رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

هزاران نفر از مسلمانان انگلیس با برگزاری تظاهراتی گسترده در مقابل دفتر مرکزی گوگل در لندن خواستار حذف شدن فیلم موهن درباره پیامبر اسلام(ص) از سایت یوتیوب شدند.

به گزارش راشاتودی، بیش از ۱۰ هزار نفر از مسلمانان انگلیس از شهرهای مختلف این کشور برای این تجمع به لندن آمده‌ و اعلام کرده‌اند که تا زمان برآورده شدن خواسته‌شان به تظاهرات خود ادامه خواهند داد.

سایت یوتیوب که متعلق به گوگل است با وجود خشم مسلمانان جهان همچنان حاضر به حذف فیلم موهن به مقدسات اسلامی به بهانه آزادی بیان نشده است.

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن شعارهایی مانند «گوگل، حامی تروریسم» و «آزادی بیان= دشمنی با مسلمانان؟» دیده می‌شد. دیلی میل گزارش داده است که در تظاهرات روز گذشته حداقل سه هزار و ۵۰۰ نفر شرکت داشتند.

مسعود اعلم، یکی از سازمان‌دهندگان این تظاهرات در گفت‌وگو با دیلی تلگراف گفت: اصرار به ادامه پخش فیلم موهن در اینترنت به بهانه آزادی بیان باید به پایان برسد چرا که آزادی بیان حد و مرزی دارد. وی تأکید کرد: هیچ مسلمانی تلاش برای توجیه اهانت به پیامبر اسلام(ص) را نخواهد پذیرفت.

سازمان‌دهندگان تظاهرات لندن اعلام کرده‌اند که در اقدام بعدی مسلمانان جهان مقابل دفاتر گوگل و یوتیوب در کشورهای مختلف جهان تجمع خواهند کرد.

گزارش‌‌ها نشان می‌دهد که مسلمانان انگلیس علاوه بر ادامه تجمع خود در مقابل دفتر گوگل قصد دارند به‌زودی تظاهراتی میلیونی را در هایدپارک لندن برگزار کنند.

[ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

اظهارات شب گذشته سید حسن نصرالله درباره عملیات غافلگیرکننده موسوم به ایوب و نفوذ پهپاد به عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی و منطقه ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن نصرالله پنجشنبه شب در سخنانی برای برعهده گرفتن مسئولیت نفوذ هواپیمای شناسایی به اراضی اشغالی، تاکید کرد: این هواپیما که در مسیر مشخصی پرواز کرد، ایرانی بود و جوانان حزب الله آن را مونتاژ کردند.

دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته جزئیات نفوذ پهپاد به عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی را اعلام و تاکید کرد: این آخرین عملیات حزب الله لبنان نخواهد بود.

 

سید حسن نصرالله در سخنرانی تلویزیونی خود که به صورت زنده از چند شبکه عربی و ایران پخش می شد، نفوذ هواپیمای مقاومت لبنان به اراضی اشغالی را عملیاتی منحصر به فرد توصیف کرد و گفت :  مقاومت لبنان هواپیمای شناسایی پیشرفته ای را از داخل اراضی لبنان به سوی دریا فرستاد؛ این هواپیما پس از پرواز صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین وارد اراضی  اشغالی شد، و قبل از شناسایی شدن از سوی نیروی هوایی دشمن، بر فراز بسیاری از پایگاه های مهم این رژیم از جمله تأسیسات اتمی "دیمونا" پرواز کرد.

وی اظهار داشت : این نخستین بار است که این نوع هواپیما مورد استفاده قرار گرفته و به چنین عمق و مناطق حساسی نفوذ کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه، هدف قرار دادن این هواپیما مسئله ای طبیعی بود و از قبل پیش بینی می شد، خاطرنشان کرد: دستاورد این عملیات آن است که این هواپیما صدها کیلومتر در منطقه‌ای پُر از رادار پرواز کرد؛ ولی صهیونیستها مدعی شدند که افتخار آنها این است که به حریم هوایی آنها نفوذ نشده است.
 
