‌های طلا» و «گشت ارشاد» با دفتر پخش فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی برای اکران نوروزی منعقد شد. 
با توجه به اینکه جدیدا مصوبه‌ای از سوی شورای صنفی نمایش مبنی بر اینکه هر دفتر پخش در یک بازه زمانی اکران تنها می‌تواند یک فیلم را اکران کند، به تصویب رسید. البته تبصره‌هایی هم برای حل این مشکل گذاشته شد که عملا راه به جایی نمی‌برد و اگر دفتر پخشی بخواهد دو فیلم را در یک بازه زمانی اکران - مثل اکران نوروز - نمایش دهد، می‌بایست اکران فیلم‌های خودش را به دفتر پخش دیگری بسپارد. شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست پس از کش و قوس‌های فراوان و مخالفت‌ها در این زمینه، در نهایت تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» با وجود این فشار‌ها تصمیم گرفت یک دفتر پخش راه‌اندازی کند که پس از انجام کارهای اداری و اخذ مجوز، تبلیغات محیطی فیلم را هم آغاز کرد ولی باز هم برخی تهیه‌کنندگان و تصمیم‌گیرندگان پخش با اکران فیلم مخالفت کردند و اعلام داشتند: اگر «قلاده‌های طلا» اکران شود، استعفا می‌دهند. 
چطور می‌شود که فیلمی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب، مسئولان ارشد نظام، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی است، این طور قربانی اختلاف‌ها می‌شود که این موضوع نشان از تصمیم‌گیرنده بودن عده‌ای خاص در لایه‌های میانی سینمای ایران است. عده‌ای که مشکلی با خزاعی یا طالبی ندارند، بلکه مشکل‌شان موضوع و مضمون فیلم است. این عده که در ظاهر مدافع فیلم هستند ولی در باطن به شدت مخالف فیلم هستند و با این اقدام‌ها قصد دارند نگذارند «قلاده‌های طلا» در اکران موفق شود. همچنین خبرنگار فارس طی تماس تلفنی با محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم، موفق به برقراری ارتباط با او نشد تا جزییات بیشتری از این موضوع را در اختیار فارس قرار دهد.
 
سوم : برای چه از قلاده های طلا میترسند ؟
 
ادامه این بحث بسیار جذاب به همراه معرفی اجمالی فیلم در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

شهید دکتر مصطفی احمدی روشن، دانشمندی از نسل سوم انقلاب .

اين رجال فاجري كه خون عزيز ما را به زمين ريختند ، تاييد كرد دين خدا را. يعني خدا دين خودش را به وسیله او تاييد كرد. با ريختن خون عزيز ما، تاييد شد انقلاب ما. اين انقلاب بايد زنده بماند، اين نهضت بايد زنده بماند، و زنده ماندنش به اين خونريزيهاست .بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند. بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست كه در سياهي شب ، متفكران ما را مي كشيد. براي اينكه منطق نداريد. اگر منطق داشتيد كه صحبت مي كرديد؛ مباحثه مي كرديد. لكن منطق نداريد، منطق شما ترور است ! منطق اسلام ترور را باطل مي داند. اسلام منطق دارد؛ لكن با ترور شخصيتهاي بزرگ ما، شخصهاي بزرگ ما، اسلام ما تاييد مي شود.

و ای خمینی، ای روح خدا؛
راهت را و راه شهدای انقلابت را ادامه خواهیم داد و بدان که ما شهادت در راه خدا را سعادتی می‌دانیم که هر کسی را لایق آن نیست.


رنج های انقلاب ؛

شهید آوینی چه زیبا گفت:
مَشک رنج‌های انقلاب را به دندان کشیده‌ایم و دست و پا داده‌ایم، اما آن‌را رها نکرده‌ایم.

 و امروز هم؛
به امید خدا،
ما نیز تا زنده‌ایم آن مَشک را رها نخواهیم کرد؛
حتی به اشک،
حتی به خون.

 و در این مسیر،
دست و پا که هیچ، سرمان را هم خواهیم باخت…
و خون دل خواهیم خورد، تا ولی‌مان خون دل نخورد.
جام زهر را لاجرعه سر می‌کشیم تا ولی‌مان ناگزیر از آن نباشد.

