رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

شبکه خبری وهابی "صفا" که از سوی سازمان اطلاعاتی عربستان تأمین مالی می‌شود و  دفاتر اصلی آن در کویت و قاهره و ریاض قرار دارد عناصر ارتش آزاد سوریه را نوه‌های بنی‌امیه در شام دانست و از آنها خواست تا حرم حضرت زینب سلام الله علیها در دمشق را تخریب و ویران کنند.

این شبکه در پیام تحریک‌آمیز و فتنه‌انگیز خود تأکيد کرده است: ای نوادگان معاویة بن ابي‌سفيان و اي نوادگان یزید بن معاوية! ای سربازان ارتش آزاد! شما باید "معبد زینب" را هدف قرار داده و آن را ویران کنید و تمامی قبرهای مانند آن را هم تخريب کنید.

شبکه صفا، همچنین خواستار تخریب حرم "حضرت سکینه"، دختر امام حسین علیه السلام نیز شد.

پیش از این نیز در راستای اعتقادات وهابی‌ها و سلفی‌ها در اقدامات تروریستی در دمشق، گروه‌هایي تروريستي با عنوان گردان‌هاي "یزید بن معاویه" و "شمر بن ذی‌الجوشن" تأسیس شده بود.

آمریکا و انگلیس با تحریک عواطف مذهبی و ایجاد فتنه‌های مذهبی در سوریه به دنبال ایجاد جنگ داخلی در این کشور هستند. آنها از گروه‌های ایدئولوگ و تکفیری وهابی نهایت استفاده را می‌کنند و سازمان‌های جاسوسی عربستان و قطر نیز بیشترین نقش را در این راستا ایفا مي‌کنند.

وهابیت سعودی با ایجاد شبکه‌های پرتعداد ماهواره‌ای از جمله صفا، وصال، الحق، الحكمة، مكة، ناس، بيان، الخليجية، الرحمة و اوطان، دلارهای نفتی خود را در راه ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلام هزینه می‌کند.

حرم حضرت زینب سلام الله علیها در سوریه، چند هفته قبل نيز هدف حمله‌اي انتحاری قرار گرفته بود. عامل انتحاری قبل از رسیدن به دیوار حرم، با 500 کیلوگرم مواد منفجره لو رفت و خود را منفجر کرد.

به‌تازگي نیز گروه‌های تروریستی در دمشق سعی در محاصره منطقه زینبیه کرده بودند که نیروهای ارتش سوریه این محاصره را در هم شکسته  تروریست‌ها را با تلفات سنگین به عقب راندند.

بسياري از شيعيان ساکن منطقه زينبيه دمشق، طي روزهاي اخير در حرم آن بانوي بزرگوار و نيز حوزه زينبيه پناه گرفته‌اند تا از شر تروريست‌هاي سلفي و وهابي، در امان باشند.

یا رب الزینب، بحق الزینب، اشف صدر الزینب، بظهور الحجه (عج)

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:31 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ العظمی "سید علی خامنه‌ای" با توجه به گسترش شبکه‌ مخاطبان و در پی درخواست‌های کاربران KHAMENEI.IR و هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سامانه‌ خبری-پیامکی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آغاز به کار کرد.
 
این سامانه که پیش از این به‌ صورت محدود فعالیت می‌کرد، هم‌اکنون با شرایط زیر در اختیار عموم مخاطبان قرار می‌گیرد:
 
1. محتوای پیامک‌ها شامل موارد زیر است:
اطلاع‌رسانی سریع آخرین رویدادها، پیام‌ها و نامه‌ها و جملات مهم رهبر انقلاب اسلامی
برخی اخبار مهم پیرامون رهبر انقلاب اسلامی (مانند اطلاعیه‌ها، رؤیت هلال و...)
 
2. این سرویس هزینه‌ اضافی برای مخاطبان ندارد و تنها اپراتور مربوطه به ازای هر پیامک ارسال‌شده، هزینه ای را از مشترکین دریافت خواهد کرد.
 
3. به علت محدودیت در نظر گرفته شده در مرحله‌ اول ثبت نام، اولویت دریافت پیامک با مشترکانی خواهد بود که زودتر ثبت نام کنند.
 
4. علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره 20110 در این سامانه عضو شوند.

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:30 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

آمريكا در حالي تصميم به انجام يك مانور مشترك با برخي كشورهاي هم پيمان خود در نزديكي تنگه هرمز دارد كه به گزارش كارشناسان غربي ناوهاي دريايي ايران كابوس تمام عيار براي واشنگتن شده است.


سخنگوي وزارت دفاع آمريكا روز گذشته از طرح برگزاري مانور مشترك ضد مين در نزديكي تنگه هرمز و خليج فارس در سپتامبر (شهريور) خبر داد.