سید حسن نصرالله تأکید کرد: این نخستین تجربه موفق برای عبور از روی دریا است؛ ما امروز بخشی از توانایی های خودمان را افشا می کنیم، و این امر چیزی از حجم مسائل غافلگیر کننده دیگری را که داریم کم نمی کند.  این عملیات نشان می دهد که ما این قدرت را داریم که توانایی هایمان را مخفی، و در زمان مناسب از آنها استفاده کنیم.

 

اظهارات دبرکل حزب الله لبنان در ساعات اخیر مود توجه اکثر رسانه های بین المللی و منطقه ای قرار گرفته است و هر کدام از این رسانه ها به بخشی از سخنان وی تمرکز داشته اند.


[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:13 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

ب گوگل كه ادعا مي‌كند همواره در پي متفاوت بودن از بقيه شركت‌هاي جهان است، اين بار براي استخدام نيروهاي جديدش دست به كار فوق‌العاده مضحکي زده است.

"ويليام پوندستون"، نويسنده آمريكايي كه در نگارش كتاب‌هاي انتقادي از شركت‌هاي بزرگ جهان است، به تازگي كتابي با عنوان "براي كار كردن در گوگل آماده‌اي؟" را منتشر كرده و در آن به نقد شرايط عجيب استخدام در اين شركت پرداخته است.

پوندستون گفت: اينكه يك شركت چگونه افرادي را استخدام مي‌كند كه تنها با پاسخ دادن به يك سري سوالات عجيب استخدام مي‌شوند، واقعا جاي تعجب بسيار دارد. براي استخدام در گوگل اصلا به مسائلي همچون سوابق كاري و يا عملكرد فرد در گذشته اهميت داده نمي‌شود. از جمله سوالاتي كه گوگل در آزمون‌هايش مي‌پرسد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: كشكك زانو چرا گرد است؟ در دنيا چند نوازنده حرفه‌اي پيانو وجود دارد؟ چقدر دستمال توالت لازم است تا شهر سانفرانسيسكو پوشيده از دستمال توالت شود؟

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:11 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

محققان اعلام کردند که سازندگان تلفنهای همراه در پاسخ به فشار مشتری و سازمانهای تنظیم‌کننده مقررات تلاش می‌کنند از مواد سمی کمتری در محصولات خود استفاده کنند.

بر اساس تحقیقات مرکز بوم‌شناسی مستقر در میشیگان، تلفن سیتروس از شرکت موتورولا، آی‌فون 4S از شرکت اپل، ریمارک از شرکت ال‌ای از کمترین مواد سمی استفاده کرده‌اند.

این تحقیق 36 مدل مختلف را که طی 5 سال گذشته وارد بازار شده‌اند مورد بررسی قرار داده است.

آی‌فون 5 به عنوان تلفن جدید اپل در رده پنجم و رقیب آن گلکسی S3 در رده نهم تلفنهای سمی قرار دارند درحالی که آی‌فون 2G به عنوان نخستین تلفن پر فروش از سری تلفنهای هوشمند که در سال 2007 وارد بازار شد، دارای سمی‌ترین مواد است و در صدر جدول قرار گرفته است.

"جف گیرهارت"، مدیر تحقیقات این مرکز بوم‌شناسی اظهار داشت: «مسئله اصلی اینجاست که تلفنهای همراه سرشار از مواد و خطرات شیمیایی هستند، اما این وضعیت در آنها به مرور زمان بهبود یافته است.»

مرکز بوم‌شناسی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که هر تلفنی که در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته، دست‌کم دارای یکی از عناصر خطرناک شیمیایی چون سرب، برم، کلر، جیوه و کادمیوم بوده است. چنین مواد خطرناکی از زمان استخراج تا زمان سر هم کردن قطعات تلفن و روزی که این تلفن خارج از استفاده می‌شود، آلوده‌کننده هستند.

گیرهارت که خواستار کنترل شدیدتر محصولات خطرناک شیمیایی در محصولات الکترونیکی در اروپا و آسیا شد، گفت: «علاقه مشتریان به محصولات سالم‌تر موجب شده که شرکتها محصولاتی طراحی و تولید کنند که برای سلامتی خطرات کمتری داشته باشد.»

