رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

شبکه خبری وهابی "صفا" که از سوی سازمان اطلاعاتی عربستان تأمین مالی می‌شود و  دفاتر اصلی آن در کویت و قاهره و ریاض قرار دارد عناصر ارتش آزاد سوریه را نوه‌های بنی‌امیه در شام دانست و از آنها خواست تا حرم حضرت زینب سلام الله علیها در دمشق را تخریب و ویران کنند.

این شبکه در پیام تحریک‌آمیز و فتنه‌انگیز خود تأکيد کرده است: ای نوادگان معاویة بن ابي‌سفيان و اي نوادگان یزید بن معاوية! ای سربازان ارتش آزاد! شما باید "معبد زینب" را هدف قرار داده و آن را ویران کنید و تمامی قبرهای مانند آن را هم تخريب کنید.

شبکه صفا، همچنین خواستار تخریب حرم "حضرت سکینه"، دختر امام حسین علیه السلام نیز شد.

پیش از این نیز در راستای اعتقادات وهابی‌ها و سلفی‌ها در اقدامات تروریستی در دمشق، گروه‌هایي تروريستي با عنوان گردان‌هاي "یزید بن معاویه" و "شمر بن ذی‌الجوشن" تأسیس شده بود.

آمریکا و انگلیس با تحریک عواطف مذهبی و ایجاد فتنه‌های مذهبی در سوریه به دنبال ایجاد جنگ داخلی در این کشور هستند. آنها از گروه‌های ایدئولوگ و تکفیری وهابی نهایت استفاده را می‌کنند و سازمان‌های جاسوسی عربستان و قطر نیز بیشترین نقش را در این راستا ایفا مي‌کنند.

وهابیت سعودی با ایجاد شبکه‌های پرتعداد ماهواره‌ای از جمله صفا، وصال، الحق، الحكمة، مكة، ناس، بيان، الخليجية، الرحمة و اوطان، دلارهای نفتی خود را در راه ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلام هزینه می‌کند.

حرم حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه، چند هفته قبل نيز هدف حمله‌اي انتحاری قرار گرفته بود. عامل انتحاری قبل از رسیدن به دیوار حرم، با 500 کیلوگرم مواد منفجره لو رفت و خود را منفجر کرد.

به‌تازگي نیز گروه‌های تروریستی در دمشق سعی در محاصره منطقه زینبیه کرده بودند که نیروهای ارتش سوریه این محاصره را در هم شکسته  تروریست‌ها را با تلفات سنگین به عقب راندند.

بسياري از شيعيان ساکن منطقه زينبيه دمشق، طي روزهاي اخير در حرم آن بانوي بزرگوار و نيز حوزه زينبيه پناه گرفته‌اند تا از شر تروريست‌هاي سلفي و وهابي، در امان باشند.

یا رب الزینب، بحق الزینب، اشف صدر الزینب، بظهور الحجه (عج)

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:31 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

روز مصاحبه:

جناب شیطان با دو ساعت تاخیر حاضر شد. وقتی هم که رسید عذرخواهی کرد و گفت:
مأموریت خطیری پیش اومد که از دوستان ساخته نبود و می بایست خودم انجام می دادم.
پیش از انجام مصاحبه گفتم:
با چه تضمینی باور کنم که در جریان مصاحبه بر مبنای صداقت در گفتار سخن خواهی گفت؟
خندید و گفت: دلیلی ندارد دروغ بگویم. چون من به حربه ای مجهزم که اگر پرده از تمام اسرار من برداشته شود باز هم می توانم به خواسته های خود دست یابم.
گفتم: چه حربـه ای؟
جواب داد: غفلت؛ انسانها را به خواب نوشین غفلت می برم و آن وقت نقشه هایم را عملی می کنم.
سوگند یاد می کنم که تا انتقامم را باز نستانم ، شما آدمیان را لحظه ای آسوده نخواهم گذاشت، پیوسته بر سر راهتان در کمین می نشینم و راهزن راهتان می شوم. اکنون ببینید چگونه راه نجات را بر شما خواهم بست...