ستاد فرماندهي مركزي آمريكا (سنتكام) در بيانيه اي اعلام كرد: طرح برگزاري اين مانور هفته پيش تكميل شده و با هدف تمركز بر تهديد فرضي مين گذاري در مسيرهاي آبي استراتژيك دنيا مانند درياي سرخ، خليج عدن، خليج عمان و خليج فارس صورت مي گيرد.

"جورج ليتل"، سخنگوي وزارت دفاع آمريكا با اعلام اين خبر گفت: «اين يك مانور دفاعي با هدف حفاظت از آزادي كشتيراني در آب هاي بين المللي است.»

وي افزود: «اين مانور با هدف انتقال پيام به ايران صورت نمي گيرد بلكه هدف از آن افزايش توانايي و همكاري هاي ما (كشورهاي عضو ناتو) است.»

از سوي ديگر، وال استريت ژورنال درباره اعزام يك ناو مين روب به خليج فارس و ايجاد پايگاه هاي راداري و موشكي در امارات و قطر تصريح كرد: آمريكا اين حركت ها را كاملا دفاعي برشمرده است و مقامات نظامي بر اين نكته پاي فشرده اند كه از ديدگاه آمريكا، اين اقدامات تحريك كننده به شمار نمي آيند.

پايگاه اينترنتي در ادامه تحليل خود آورده است: اين اقدامات شامل ايجاد سامانه راداري در قطر است كه يك پايگاه بزرگ آمريكايي در آن حضور دارد. آمريكايي ها اميدوارند اين اقدامات موجب شود كه پايگاه هاي نظامي اين كشور و متحدانش از موشك هاي ميان برد و بالستيك ايران در امان بمانند، اما حقيقت اين است كه اين تمهيدات هيچ كدام قادر به ايستادگي در برابر موشك هاي قدرتمند ايران نيستند.

وال استريت ژورنال با اشاره به عمليات مين روبي با حضور 20 كشور هم پيمان آمريكا در ماه سپتامبر تاكيد كرد: آمريكا و متحدانش با اين عمليات مي خواهند نشان دهند كه توان پاكسازي تنگه هرمز و خليج فارس را در صورت اقدام ايران براي مين ريزي در اين منطقه دارند، اما در اين قسمت نيز مشكل ديگري وجود دارد و آن زيردريايي هاي ايراني است، حضور زيردريايي هاي كوچك در ناوگان دريايي ايران طي 5 سال گذشته، براي نيروي دريايي آمريكا به يك كابوس تمام عيار تبديل شده است زيرا اگر ايران تصميم به بستن تنگه هرمز بگيرد، آمريكا قادر به مقابله با اين زيردريايي هاي كوچك نخواهد بود.

گزارشگر وال استريت ژورنال درباره چتر گسترده ضد موشكي آمريكا در خاورميانه نيز گفت: اين سپر موشكي در برخي از آزمون ها ناكام مانده است و بيشتر به يك ژست تهاجمي شباهت دارد تا برنامه ريزي دقيق نظامي.

همچنين راديو فرانسه نيز با اشاره به گزارش روزنامه لس آنجلس تايمز از اقدام آمريكا در استقرار زيردريايي هاي بدون سرنشين ضد مين در خليج فارس تاكيد كرد: برنامه ريزان وزارت دفاع آمريكا (پنتاگون)، به منظور پرهيز از هرگونه ريسك احتمالي، اين تهديدها را جدي تلقي كرده و خود را براي مقابله موثر بر اقدامات ايران در خليج فارس آماده مي كنند.


[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

دریادار "علیرضا تنگسیری"، جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران، یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب در اولین روز مرداد سال 90 به بندرعباس و بازدید و دیدار با خانواده نظامیان ارتش و سپاه در هرمزگان، گفت که یکی از اهداف سفر مقام معظم رهبری به استان هرمزگان نشان دادن حساسیت خلیج فارس و تنگه هرمز به ساحل نشینان و نیروهای نظامی مستقر در جنوب کشور بود.

وی با بیان اینکه سفر رهبری به بندرعباس روشن کردن چراغ حساسیت منطقه برای رزمندگان و حافظان خلیج فارس بود، اظهار داشت: «حیاط ما در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان است در حال حاضر بسیجیان بر روی بیش از 60 فروند شناور در خلیج فارس، دریای عمان و فراتر از آن حضور دارند و از منافع ایران محافظت می کنند. ارتش هم در خلیج عدن و اقیانوس هند حضور فعالی داشته و توانایی حضور در آبهای دورتر را در راستای حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران دارد.»

دریادار تنگسیری با اظهار اینکه بیش از 90 فروند شناور نظامی کشورهای دیگر در منطقه حضور دارند، تصریح کرد: «حضور بیگانه در منطقه معنا و مفهم ندارد، نیروهای بیگانه برای منطقه و کشورهای همسایه یک تهدید هستند، در صورتی که برای  ناوهای هواپیمابر اتمی آمریکا در خلیج فارس و دریایی عمان اتفاقی بیافتد تا سالها مشکلات مخرب زیست محیطی منطقه را تهدید می کند.»