مرکز بوم‌شناسی پیشتر میزان سم در اتومبیلها، صندلیهای اتومبیل برای کودکان، جواهرات، شلنگهای آب در باغها و محصولات هالووین را نیز بررسی کرده است.

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:10 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

بنابر تحقیقات انجام شده اکثر بدافزارهای موبایلی در قالب برنامه‌های کاربردی مخرب پنهان شده و اطلاعات حساس تلفن نظیر اس ام اس ها، اطلاعات دفترچه تلفن و ایمیل‌ها را هدف قرار می‌دهند.

قسمی از نرم‌افزارهای آلوده جدید نیز دامنه بدافزارها را گسترده‌تر کرده و گوشی‌های اندرویدی را به یک ابزار جاسوسی تبدیل می‌کنند. محققان مرکز جنگ نیروی دریایی و دانشگاه ایندیانا در تحقیقات جدید خود ضعف‌های درونی سیستم عامل اندروید را بررسی کرده و بدافزاری را طراحی کرده اند که PlaceRaider نام دارد.


 این بدافزار از طریق حسگرهای کارگذاشته شده درگوشی مانند سرعت‌سنج و جی‌پی‌اس، زمان حرکت قربانی را تشخیص داده و سپس دوربین تلفن همراه به طور مخفیانه از محیط داخلی زندگی قربانی عکسبرداری کرده و این اطلاعات حساس و محرمانه را به سرورهای C&C می‌فرستد.

 اطلاعاتی که از این طریق به دست مهاجمین و هکرها می‌رسد به آنها این امکان را می‌دهد که یک مدل سه‌بعدی از محیط اطراف شخص قربانی را ترسیم کنند.

سارقان اطلاعات که از راه دور تلفن همراه قربانی را کنترل می‌کنند، می‌توانند محیط خانه یا کار وی را به دقت مطالعه کرده و اطلاعات حساس نظیر اسناد مالی، عکس‌های شخصی و نیز اطلاعات صفحه نمایش رایانه قربانی را سرقت کنند.

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:8 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

شرکت گوگل به علت پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت نورانی پیامبر عظ‌یم‌الشأن اسلامصلوات‌الله‌علیه‌و‌آله در سایت یوتیوب (وابسته به این شرکت) خسارت هنگفتی متحمل شد.

در پی اعتراض مردم در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم در سایت یوتیوب، وابسته به شرکت جستجوگر اینترنتی گوگل، ارزش سهام این شرکت به شدت کاهش یافت.

به نوشته نشریه المنار فلسطین، رتبه سایت گوگل در سایت الکسا (alexa) از رتبه یک به رتبه دوم تنزل یافت و این در حالی است که رتبه گوگل طی هشت سال گذشته در الکسا یک بود.

فعالان رسانه‌ای اعلام کردند که تحریم شرکت گوگل سبب شده است تا ارزش سهام این شرکت به شدت کاهش یابد و خسارت ۲۱۰ میلیون دلاری به آن وارد شود.

سایت یوتیوب که در مالکیت شرکت گوگل قرار دارد، با وجود اینکه مدعی است از گذاشتن فیلم‌های خشونت‌آمیز خودداری می‌کند، ابتدا اعلام کرد که فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلام را از این سایت حذف نمی‌کند، اما پس از تظاهرات گسترده مسلمانان این شرکت مجبور شد مانع از دسترسی به این فیلم در برخی کشورهای اسلامی شود.

در پی انتشار بخشی از فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اسلام در سایت یوتیوب، موجی از اعتراضات کشورهای اسلامی را فرا گرفت.

