رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

عضو سابق پارلمان رژيم صهيونيستي هياهوي هفته هاي اخير نخست وزير و وزير دفاع اين رژيم را هارت و پورت ارزيابي كرد و نوشت آنها شايد ديوانه باشند، اما مشنگ نيستند كه با ايران درگير شوند.

"اوري آونري" كه از روزنامه نگاران باسابقه صهيونيست به شمار مي رود، در تحليل خود خاطرنشان كرده است: «اوباما هارت و پورت مي كند. اين را پيش از اين هم گفته بودم و دوباره تكرار مي كنم، حتي پس از ياوه گوئي هاي بي پايان در اين باره در مورد هيچ جنگي پيش از آن كه رخ دهد، اين قدر صحبت نشده است. اگر به سبك فيلم هاي قديمي بگوییم اگر مي خواهي شليك كني، شليك كن، حرف نزن.»

وي در اين مقاله كه با عنوان "ديوانه يا مشنگ؟" (?Mad or Crazy) منتشر شده مي افزايد: «نتانياهو گمان مي برد چرچيل دوران است، اما تا آنجا كه من به خاطر دارم چرچيل هرگز هنگام رسيدن به قدرت نگفته بود كه "من مسئوليت شكست آينده را به گردن مي گيرم"؛ حتي در لحظات نوميدكننده آن دوران، او به پيروزي ايمان داشت.»

آونري تصريح كرد: «اسرائيلي ها به ويژه و به طور قابل فهمي از باران ده هزار موشك به سوي اسرائيل هراس دارند و نه فقط از سوي ايران، بلكه همچنين از لبنان و غزه. وزير مسئول دفاع غيرنظامي در همين هفته مقامش را ترك كرد و فرد ديگري از حزب تيره بخت كاديما جاي او را گرفت. همه مي دانند كه بخش بزرگي از جمعيت اسرائيل (از جمله شخص خودم) بي دفاع اند.

ايهود باراك اظهار داشته كه موشك هاي دشمن بيش از 500 اسرائيلي ناقابل را نخواهد كشت. من دلم نمي خواهد كه چنين افتخاري نصيب من شود. اگر چه در نزديكي وزارت دفاع زندگي مي كنم.»

وي معتقد است: «رودررویي نظامي بين ايران و اسرائيل فقط بخشي از ماجراست ولي بخش مهم آن نيست. همان طوري كه در گذشته گوشزد كرده ام، مسئله بسيار مهم تر، تاثير جنگ بر روي اقتصاد جهان است كه هم اكنون در بحران عميقي غرق شده است . ايران هر حمله اسرائيل را به منزله الهام از آمريكا تلقي كرده و واكنش آن نيز متناسب با آن خواهد بود، همان طوري كه مقامات ايراني در اين هفته بيان كردند. خليج فارس به مثابه يك بطري است كه دهانه تنگ آن تنگه هرمز، كاملا تحت كنترل ايران است. توصيه عاقلانه اين است كه ناوهاي هواپيمابر غول پيكر آمريكايي مستقر در خليج فارس تا دير نشده آن جا را ترك كنند. آن ها به كشتي هاي قديمي شباهت دارند كه كلكسيونرهاي كشتي هاي مدل كوچك در داخل بطري سرهم مي كنند. حتي سلاح هاي نيرومند آمريكا قادر به باز نگه داشتن تنگه نخواهند بود. روشن است كه هزينه بسته شدن آن موجب بالا رفتن نجومي بهاي نفت خواهد شد. درگيري نظامي واقعي، فروپاشي اقتصادي در پهنه جهان به بار آورده و صدها هزار - شايد هم ميليون ها - بيكار جديد ايجاد خواهد كرد.»