جانشین فرمانده ندسا افزود: «طراحی پروژه ایران هراسی و ایجاد ناامنی در مناطق مختلف دنیا حتی جنگهای داخلی در کشورهای ضعیف از سوی آمریکا و متحدانش با هدف فروش سلاحهای مخرب انجام می گیرد، زیرا بخش زیادی از اقتصاد آمریکا با فروش سلاح به کشورها تامین می شود.»

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات نظامی نمی تواند نتیجه جنگ را مشخص کند، گفت: «ایمان، اعتقادات اسلامی و میهنی جوانان این مرز و بوم در صورت نیاز تعیین کننده هر اتفاقی در منطقه خواهد بود.»

دریادار تنگسیری در ادامه با اشاره به دلایل حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و دریای عمان افزود: «هدف حضور بیگانگان در منطقه ایجاد گنبدهای آهنی برای جلوگیری از پرتاپ موشکهای ایران به سمت رژیم صهیونیستی است.»

وی اظهار داشت: «سفر فرمانده کل قوا به استان هرمزگان نشان دادن حساسیت منطقه جنوب به حافظان خلیج فارس و ساحل نشینان بود؛ از این رو نباید حتی لحظه ای به بیگانگان فرصت دهیم تا به مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران دست درازی کنند.»

وی با تاکید بر اینکه باید حضور بیگانگان را در منطقه به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم، اضافه کرد: «سالهاست که می گوییم حضور آنها مخل امنیت است، هستی و حیاط ما در جنوب است، باید توجه به دریا و آمادگی عملیاتهای دریایی را داشته باشیم.»

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در مورد عنوان شدن بستن تنگه هرمز به دست ایران در مجامع بین المللی بیان داشت: «آنها مطرح می کنند ایران قصد بستن تنگه هرمز را دارد. آیا منطقی است زمانی که ما از تنگه استفاده می کنیم اقدام به بستن آن کنیم؟ نمی دانم با چه استدالی این گفته ها مطرح می شود.»

وی با تاکید بر اینکه تنگه هرمز را هوشمندانه کنترل می کنیم، افزود: «تا زمانی که ایران از تنگه استفاده می کند هیچگاه اقدام به بستن تنگه نخواهیم کرد.» وی بیان داشت: «اگر روزی بدانیم نمی توانیم از تنگه استفاده کنیم مدخل ورودی و خروجی تنگه هرمز را خواهیم بست در غیر این صورت منطقی برای بستن نیست. به خوبی در حال کنترل هوشمندانه تنگه هرمز هستیم.»

دریادار تنگسیری افزود: «از زمانی که کنترل خلیج فارس و تنگه هرمز به عهده سپاه گذاشته شده بیگانگان جرئت عبور ندارند و زمان ورود به خلیج فارس سعی می کنند از جنوبی ترین مسیر خلیج فارس و حضور در آبهای کشورهای عربی وارد خلیج فارس شوند.»

وی با بیان اینکه اقتدار سپاه در حراست و صیانت از تنگه هرمز و خلیج فارس است، عنوان کرد: «اقتدار ما به سلاح نیست بلکه با پشتوانه ایمان و اعتقاد این جوانان است که می گوییم تنگه هرمز را می بندیم.»

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:27 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]


  دولت انگلیس برای مقابله با اسلام‌گرایی در بین جوانان این کشور و القای ریشه روحی - روانی داشتن خصومت مسلمانان با غرب دست به ساخت انیمیشن زد.


"برات آرزوی وزیرستان می‌کنم" نام انیمیشنی است که به سفارش دولت کارگر انگلیس ساخته شده است. هدف از ساخت این انیمیشن جلوگیری از افراط‌گرایی در بین مسلمانان جوان اعلام شده است.

پس از پخش قسمت‌هایی از این انیمیشن و به دلیل بازخوردهای غیرقابل انتظاری که در پی داشت، دفتر امور خارجه انگلیس متهم به این شد که این انیمیشن در جلوگیری مسلمانان جوان از افراط‌گرایی اسلامی ناموفق بوده و فقط بودجه اختصاصی را تلف کرده است.

مقامات انگلیسی بیان داشته‌اند که بودجه ساخت این انیمیشن 33 هزار پوند بوده است. این انیمیشن داستان هشداردهنده‌ای در مورد دو برادر مسلمان انگلیسی است که تصمیم می‌گیرند به گروهی از مبارزان اسلامی واقع در مرز افغانستان و پاکستان بپیوندند. با این حال، منتقدان این انیمیشن، از جمله اعضای جامعه مسلمان انگلیس، این فیلم را به زیر سوال برده و اظهار کرده‌اند که این فیلم کاملاً ساده‌لوحانه و ناپخته است.
ادامه همراه با عکس در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 15724
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1