[ جمعه 7 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

مرگ بر اسراییل به 57 زبان زنده دنیا

افسران - مرگ بر
اسرائیل

persian : مرگ بر اسراییل
arabic: الموت لاسرائیل
english: Death to Israel
hebrew: מוות לישראל
afrikaans: Dood aan Israel
albanian: Vdekje Izraelit
armenian: Մահ Իսրայելին
azerbaijani: İsrailə ölüm
basque: Israelen Death
belarusian: Смерць Ізраілю
bengali: ইজরায়েলের মৃত্যু
bulgarian: Смърт на Израел
catalan: Mort a Israel
chinese (simplified): 以色列去死
chinese (traditional): 以色列去死
croation: Smrt Izraelu
czech: Smrt Izraeli
danish: Død over Israel
dutch: Dood aan Israël
estonian: Surm Iisraelile
filipino: Kamatayan sa Israel
finnish: Kuolema Israelille
french: Mort à Israël
galician: Morte a Israel
georgian: სიკვდილი ისრაელის
german: Tod für Israel
greek: Θάνατος στο Ισραήλ
gujarati: ઇઝરાયેલ મૃત્યુ
haitian creole: Lanmò ak pèp Izrayèl la
hindi: इसराइल की मौत
hungarian: Halál Izrael
lcelandic: Death til Ísrael
indonesian: Kematian bagi Israel
irish: Bás ar Iosrael
italian: Morte a Israele
japanese: イスラエルの死
kannada: ಇಸ್ರೇಲ್ ಡೆತ್
korean: 이스라엘에게 죽음을
latin: Mors Israhel
latvian: Nāve uz Izraēlu
lithuanian: Mirtis į Izraelį
macedonian: Смрт за Израел
malay: Kematian kepada Israel
maltese: Mewt għall-Iżrael
norwegian: Death to Israel
polish: Śmierć Izraelowi
portuguese: Morte a Israel
romanian: Moarte Israel
russian: Смерть Израилю
serbian: Смрт Израелу
slovak: Smrť Izraelu
slovenian: Smrt v Izrael
spanish: Muerte a Israel
swahili: Kifo kwa Israeli
swedish: Död åt Israel
tamil: இஸ்ரேலுக்கு இறப்பு
telugu: ఇజ్రాయెల్ కు మరణం
thai: ตายไปยังอิสราเอล
turkish: İsrail’e Ölüm
ukrainian: Смерть Ізраїлю
urdu: اسرائیل کی موت
vietnamese: Cái chết đến Israel
welsh: Marwolaeth i Israel
yiddish: טויט צו ישראל

افسران - مرگ بر
اسرائیل

[ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, ] [ 19:5 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

دانشمندان دانشگاه بريستول مدعي شده‌اند كه تراشه‌هاي سيليكوني كه از ويژگي هاي منحصربه‌فرد فيزيك كوانتومي استفاده مي‌كنند، در چند سال آينده به يكي از بخشهاي رايج در لپ‌تاپها و تلفن‌هاي هوشمند تبديل خواهند شد.

فناوري جديد اين محققان قرار است با استفاده از مدارهايي كه به جاي برق با نور كار مي‌كنند، علوم محاسباتي را متحول كند.

آنها براي اولين بار يك شيوه كاربردي بسيار عجيب براي جمع‌آوري تعاملات زير اتمي را ارائه خواهند داد.

نتيجه اين فناوري مي‌تواند شامل موتورهاي جست‌وجوي بسيار سريع، سيستم‌هاي رمزگشاي غير قابل هك و رايانه‌هايي باشد كه از قدرت بسيار بيشتري نسبت به دستگاه‌هاي امروزي برخوردار خواهند بود.

دستگاه هاي ارتباطي فوق ايمن كه قرار است تا سه سال آينده وارد بازار شود، مي‌تواند به طور موثري به سرقت‌هاي هويتي و هك كردن اطلاعات پايان بخشد.

در دهه آينده نيز رايانه‌هاي كوانتومي مي‌توانند همتايان مرسوم خود را كنار بزنند.

همچنين تا سال 2025 ممكن است مدارهاي كوانتومي در همه دستگاه‌ها وجود داشته و در طراحي داروهاي جديد و مواد هوشمند، پيش‌بيني هواشناسي با دقت بالا و ايمن نگه داشتن حسابهاي بانكي و اطلاعات حساس كمك کنند.

يك رايانه معمولي بر دروازه‌هاي منطقي و در اصل سوئيچهايي تكيه دارد كه يا خاموش بوده و يا روشن است و داده‌ها را به شكل بيت‌هايي رمزگذاري مي‌كند كه با صفر و يك به نمايش درمي‌آيند.

اما سوئيچهاي يك رايانه كوانتومي مي‌توانند روشن يا خاموش يا به طور همزمان در هر دو حالت باشند.