عضو سابق پارلمان رژيم صهيونيستي مي افزايد: «هر كدام از اين قربانيان اسرائيل را نفرين خواهند كرد. از آنجا كه بسيار روشن است كه اين يك جنگ اسرائيلي است خشم متوجه ما خواهد شد. اما بدتر، بسيار بدتر، چون اسرائيل اصرار دارد كه "دولت خلق يهود" است، اين غضب ممكن است به شكل طغيان هاي بي سابقه ضد يهودي نيز ظاهر شود. اسلام ستيزان نوظهور به دوران گذشته نفرت از يهوديان باز خواهند گشت.»

اوري آونري آنگاه واقعيت نهفته در پشت لفاظي هاي مقامات رژيم صهيونيستي را يادآور شد و نوشت: «به رغم شست و شوي مغزي دائمي، نظرسنجي ها نشان مي دهد كه اكثريت اسرائيلي ها نسبت به حمله موضعي كاملا مخالف دارند. يكي از چشمگيرترين جنبه هاي شرايط كنوني اين است كه فرماندهان ارتش و مقامات امنيتي نظير روساي موساد و شين بث و نيز مسئولان پيشين اين نهادها، كاملا و آشكارا با حمله مخالفند. اين از موقعيت هاي نادري است كه فرماندهان نظامي از مسئولان سياسي، ميانه روترند و سوال اين است كه چگونه مقامات سياسي جنگ سرنوشت سازي را شروع مي كنند، در حالي كه عملا همه مشاوران نظامي آنان كه قابليت هاي نظامي و بخت پيروزي ما را مي دانند، مخالف آنند؟»

قابل ذکر است اين تحليلگر صهيونيست آبان سال گذشته نيز در پي ياوه گويي هاي مشابه مقامات صهيونيست، آنها را به باد تمسخر گرفته و نوشته بود: «همه اين صحنه مدرسه را به ياد دارند که پسر كوچكي با بزرگتر از خودش دعوا مي كرد. رو به سر رفيقش داد مي زد منو بگير، قبل از آن كه كاري دستش بدهم! از قرار معلوم دولت اسرائيل هم در چنين راهي افتاده است. يك ضرب المثل آلماني مي گويد انقلابي كه پيشاپيش خبرش را بدهند، سر نخواهد گرفت. در مورد جنگ هم چنين است. داگان رئيس پيشين موساد چنين ايده اي را ابلهانه ترين ايده ناميده است. همه شواهد ناظر بر اين است كه تمام اين جار و جنجال ها دوز و كلك است. اين يك شگرد كهنه است

اين تحليل آونري آن قدر تلخ بود كه باراك مجبور شد واكنش نشان داده و بگويد: «هنگامي كه مي شنويم يك روزنامه نگار ارشد به ملت مي گويد اگر جنگي با ايران درگير شود احتمال دارد يك صد هزار نفر كشته شوند و يا يك روزنامه مهم و پر تيراژ ادعا مي كند احتمال دارد اسرائيل نابود شود و يا يك عضو مهم "كنست" مي گويد در صورت جنگ با ايران، آنقدر افراد كشته خواهند شد كه محلي براي دفن آنها وجود نخواهد داشت بايد بپرسيد اين ها درباره چه سخن مي گويند و چرا بذر وحشت را مي كارند. كسي كه مي انديشد من و نخست وزير اسرائيل نشسته ايم و برنامه حمله به ايران را مطرح كرده ايم، هذيان مي گويد.»

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:5 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

یک روزنامه صهیونیستی از وجود 6 پایگاه نظامی سری آمریکا در مناطق مختلف اراضی اشغالی پرده برداشت.

روزنامه "معاریو" در ضمیمه هفتگی خود فاش کرد، در این 6 پایگاه سری مقادیر بسیار زیادی از انواع مهمات، بمب‌های هوشمند، موشک و خودروهای نظامی انبار شده، و یک بیمارستان نظامی 500 تخت خوابی قرار دارد.

این روزنامه مدعی شد در صورت تصمیم برای حمله به ایران از این پایگاه‌ها استفاده خواهد شد.