متن مصاحبه:

عبدالله: خودتان را معرفی کنید.
شیطان: فردی هستم از طایفه جن. مسمی به اسم خاص "ابلیس" و مشهور به اسم عام "شیطان"؛ البته اسامی و اوصاف دیگری هم دارم که چندان معروف نیستند نظیر وسواس، خنّاس، عزازیل، عفریت، شیصبان، حارث، مارد، غوی، رجیم، ابو مره، ابولبین، مذموم، مرید و…(1)

عبدالله: پیشه و شغل شما چیست؟
شیطان: مشاغل فراوانی دارم؛ گاهی مسافر کشم؛ سر دو راهی حق و باطل می ایستم و مسافران را در جاده گمراهی در بست به سفر جهنم می برم. گاهی کشاورزم و بذر کینه و نفاق را در زمین دلها می افشانم. گاهی نقاشم؛ رنگ بطلان به چهره حقیقت می زنم و جامه کژی برقامت راستی می پوشانم. گاهی هم خلبانم؛ با بالهای وسوسه و القاء آنقدر بر فراز قلب آدمی چرخ می زنم تا باند مناسب برای فرود بیابم.(2)

عبدالله: دشمنی دیرینه ات با آدمی زاد از کجا سرچشمه می گیرد؟
شیطان: ماجرا از آن روزی شروع شد که صحنه آرای خلقت، دست به کار آفرینش آدم شد.(3) ملائک نه از روی اعتراض که از روی کنجکاوی گفتند: این موجود خاکی که می آفرینی بر روی زمین فسادها خواهد انگیخت و خونهای بسیارخواهد ریخت.اگر قصد تو طاعت بردن است که ما در فرمانبری مطاعیم. واگر مقصود تو تسبیح و تقدیس است که ما پیوسته در این کاریم.(4)

ادامه دارد ..


ادامه مطلب
[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, ] [ 13:38 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

مرحوم آیت الله میرزا احمد مجتهدی، این روایت را نقل کردند: روزی فردی آمد خدمت امام معصوم و به ایشان عرض کرد: اگر روزی یکی از دوستان شما گناهی کند، عاقبتش چگونه خواهد بود؟ امام در پاسخ به وی فرمودند: خداوند به او یک بیماری عطا می نماید تا سختی های آن بیماری کفاره ی گناهانش شود. آن مرد دو مرتبه پرسید: اگر مریض نشد چه؟ امام مجدد فرمودند: خداوند به او همسایه ای بد می دهد تا او را اذیت نماید و این اذیت و آزار همسایه، کفاره ی گناهانش شود.

روایتی در مورد شفاعت

آن مرد گفت: اگر همسایه ی بد نصیبش نشد چه؟ امام فرمودند: خداوند به او دوست بدی می هد تا وی را اذیت نماید و آزار آن دوست بد، کفاره ی گناهان دوست ما باشد. آن مرد گفت: اگر دوست بد هم نصیبش نشد چه؟! امام فرمودند: خداوند همسر بدی به او می دهد تا آزار های آن همسر بد، کفاره ی گناهانش شود. آن مرد گفت: اگر همسر بد هم نصیبش نشد چه؟ امام فرمودند: خداوند قبل از مرگ به او توفیق توبه عنایت می فرماید. باز هم آن مرد از روی عنادی که داشت گفت: و اگر نتوانست قبل از مرگ توبه کند چه؟ امام فرمودند: به کوری چشم تو! ما او را شفاعت خواهیم کرد.

[ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

پس از هتک حرمت‌های گوناگون در قالب‌های متن، عکس و صوت در برخی وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی توسط دشمنان خدا و اهل بیت (علیهم السلام) به ساحت مقدس امام نقی علیه السلام، وبلاگ‌نویسان در حرکتی خودجوش عبارت "جانم فدای امام نقی علیه السلام" را به انتها یا ابتدای عنوان وبلاگ خود اضافه می‌نمایند.

این حرکت برای نشان دادن عشق و ارادت محبین اهل بیت می‌باشد و همچنین کمک می‌نماید تا عبارت "امام نقی" در رکوردهای جستجوی موتورهای جستجوگر در دست دوستداران این امام مظلوم باشد.

انشا الله

[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:12 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

به گزارش گرداب به نقل از ايسنا، با وجود درخواست وزارت دفاع آمریکا، کشیش جنجال‌‌آفرين فلوریدایی كه پيش از اين نيز مرتكب اقدام موهن قرآن‌سوزي شده بود، بار ديگر عمل ننگين خود را تكرار كرد.