يك كيوبيت مي‌تواند به شكل صفر، يك و يا ابروضعيتي از هر دو حالت در يك زمان باشد. كيوبيت‌هاي متعدد مي‌توانند در بين اين حالتها به تعداد زياد وجود داشته باشند.

اين امر در پي تاثيرات كوانتومي ممكن شده كه تنها در سطح زيراتمي ديده شده‌اند.

ذراتي مانند فوتونها مي‌توانند همزمان در دو جا حضور داشته يا در هم تنيده‌ باشند به طوري كه بر يكديگر فارغ از فاصله ميان آنها تاثير بگذارند.

انیشتین اين درهم‌تنيدگي را به قدر غيرقابل درك يافته بود.

محققان بريستول موفق به شناسايي شيوه‌اي براي ساخت مدارهاي كوانتومي انتقال دهنده فوتون از سيليكون شده‌اند كه به عنوان يك ماده كم هزينه در تمام تراشه‌هاي رايانه‌اي جهان مورد استفاده است.

اين امر مي‌تواند توليد انبوه تراشه‌هاي كوانتومي را كه قابل استفاده در كنار اجزاي ريزالكترونيكي هستند، ممكن سازد.

به گفته اين دانشمندان، هزينه بيشتر توليد تلفن همراهي كه از يك يا دو مدار كوانتومي برخوردار باشد بسيار كوچك خواهد بود.

آنها تا كنون همكاري‌هاي اميدبخشي را با شركت‌هاي نوكيا و توشيبا آغاز كرده‌اند.

اين تيم در يك جشنواره علمي انگليسي مدارهاي كوانتومي خود را به نمايش خواهند گذاشت كه در دانشگاه آبردين افتتاح شده است.

از مزيت‌هاي اصلي محاسبات كوانتومي مي‌توان به امكان ساخت سيستم‌هاي كدگذاري جديدي اشاره كرد كه ذاتا قابل شكستن نيستند.

[ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:16 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از خبرگزاری امنیتی وابسته به شرکت سوفوس، بر اساس یافته‌های شرکت "فون پی پلاس"، 1391 شماره موبایلی که در بریتانیا نادانسته ورژن تروجان بازیهای رایجی همچون "پرنده‌های خشمگین"، "طناب را ببر" و "اساسینز کرید" را برای گوشی‌های اندرویدی خود دانلود کرده بودند، به عنوان هدف مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار گرفتند.
 
هر بار که این کاربران بی‌گناه یکی از این بازی‌ها را اجرا می‌کرده‌اند، به طور خودکار 3 پیامک با نرخ پریمیوم 15 پوندی فرستاده می‌شده است و در صورتی که کاربر این بازی مشکل آفرین را حذف نمی‌کرد، هزینه‌ها همین طور افزایش می‌یافت.

بر طبق گزارش فون پی پلاس هدف این کلاهبرداری تنها گوشی‌های هوشمند در بریتانیا نبوده‌اند، بلکه در 18 کشور در کل جهان نیز چنین مواردی مشاهده شده است.

بر اساس تخمین‌ها 14 میلیون دانلود از این افزار مخرب در کل دنیا صورت گرفته است.

شرکت A1 اگریگیتور اجرا کننده سیستم نرخ پریمیومی است که این ویروس مخرب از آن به صورت تقلبی برای پرداخت هزینه صاحبان گوشی‌های هوشمند، استفاده کرده است.
 
علاوه برجریمه 50هزار پوندی، این شرکت بنا بر دستورات قضایی موظف است که هزینه‌های مصرف کنندگان را طی سه ماه قبل از ماه می (چه شکایت کرده باشند و چه شکایت نکرده باشند) پرداخت کند.



کارشناسان شرکت امنیت آی‌تی Sophos گرایش زیادی به بهره گیری از ویروس های مخرب به جای نرم افزارهای جعلی اندرویدی برای به دست آوردن پول از طریق سامانه‌های پیامک گران قیمت و یا کسب اجازه برای نصب کدهای مخرب بیشتر مشاهده کرده اند.