 ایستاده‌ایم چون کوه، استوار و با صلابت،
در برابر هرآن‌چه و هر آن‌که، چشم طمع داشته باشد به آرمان‌های بلند خمینی کبیر و انقلاب اسلامی‌اش.

 و نام نشان ما را لازم نیست در بین نسل اول و دوم انقلاب و حتی رزمندگان دفاع مقدس پیدا کنی!
ما از نسل سوم و چهارم انقلاب حضرت روح‌الله هستیم.

 آن‌هایی که خمینی را ندیده، دل باخته‌اش شده‌اند،
و بوی و خوی او را، در خمینی زمانه می‌بویند و می‌جویند.


[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 12:45 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سخنگوی قوه قضائیه دلایل فیلتر شدن سایت هاشمی رفسنجانی را وجود مصادیق مجرمانه در این سایت عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در بیست و چهارمین نشست خبری خود در پاسخ به این پرسش که چرا سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فیلتر شده است گفت: این سایت ثبت رسمی در داخل نشده است و بر اساس اطلاعات واصله سایت ایشان  بنام محسن هاشمی رفسنجانی  ثبت شده است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: قانون در سال 88 بحث جرائم رایانه ای را مطرح کرد که براساس ماده 21 ، 22 و 23 کارگروهی در این قانون تعریف شده که ریاست آن بر عهده ...

 

ادامه دارد ...

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ 16:33 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

اصلا کی گفته ورزش سیاسی نیست و نباید سیاسی باشه؟

وقتی آدم‌ها و کشورهایی هستند که با سه رنگ پرچم ما مشکل دارند؛ با نمادهای پرچم ما مشکل دارند، با «الله‌اکبر»‌های روی پرچم و با اون «الله» وسط پرچم ما مشکل دارند و چشم دیدن پرچم سه رنگ ما رو با نماد‌های جمهوری اسلامی ندارند؛ وقتی گوشی برای شنیدن سرود ملی ما و اسم «امام و انقلاب و شهید و جمهوری اسلامی» ندارند؛ وقتی علی‌رغم همه این کینه‌ها، پرچم جمهوری اسلامی بالا می‌ره و سرود جمهوری اسلامی با یک دنیا شعار و شعور و محتوا پخش می‌شه؛ یعنی اینکه ورزش، سیاسی هست.

http://www.ahestan.ir/wp-content/uploads/2011/11/SalimiNoushirvani-1.jpg

ادامه مطلب رو از دست ندید ...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:5 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

در تحفةالاخوان حكایت شده است كه مردى منافق زن مؤمنى داشت كه در تمام امور خود به اسم بارى تعالى مدد مىجست و در هر كار «بسم الله الرحمن الرحیم» می گفت و شوهرش از توسل و اعتقاد او به بسمالله بسیار خشمناك مىشد و از منع او چاره نداشت تا آنكه روزى كیسه كوچكى از زر را به آن زن داد و گفت او را نگاه بدارد ! زن كیسه را گرفت و گفت : «بسم الله الرحمن الرحیم» آن را در پارچه اى پیچید و گفت : «بسم الله الرحمن الرحیم» و آن را در مكانى پنهان نمود و بسمالله گفت.

فرداى آن روز شوهرش كیسه را سرقت نمود و به دریا انداخت تا آنكه او را بى اعتقاد و شرمنده كند.

پس از انداختن كیسه در دریا به دكان خود نشست و در بین روز صیادى دو ماهى آورد كه بفروشد

مرد منافق آن دو ماهى را خرید و به منزل خود فرستاد كه آن زن غذایى از براى شب او طبخ كند. چون زن شكم یكى از آن ماهیان را پاره نمود كیسه را در میان شكم او دید! بسم الله گفت و آن را برداشت و در مكان اوّل گذاشت.چون شب شد و شوهرش به منزل آمد زن ماهیان بریان را نزد او حاضر ساخته ، تناول نمودند.

آنگاه مرد گفت:

كیسه زر را كه نزدت به امانت گذاشتم بیاور. آن زن برخاسته ، « بسم الله الرحمن الرحیم » گفت و آن را در پیش شوهرش گذاشت. شوهرش از مشاهده كیسه بسیار تعجب نموده و سجده الهى را به جاى آورد و از جمله مؤمنان گردید.

[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:55 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 15989
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1