"تری جونز"، کشیش آمریکایی پیش از آن که یک جلد قرآن و آنچه را که گفت تصویری از حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم است بسوزاند، بیانیه‌ای خواند و بهانه خود را از اين اقدام اعلام كرد.

تصاویر این قرآن‌سوزی به صورت زنده از شبکه اینترنت پخش می‌شد.

پیش از این، وزارت دفاع آمریکا از جونز خواسته بود که با در نظر داشتن عواقب این اقدام، از تصمیمش برای سوزاندن قرآن صرف‌نظر کند.

مقامات پنتاگون گفته بودند که امیدوارند کشیش جونز پیش از عملی کردن این تصمیم خود، امنیت سربازان آمریکایی را که در خارج از این کشور خدمت می‌کنند، در نظر بگیرد.

این اقدام جونز بازتاب چندانی در رسانه‌های آمریکا نداشته و واکنش‌های اندکی به آن نشان داده شده است.

به گزارش بي.بي.سي در ماه مارس سال گذشته، برنامه‌ریزی تری جونز برای اقدامی مشابه، زمینه‌ساز اعتراضاتی گسترده در افغانستان شد.

در آن زمان، "باراک اوباما"، رئیس‌جمهور آمریکا، آنچه را "اقدامی از روی تعصب و عدم تحمل" خواند، محکوم کرد.

تری جونز تهدید کرده بود که در سالگرد حوادث ۱۱ سپتامبر در سال گذشته نیز دست به اقدام مشابهی خواهد زد، ولی بعدا از این تصمیم خود صرف‌نظر کرد.

خدا لعنتش کنه.

منبع : گرداب

[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

هنگامى كه ابوبكر و عمر تصمیم گرفتند فدك را از حضرت فاطمه علیهاالسلام بگیرند چون این خبر به ایشان رسید، چادر بر سر نهاد و با گروهى از زنان بسوى مسجد روانه شد، در حالیكه چادرش به زمین كشیده مى‏شد، و راه رفتن او همانند راه رفتن پیامبر خدا بود، بر ابوبكر كه در میان عده‏اى از مهاجرین و انصار  نشسته بود وارد شد، در این هنگام بین او و دیگران پرده‏اى آویختند، آنگاه ناله‏اى جانسوز از دل برآورد كه همه مردم به گریه افتادند و مجلس و مسجد بسختى به جنبش درآمد. سپس لحظه‏اى سكوت كرد تا همهمه مردم خاموش و گریه آنان ساكت شد و جوش و خروششان آرام یافت، آنگاه حضرت زهرا (س) كلامش را با حمد و ثناى الهى آغاز فرمود و درود بر رسول خدا فرستاد، در اینجا دوباره صداى گریه مردم برخاست، وقتى سكوت برقرار شد، كلام خویش را دنبال كرد و فرمود:

اَلْحَمْدُلِلَّهِ عَلی ما اَنْعَمَ وَ لَهُ الشُّكْرُ عَلی ما اَلْهَمَ وَ الثَّناءُ بِما قَدَّمَ مِنْ عُمُومِ نِعَمٍ اِبْتَدَاَها وَ سُبُوغِ الاءٍ اَسْداها وَ تَمامِ مِنَنٍ اَوْلاها جَمَّ عَنِ الْاِحْصاءِ عَدَدُها وَ نَأى عَنِ الْجَزاءِ اَمَدُها وَ تَفاوَتَ عَنِ الْاِدْراكِ اَبَدُها وَ نَدَبَهُمْ لاِسْتِزادَتِها بِالشُّكْرِ لاِتِّصالِها وَ اسْتَحْمَدَ اِلَى الْخَلائِقِ بِاِجْزالِها وَ ثَنی بِالنَّدْبِ اِلى اَمْثالِها
حمد و سپاس خداى را برآنچه ارزانى داشت، و شكر او را در آنچه الهام فرمود، و ثنا و شكر بر او بر آنچه پیش فرستاد، از نعمتهاى فراوانى كه خلق فرمود و عطایاى گسترده‏اى كه اعطا كرد، و منّتهاى بى‏شمارى كه ارزانى داشت، كه شمارش از شمردن آنها عاجز، و نهایت آن از پاداش فراتر، و دامنه آن تا ابد از ادراك دورتر است، و مردمان را فراخواند، تا با شكرگذارى آنها نعمتها را زیاده گرداند، و با گستردگى آنها مردم را به سپاسگزارى خود متوجّه ساخت، و با دعوت نمودن به این نعمتها آنها را دو چندان كرد.