[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:59 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از نت سکیوریتی، مایکروسافت هفته گذشته بخش توافقنامه خدمات خود را به روز کرده و به کاربران خود از طریق ایمیل در مورد این تغییرات اطلاع رسانی کرد.

                                          
کلاهبرداران سایبری از این فرصت استفاده کرده و پس از کپی کردن متن ایمیل، لینک آن را با لینک جعلی خود که راهنمایی کننده کاربران به صفحات مملو از بدافزار و ابزارهای سودجویانه است، جایگزین کرده و به کاربران در سراسر جهان ارسال کردند.

بر اساس تحقیقات مؤسسه ISC این ایمیل مخرب با تاکید بر تغییرات مهم در بخش توافقنامه خدمات و اولویتهای ارتباطی مایکروسافت ذهن کاربر را منحرف می‌کند، در حالی که یک کاربر با تجربه، با نگاه کردن به هدر* (Header) متوجه می‌شود که این ایمیل از یک آی‌پی چینی فرستاده شده است.

متاسفانه اکثر کاربران نه تنها نگاهی گذرا به Header نمی‌کنند، بلکه دانش تشخیص محتویات احتمالی این ایمیل ها از روی هدر آن را نیز ندارند. حتی اگر آنها نشانگر موس خود را اطراف لینک پیشنهادی بگیرند، به وضوح مشاهده خواهند کرد که URL مقصد مربوط به مایکروسافت نیست، بلکه مربوط به دیگر سایت های قانونی اما خطر آفرین است.

هر کدام از این سایت ها میزبان بدافزار رایج Blackhole است که می‌تواند از نقاط ضعف امنیتی موجود در اغلب رایانه کابران استفاده کرده و بدافزارهای گوناگونی را وارد سیستم آنها کند.
                                       
مورد ذکرشده یکی از انواع تروجانهای زئوس است که ظاهری شبیه آپدیت "فلش پلیر" دارد و بنا بر گزارشات سرویس آن‌لاین Virus Total احتمال کشف و شناسایی آن پایین است.

 



متاسفانه بسیاری از کاربران در به روز نگه داشتن آنتی ویروسهای خود سهل انگاری می‌کنند؛ لذا، به این تروجان اجازه می‌دهند که با بهره گیری از نقاط آسیب پذیر در رایانه‌ها برای مدتهای طولانی به سودجویی از رایانه‌هایشان بپردازد.

* هدر ایمیل در بردارنده اطلاعات کنترلی است که آدرس ایمیل فرستنده، یک یا چند آدرس گیرنده را شامل می‌شود. معمولا اطلاعات توصیفی نیز به این مطلب افزوده می‌شود؛ اطلاعاتی همچون موضوع هدر و تاریخ رسیدن پیغام.


[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:58 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

سه شخصیت سیاسی محافظه کار آمریکایی با انتشار یادداشتی در روزنامه "وال استریت ژورنال" خواستار اخراج ایران از سازمان ملل به دلیل نقض مستمر اصول منشور این سازمان(!) شدند.

"جان بولتون"  نماینده محافظه کار سابق آمریکا در سازمان ملل به همراه "کریستین سیلوربرگ" و "ارک والاس" رئیس و عضو لابی صهیونیستی "متحد در برابر ایران هسته ای" با انتشار یادداشتی مشترک در وال استریت ژورنال خواستار اخراج ایران از سازمان ملل و نهادهای بین المللی مالی همچون صندوق بین المللی پول شدند.

در این یادداشت با ادعای اینکه ایران با ادامه برنامه هسته ای خود و عدم اجرای قطعنامه های شورای امنیت به طور مداوم و مستمر اصول منشور ملل متحد را نقض می کند نوشتند که طبق مواد 6 و 5 منشور ملل متحد، سازمان ملل می تواند یک عضو خاطی خود را اخراج و یا عضویت آن عضو را به حالت تعلیق در آورد.

در این یادداشت آمده است: سازمان ملل می تواند در مجازاتی کمتر طبق ماده 5 منشور یک عضو خود را از اعمال حقوق و مزایای عضویت تعلیق کند . همانطور که عضویت رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی در سال 1974  به دلیل نقض مکرر حقوق بشر از سوی این سازمان به حالت تعلیق درآمد.