"دیوید عفری"، فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم اشغالگر و سفیر اسبق این رژیم در واشنگتن گفت: «یکی از این پایگاه‌ها در غرب شهر "هرتزلیا" و دیگری در فرودگاه "بن گوریون" قرار دارد؛ بقیه پایگاه‌ها نیز داخل پایگاه‌های هوایی "عوفدا" و "نواتیم" در جنوب اراضی اشغالی قرار دارند.»

وی ارزش سلاح و تجهیزات نظامی انبار شده در این پایگاه‌ها را بیش از یک میلیارد دلار برآورد کرد.

"ولیم ارکین"، از عناصر سابق دستگاه جاسوسی رژیم اشغالگر و پژوهشگر نظامی نیز در این باره گفت: «این پایگاه های نظامی آمریکایی، پایگاه‌هایی محرمانه به شمار می‌آیند و همگی آن‌ها در سنگرهایی امن زیر زمین ساخته شده‌اند. این پایگاه‌ها با این کدها شناسایی می‌شوند: "پایگاه 51" حاوی مهمات و تجهیزات ذخیره شده زیر زمین؛ "پایگاه 53" داخل یکی از پایگاه های هوایی اسرائیل، "پایگاه 54" که متشکل از یک بیمارستان مجهز نظامی نزدیک تل‌آویو است که در شرایط فوق‌العاده از آن استفاده می‌شود. این بیمارستان شامل 500 تخت است؛ پایگاه های 55 و 56 نیز انبار مهمات هستند.»

معاریو فاش کرد، یک پایگاه نظامی دیگر نیز نزدیک مرزهای کرانه باختری وجود دارد که یک شرکت آلمانی با کمک مالی آمریکا آن را ساخته است.

این روزنامه ادامه داد: بر اساس توافقنامه های رژیم اشغالگر و آمریکا، تل‌آویو مسئولیت حمایت و هزینه های این پایگاه های آمریکایی را بر عهده دارد، به صورتی که نظامیان این رژیم و شرکت‌های امنیتی در حال نگهبانی از آن‌ها هستند. افسران آمریکایی نیز از یک پایگاه در آلمان، بر این پایگاه‌ها نظارت می‌کنند. برخی منابع همچنین از وجود 150 نظامی آمریکا در اراضی اشغالی برای انجام مأموریت‌های مختلف خبر می‌دهند.

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح روز پنجشنبه در ديدار رئيس جمهور و اعضاي هيئت دولت ضمن برشمردن برخي نقاط قوت دولت، اقتصاد مقاومتي را تنها راه ادامه روند پيشرفت كشور دانستند و تأكيد كردند: «استفاده از همه ظرفيتهاي بخشهاي دولتي و غيردولتي، اهتمام جدي به حل مشكلات معيشتي مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادي، حمايت از توليد ملي و مبارزه با اسراف از لوازم اقتصاد مقاومتي است.»

ايشان در اين ديدار كه در آغاز هفته دولت انجام شد با گراميداشت ياد شهيدان رجايي، باهنر و همچنين شهيد عراقي، تجليل از اين عزيزان را زنده نگه داشتن گفتمان انقلاب و ارزش شهادت دانستند.

رهبر انقلاب هفته دولت را فرصتي براي تشكر از خدمات قوه مجريه و مسئولان و كاركنان دستگاهها خواندند و افزودند: «اين هفته علاوه بر فرصت ارائه گزارش و آشنا كردن مردم با حقايق و فعاليتهاي دولت، فرصتي براي ارزيابي دروني و بررسي نقاط قوت و ضعف قوه مجريه است.»

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به عبور سريع فرصتهاي خدمت، رئيس جمهور و همكارانش را به مغتنم شمردن يك سال باقي مانده از عمر دولت دهم توصيه و خاطرنشان كردند: «در همين يك سال نيز مي شود كارهاي بسيار مهم و بزرگي انجام داد.»

