رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

سردار "حسین سلامی"، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم شب خاطره که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهید "حسن طهرانی‌مقدم" برگزار شد، با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های این شهید بزرگوار اظهار داشت: «اگر شهید طهرانی‌مقدم در زمان تست موشک‌ها با شکست روبرو می‌شد این شکست نه تنها در روحیه او تأثیر منفی نداشت بلکه عزم او را برای ادامه کار محکم‌تر و مصمم‌تر می‌کرد.

سلامی با اشاره به اقدامات شهید طهرانی‌مقدم در خصوص موشک‌های زمین به زمین، زمین به هوا و بالستیک و تبدیل این موشک‌ها به موشک‌های نقطه‌زن زمینی و دریایی گفت: «امروز هیچ پایگاهی در منطقه نیست که خارج از تیررس موشک‌هایی باشد که الهام گرفته از تفکر این شهید بزرگوار هستند. این پایگاه‌ها در هر جا که تصور کنید تحت برد موشک‌های ایران است.»

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: «در حالی که تن آمریکا و رژیم صهیونیستی در زمان شلیک موشک‌های این قهرمان نام‌آور به لرزه درمی‌آید، اما علیرغم این همه ابتکار، خلاقیت و آفرینش شهید طهرانی‌‌ مقدم هیچ چیزی را به نام خود ثبت نکرد و این یکی از مهمترین ویژگی‌های ایشان بود.»

 

[ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:56 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

روزنامه هاآرتص با اشاره به مذاکرات بغداد نوشت: شاید ایران در مذاکرات صادق باشد. در حال حاضر توافقاتی در مذاکرات دو روزه میان یوکیو آمانو و مقامات ایران شکل گرفته است ولی تهران توضیحی در مورد این توافقات نداده است. سفر آمانو به ایران درست قبل از مذاکرات بغداد بوده است، مذاکراتی که شاید ایران و غرب در آن بر تمامی اختلافات خود فائق آیند و به توافقات زیادی برسند.

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: مذاکرات بغداد و منافعی که این مذاکرات دارد، موجب شده اسرائیل کنار زده شود. غرب، اسرائیل را در حالتی همچون گیر کردن در گِل، رها کرده است. اسرائیل تنها ادعا می کند که برنامه هسته ای ایران تهدید بزرگی برای جهان است. این مذاکرات و توافقات آن یک موفقیت بزرگ برای رهبر عالی ایران، "آیت الله خامنه ای" و همچنین برای رئیس جمهور آمریکا، "باراک اوباما"ست.

در حالی که رژیم صهیونیستی، بزرگترین ناقض قوانین هسته ای در جهان است، هاآرتص افزود: به هر حال "نتانیاهو" و "ایهود باراک" باید در ماه های آینده شاهد نقض قوانین هسته ای [!] باشند. اوباما و دیگر رهبران ساده لوح هستند و باید در ماه های آتی هزینه این سادگی خود را بدهند. به هر حال شرایط به گونه ای است که در صورت فشار زیاد به ایران و به تبع آن توافق این کشور با غرب، اسرائیل منزوی خواهد شد.
[ شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, ] [ 10:55 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 15716
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1