در عین حال در این مطلب تاکید شده است: تعلیق عضویت یا اخراج ایران از سازمان ملل اقدام راحتی نیست چرا که باید شورای امنیت و دو سوم اعضای مجمع عمومی ملل متحد به این مسئله رای مثبت بدهند، اما حتی اگر این اقدام صورت نگیرد کمترین مزیت آن این است که دوستان ایران در سازمان ملل که مانع این کار خواهند شد را در معرض نمایش قرار می دهد و به همه دنیا می شناساند.

آیا روسیه و چین همانطور که اخیرا دوباره قطعنامه های شورای امنیت درباره سوریه را وتو کردند، تعلیق عضویت ایران در سازمان ملل را نیز وتو خواهند کرد؟ اگر این کار را بکنند اجازه دهیم با این کارشان شخصیت واقعی این دو رژیم  (روسیه و چین) و نیز واقعیت پشت صحنه سازمان ملل به معرض نمایش جهانی در آید.

بولتون، والاس و سیلوربرگ در پایان یادداشت خود پیشنهاد داده اند کشورهای حامی این ایده در نشست سپتامبر سال جاری سازمان ملل که احتمالا "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری ایران بار دیگر به نیویورک خواهد آمد، این پیشنهاد آنها را مورد اجرا بگذارند.

[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:40 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از پی سی ورلد، محققان شرکت امنیتی کسپرسکی معتقدند طراحان بدافزار "وایپر" با طراحان بدافزارهای "استاکس نت" و "دوکو" در ارتباط بوده‌اند.

بدافزار وایپر در ماه آوریل به سرورهای وزارت نفت ایران حمله کرده بود، اما این حملات به جایی نرسیده بود. پیش از این حملات مشابهی از سوی بدافزارهای استاکس نت و دوکو علیه تاسیسات هسته ای و دیگر وزارتخانه های ایران صورت گرفته بود.

تحقیقات در مورد بدافزار وایپر به علت اینکه اطلاعات اندکی از آن بر روی هارد دیسک های رایانه های مختلف باقی مانده بود بسیار دشوار بوده است. در ادامه کسپرسکی تحقیقاتی در مورد بدافزارهای "فلیم" و "گاوس" انجام داد که به نظر می رسد از سوی یک دولت طراحی شده اند.

کارشناسان این شرکت می گویند بدافزار وایپر برای جلوگیری از شناسایی و پاک‌سازی سریع خود از الگوریتم موثر و پیچیده ای استفاده می کند و به طور قطع با استاکس نت و دوکو مرتبط است، به خصوص که برخی مولفه های باقی مانده از آن در فایل های سیستمی ویندوز با دو بدافزار یاد شده در ارتباط بوده است.

در حال حاضر کارشناسان در تلاشند از محتوای فایلی با عنوان ~DFXX.tmp کسب اطلاع کنند، ام

[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:39 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

رسانه های آمریکایی نوشتند: نوآوران رسانه ای در "بی‌بی‌جی" (هیئت مدیره پخش برنامه‌های رادیو تلویزیونی آمریکا)، بزرگترین پروژه مشارکتی با عنوان "تسلیحات کشتار موسی" (Weapons of Mouse Destruction) علیه سانسور در اینترنت را ایجاد کرده اند، اما این تله موش که قرار بود در دل مقامات ایرانی هراس ایجاد کند تبدیل به یک رسوایی مالی گران‌قیمت شد که به زحمت بیننده، یا هر گونه ترافیک اینترنتی یا توجهی را به سوی خود جلب می کند.

تنها کسانی که باید به این مسئله توجه کنند مالیات دهندگان آمریکایی هستند. ایده پروژه از سوی سازندگان برنامه تلویزیونی صدای آمریکا با عنوان "پارازیت" مطرح شد و مشاورینی که از سوی بی بی جی استخدام شدند آن را با پول مالیات دهندگان اجرا کردند.

این پروژه مصداق دور ریختن پول است. این پول به بی بی جی داده شد و با آن نیز سایتی ایجاد شد که در آن چند ده عکس، بدون هیچ تاثیر خاصی گذاشته شد.