ايشان، سال چهارم فعاليتهاي دولت دهم را از دو جهت خارجي و داخلي مهم برشمردند و افزودند: «قدرتهاي مستكبر همه توان خود را براي وادار كردن ايران به عقب نشيني به كار گرفته اند كه دولت نيز بايد با استفاده از همه توان و ظرفيتهاي كشور و ادامه روند پيشرفت ها،‌ اين توهم باطل دشمنان را بر هم بزند.»

ايشان، سال آخر فعاليت دولت دهم را از لحاظ شيرازه بندي كارها نيز مهم دانستند و به هيئت وزيران تأكيد كردند: «شما به پركاري مشهور هستيد. همين ويژگي را با جديت و تا لحظات آخر فرصت خدمت به مردم و...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:3 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

حجت‌الاسلام "حسین طائب"، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حمایت از خط مقاومت فلسطین، سوریه و لبنان اظهار داشت: «امروز خط مقاومت در سوریه است و سوریه تاوان چندین سال مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی از طرف جمیع امت اسلامی را پس می‌دهد.»

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تأکید بر اینکه آمریکا با تمام متحدانش و ارتجاع منطقه دست به دست هم داده و اینچنین در برابر سوریه صف آرایی کرده‌اند، افزود: «این نشان می‌دهد که در سوریه یک واقعیت وجود دارد و آن اینکه کشورهای منطقه سال‌ها است اسرائیل را دیده‌اند، ولی به جای اینکه با این رژیم غاصب مقابله کنند امروز با خط مقاومت که سوریه است مبارزه می‌کنند و اکنون بهترین فرصت پدید آمده تا حقایق روشن شود.»

وی با بیان اینکه امروز چشم‌های نابینا هم می‌توانند شعارهای ظاهری و باطن بسیار پست حکام منطقه را مشاهده کنند، گفت: «امروز سوریه به نیابت از مجموعه دشمنان رژیم صهیونیستی در خط مبارزه و مقاومت ایستاده و همه ما وظیفه داریم سوریه را حمایت  کرده و نگذاریم خط مقاومت شکسته شود.»

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:2 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، "رضا تقی پور" درباره لزوم ایجاد موتور جستجویی بومی در کشور اظهار داشت: «در ارتباط با موتور جستجوگر داخلی این نیاز از حدود دو سه سال اخیر وجود داشت و این کار را شروع کرده ایم و در این میان چیزی که برای ما مهم است اینکه تاکید بر بومی بودن داریم که نرم افزار آن در داخل نوشته شده باشد.»

وی افزود: «دو سه گروه هم در داخل کار خود را از مدتها پیش آغاز کرده اند و برخی نیز به نتیجه رسیده است. اینها همه در بخش غیردولتی و بخش خصوصی انجام می شود اما ما حمایت می کنیم.»

تقی پور تصریح کرد: «در هفته دولت نیز یکی از این موتورها افتتاح می شود و امیدواریم با حمایت بیشتری که صورت می گیرد قبل از پایان امسال بتوانند تعداد مخاطبان بیشتری را جذب کنند.»

وی گفت: «چند ایمیل داخلی نیز در بخش خصوصی طراحی شده که فهرست آنها نیز مشخص شده است و چند سایت موتور جستجو هم کار خود را جدی تر و با گستردگی بیشتری تا پیش از پایان سال جاری آغاز می کنند تا مخاطبان به دور از هر گونه اشکال و اختلالی با اعتماد و اطمینان بیشتری از این سایتهای جستجوگر فارسی استفاده کنند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره موتور جستجوی گوگل نیز اظهار داشت: «برای برخی از کاربردها که نیاز به امنیت بیشتری دارد با توجه به اینکه گوگل مراجعه ای به ما نداشته که بتوانند این ملزومات را در اختیار کشور بگذارند، محدودیتهایی ایجاد شده تا ما بتوانیم ارتباطاتی را که از این طریق مردم می توانند داشته باشند، امن کنیم و برای برخی از کاربردها محدود شده است البته با آنها مکاتباتی در این خصوص داشته ایم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.»

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:1 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 15720
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1