رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

به نقل از روزنامه اماراتی البیان، هکر سعودی که به سایت های یهودی و صهیونیستی حمله و اطلاعات مربوط به آنها را در اینترنت منتشر کرده بود، در سن 28 سالگی بر اثر بیماری آسم درگذشت.

این هکر سعودی به سایت های بسیار حفاظت شده رژیم صهیونیستی دست پیدا کرده بود. وی توانسته بود به اطلاعات محرمانه بانک ها، شرکت های بزرگ صهیونیستی و سایت های یهودی دسترسی پیدا کرده و آنها را منتشر کند.

وی در اوایل سال جدید میلادی با عبور از تدابیر امنیتی سایت های صهیونیستی، اطلاعات شخصی و کارت های اعتباری هزاران صهیونیست را نیز هک و منتشر کرده بود. این اقدام وی یک جنگ سایبری را در میان هکرهای حامی و مخالف رژیم صهیونیستی برانگیخت.

[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:40 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

یک کارشناس مطلع در خصوص حمله ناکام اخیر به زیرساختهای سایبری وزارت نفت، گفت: «بیش از 6 ماه است که ایران تقریبا هر روز یک حمله بزرگ سایبری را خنثی می کند. این آمار به جز حملات کوچکی است که بدون مداخله نهادهای پدافندی رسمی و از جانب مسئولان انفورماتیک دستگاه ها به طور مستقیم خنثی می شود.»
 
وی اضافه کرد: «اگر تلاش فراوانی برای پوشاندن رد این حملات از جانب مهاجمان انجام شده ولی هم اکنون مستندات کارشناسان ایرانی درباره دو موضوع کامل است: اول اینکه این حملات از جانب بخش های ویژه عملیات سایبری در ارتش و دستگاه اطلاعاتی اسرائیل با اطلاع کامل دولت هدایت می شود و دوم، آمریکا و انگلستان امکانات تکنولوژیک خود را به طور کامل در اختیار این پروژه قرار داده اند به طوری که NSA (آژانس امنیت ملی امریکا) که نهاد ملی شنود و عملیات سایبری در این کشور است، بخش ویژه ای برای حمله سایبری به ایران ایجاد کرده و MI5 (سرویس امنیت داخلی انگلستان) هم کارشناسان و تجربیات خود را در اختیار اسرائیل قرار داده است.»
 
آنچه این کارشناس حمله سایبری نامیده در واقع مجموعه ای عملیات نرم افزای (و در موارد معدودی سخت افزاری) است که شبکه های مختلف ذخیره یا تبادل اطلاعات ...


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:38 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

در حمله تروريستي گروهك پژاك 4 تن از نيروهاي سپاه پاسداران در شهرستان پاوه به شهادت رسيده و 4 تن ديگر نيز زخمي شدند.

در درگیری بین گروهک تروریستی ‌و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌که در نودشه شهرستان پاوه رخ داد، چهار تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت رسیدند و چهار تن دیگر مجروح شدند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه با محکوم کردن این اقدام، اظهار داشت: «نیروهای تروریستی‌ با سو‌ء استفاده از وضعیت توپوگرافی منطقه دست به این اقدام ناجوانمردانه زدند.»

شهریار حیدری گفت: «در این درگیری این گروهک ترور‌یستی ‌نیز تلفاتی داشته که فعلا آمار دقیقی نداریم.»

وی افزود: «در حال حاضر امنیت کامل در منطقه برقرار است و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند همیشه اوضاع را در دست دارند.»

منبع : گرداب

[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:10 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 456
بازدید کل : 15733
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1