رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

جرس در تحليلي نوشت: مادامي كه جنبش سبز نمود عيني ندارد، غير قابل استناد و البته غيرقابل اعتماد است. يكسان انگاري اپوزيسيون و جنبش سبز خطاي فاحشي است. هم نشيني روزنامه نگاران و فعالان سياسي كه در دو سه سال اخير از ايران خارج شده اند با اپوزيسيون سابقه دار و اغلب شناسنامه دار، اگرچه به خودي خود اشكالي ندارد، اما پيش از آنچه نشانه نزديك شدن ديدگاهها و يكسان شدن خواسته ها باشد، نشانگر يكي شدن موقعيت ها و وضعيت ها و البته معلول تلقي نادرست است.

نويسنده با امضاي مستعار "سارا زرتشت" تصريح مي كند: خاتمي بزرگترين ضربه را به گفتمان غالب جنبش سبز وارد كرد و خواسته يا ناخواسته، دوگانه اصلاحات و جنبش سبز را تقويت كرد و بخشي از گفتمان غالب اين جنبش را به نفع اصلاح طلباني كه در سالهاي اخير كنج عافيت گزيده بودند، مصادره كرد.

جرس به وسيله محسن كديور اداره مي شود و وضعيت نيمه تعطيل دارد. اين سايت اينترنتي در بحبوحه فتنه سبز راه اندازي شد تا به عنوان ارگان اتاق فكر فتنه سبز در خارج (تيم مركب از مهاجراني، سروش، كديور، بازرگان و گنجي) عمل كند اما عملا از آن تيم، فقط كديور باقي ماند.

[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 23:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

افشاگري وزير اطلاعات ايران درباره نقش داشتن يکي از کشورهاي همسايه در کمک به رژيم صهيونيستي براي ترور دانشمندان هسته اي ايران بازتاب گسترده اي در مطبوعات باکو داشت.

خبرگزاري "مديافوروم" با تيتر "اشاره وزير اطلاعات به مشارکت عمل يکي از کشورهاي همسايه در ترور دانشمندان هسته اي ايران"، روزنامه "يني مساوات" با تيتر "اشاره وزير اطلاعات اطلاعات ايران به آذربايجان" و روزنامه "آزادليق" با تيتر "بيانات تامل برانگيز وزير اطلاعات ايران" و بسياري از منابع خبري جمهوري آذربايجان، اين موضوع را منعکس کردند.

"حيدر مصلحي"، وزير اطلاعات جمهوري اسلامي ايران اخيرا با اعلام بازداشت 20 تن از عاملان ترور دانشمندان هسته اي ايران گفت: «بسياري از اطلاعات درباره عوامل تروريستي در خارج از ايران جمع‌آوري شده و رژيم صهيونيستي در عمليات تروريستي ضد شهروندان ايراني از امکانات، آموزش و ارتباط دو سرويس جاسوسي آمريکا (CIA) و MI6 انگليس بهره برده است.»

وزير اطلاعات ايران تاکيد کرد: «در عمليات کشف مربوط به دو شبکه تروريستي اخير مشخص شد که صهيونيست ها از خاک يک کشور همسايه ايران براي انجام عمليات تروريستي در ايران استفاده کردند که اين موضوع  قابل تحمل نخواهد بود.»
[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 23:54 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

 
به نقل از مهر، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان جزئیات عملیات بزرگ انهدام شبکه بزرگ هرمی گاما و دستگیری سرشاخه های اصلی این گروه را تشریح کرد.

سرهنگ حسین حسین زاده گفت: «از ماهها قبل تحقیقات در خصوص فعالیت شرکت هرمی گاما از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز و مشخص شد اعضای این شبکه در استانهای اصفهان و تهران فعالیت داشته و فعالیت آنها مخرب در نظم اقتصادی کشور است.»

وی افزود: «امروز در عملیات همزمانی با همکاری سربازان گمنام امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و هماهنگی قضائی در تهران و اصفهان سرشبکه ها و موسس اصلی این شرکت دستگیر و دیگر این شرکت هرمی وجود خارجی ندارد.»
 
سرهنگ حسین زاده ادامه داد: «در بررسی ها مشخص شد گرداننده اصلی این گروه به همراه گرداننده سایت شرکت با اعضای شرکت گاما در انگلیس در ارتباط بوده و با عملیات متقلبانه و تبلیغات کذب در محیط های دانشگاهی و خانوادگی عضو می گرفتند.»
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تاکید کرد: «اعضای اصلی این شبکه پولهای دریافتی را به صورت نقدینگی مخفی مانند دلار، طلا، املاک و خودروهای گران قیمت نگهداری می کردند که تعداد زیادی خودروی گران قیمت از جمله حامر، بنز، بی ام و و لکسوس از آنها توقیف شد.»
 
این مقام انتظامی ادامه داد: «پس از ورود به سایت این شرکت مشخص شد حدود 83 هزار نفر در ایران عضو این شرکت هرمی شده که 25 نفر از اعضای رده دوم آن شناسایی و دستگیر شدند. همچنین بررسی ها نشان داد، سرشاخه های این شرکت حدود 30 میلیارد تومان از زیرشاخه ها دریافت کرده بودند که با عملیات گسترده امروز دیگر فعالیت این شرکت برای همیشه پایان یافت.»
 
سرهنگ حسین زاده در این خصوص هشدار داد: «شهروندان از هرگونه فعالیت در شرکتهای هرمی پرهیز کرده و فریب این شرکتها را که در قالب هاست و دامین تورهای زیارتی و سیاحتی فعالیت می کنند، نخورند. مطالعات صورت گرفته نشان می دهد تنها 2 درصد از اعضای شرکتهای هرمی سود می‌برند و منابع مالی 98 درصد دیگر در اختیار این 2 درصد قرار می گیرد.»

وی افزود: «تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی و اداره کل اطلاعات استان اصفهان ادامه دارد که به زودی جزئیات تازه ای از فعالیت اعضای این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین افرادی که در این زمینه شکایتی دارند، می توانند با شماره 2184334-0311 تماس گرفته و یا به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.»
[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 23:52 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 449
بازدید کل : 15726
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1