وَ اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَریكَ لَهُ، كَلِمَةٌ جَعَلَ الْاِخْلاصَ تَأْویلَها، وَ ضَمَّنَ الْقُلُوبَ مَوْصُولَها، وَ اَنارَ فِی التَّفَكُّرِ مَعْقُولَها، الْمُمْتَنِعُ عَنِ الْاَبْصارِ رُؤْیَتُهُ، وَ مِنَ الْاَلْسُنِ صِفَتُهُ، وَ مِنَ الْاَوْهامِ كَیْفِیَّتُهُ. اِبْتَدَعَ الْاَشْیاءَ لا مِنْ شَىْ‏ءٍ كانَ قَبْلَها، وَ اَنْشَاَها بِلاَاحْتِذاءِ اَمْثِلَةٍ اِمْتَثَلَها، كَوَّنَها بِقُدْرَتِهِ وَ ذَرَأَها بِمَشِیَّتِهِ، مِنْ غَیْرِ حاجَةٍ مِنْهُ اِلى تَكْوینِها، وَ لا فائِدَةٍ لَهُ فی تَصْویرِها، اِلاَّ تَثْبیتاً لِحِكْمَتِهِ وَ تَنْبیهاً عَلی طاعَتِهِ، وَ اِظْهاراً لِقُدْرَتِهِ وَ تَعَبُّداً لِبَرِیَّتِهِ، وَ اِعْزازاً لِدَعْوَتِهِ، ثُمَّ جَعَلَ الثَّوابَ عَلی طاعَتِهِ، وَ وَضَعَ الْعِقابَ عَلی مَعْصِیَتِهِ، ذِیادَةً لِعِبادِهِ مِنْ نِقْمَتِهِ وَ حِیاشَةً لَهُمْ اِلى جَنَّتِهِ...


ادامه مطلب
[ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 گفتم : خسته ام

گفتی : لاتقنطوا من رحمة الله

از رحمت خداوند نا امید نشوید (زمر53)


گفتم : هیچکی نمیدونه تو دلم چی میگذره

گفتی : ان الله یحول بین المرء و قلبه

خدا حائل است بین انسان و قلبش ! (انفال 24 )


گفتم : غیر از تو کسی رو ندارم

گفتی : نحن اقرب من حبل الورید

ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم (ق 16)


گفتم : ولی انگار اصلا منو قراموش کردی !

گفتی : فاذکرونی اذکرکم

منو یاد کنید تا به یاد شما باشم (بقره 152)


گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟

گفتی : و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا

تو چه میدانی ؟ شاید موعدش نزدیک باشد (احزاب 63)

 

رفقا : پیشنهاد میکنم ادامه این درد دل رو از دست ندید، یا علی (ع)


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

شبهه هایه موجود درشبکهیه اهل سنت در مورد مهدویت!

به هیچ وجه قصد توهین به مقدسات نداریم، در ضمن 100% انتقاد پذیریم و بحث استدلالی میکنیم.

یا علی


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 20:21 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

هر کس امام زمان خویش را نشناسد در جاهلیت مرده است
برادرا چرا امامت و مهدویت برای ما اهمیت دارد؟
ضرورت مهدویت :
1- معرفت به امام انسانرا به خدا میرساند iهمچنین که در زیارت جامعه میخوانیم :

من اراد الله بدالکم و من وحده قبل عنکم
چه کسانی توحید را فهمیدن ؟

کسانی که توحید را از امامان گرفتند


2- امامان کانال فیض هستند،
الف) کانال ورودی الطاف خدا به بندگان
ب) کانال خروجی اعمال بندگان به سمت خدا


بکم فتح الله و بکم یختم و بکم ینزل و القیث و بکم یمسک السما و ان تقع علی الارض

اللهم اجعل صلاتنا بهی مقبوله و ذنوبنا بهی مغفوره

خدا یا نمازمان را به حجتت مورد قبول و گناهانمان را به حق او ببخشای.
اتمام قسم 1

 

 

[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, ] [ 20:24 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 



[ 9 بهمن 1398برچسب:, ] [ 19:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 15718
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1