این سایت حاوی گالری عکس هایی است که کاربران روی آن قرار داده اند و در نگاه اول به نظر تعداد آنها بسیار زیاد است اما وقتی بیشتر دقت می کنیم متوجه می شویم که این عکس ها مرتبا تکرار می شوند. روی نرم افزار آی‌فون تنها 27 عکس به اشتراک گذاشته شده است. صفحه "فیس بوک" آن نیز 777 "لایک" خورده است.

جدیدترین نظرات روی صفحه فیس بوک مربوط به اول آوریل می شود. از آن تاریخ به بعد، هیچ نظری ارسال نشده است.

برای دیدن نظرات روی صفحه فیس بوک، باید به ماه مارس برگردیم. در 9 مارس چند نظر هست که به وضوح از سوی کارکنان بی بی جی است اما بهترین و خنده دارترین آنها از شخصی به نام "نیلو سلیمانی" در تاریخ 10 مارس است: "ببخشید. من یه خورده دیر متوجه می شم. چرا نابودی "موس". من نمی فهمم. موش ها هم جاندار هستند. من اصلا موافق نه به نابودی ...


ادامه مطلب
[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

دسترسی کاربران سازمان‌ها به شبکه اینترنت از طریق شبکه داخلی سازمان همواره یکی از دغدغه‌های بجا و مهم مدیران حراست سازمان‌ها بوده است.

این خسارت‌ها وقتی جدی گرفته می‌شود که دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات سازمان از طریق جاسازی جاسوس‌افزارها، کرم‌ها و ویروس‌ها در کامپیوترهای کاربران کشف شده و کار از کار گذشته است.

برای حل این مشکل در سازمان‌های دولتی، تمهیداتی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به نصب ضدویروس‌ها و سخت‌افزارهای امنیتی و نیز جداسازی شبکه سازمانی از شبکه اینترنت سازمان اشاره کرد.

علی‌رغم هزینه‌های هنگفتی که به کارگیری روش‌های فوق به سازمان تحمیل می‌کند، هیچیک از آنها تضمینی برای تامین امنیت اطلاعات سازمان‌ها به دست نمی دهند چرا که اساس همه این دسترسی‌های غیرمجاز، سیستم عامل‌های ناامن ویندوز است که به کارگیری تمهیدات فوق، راه حلی برای مشکلات امنیتی این سیستم عامل ارائه نمی‌کند.

کاربران خانگی نیز همیشه هدف بدافزارها و دسترسی‌های غیرمجاز اینترنتی بوده‌اند که معمولا با نصب نرم‌افزارهای ضدویروس با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

از سوی دیگر به دلیل نسخه‌های جدید ویندوز که کاربران را مجبور می‌کند هزینه‌های گزافی صرف ارتقای سخت‌افزارهایشان به هدر دهند، کاربران خانگی همیشه در بازارها به دنبال خرید یا ارتقای سخت‌افزار هستند!

به گفته "کاظم قنبری"، مدیر شرکت قاصدک سامانه، این شرکت با درک این نیاز پس از ماه‌ها کار تحقیقاتی، سیستم عامل بومی و امن "قاصدک" را به صورت صد در صد رایگان تولید و در اختیار کاربران قرار داده است. این سیستم عامل تمامی نیازهای اقشار مختلف از جمله کاربران سازمانی، مهندسین و گرافیست‌ها، مدیران، کاربران خانگی و اپراتورها را مرتفع کرده و با سرعتی بی‌نظیر، محیطی جذاب و زیبا را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

این سیستم عامل هم اکنون از طریق سایت www.ghasedak.ir در دسترس عموم قرار داده شده است.

به گفته قنبری از جمله مهم‌ترین مزایای این سیستم عامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. سازگاری ۱۰۰% با گونه‌های مختلف سخت‌افزار موجود
۲. پشتیبانی از تمامی نرم‌افزارهای کاربردی مانند Office, CAD, Adobe/۳D و نظایر آن
۳. پشتیبانی از نرم‌افزارهای تحت ویندوز
۴. پشتیبانی کامل از زبان و خط فارسی و لاتین
۵. پشتیبانی کامل از تاریخ شمسی و میلادی
۶. بدون نیاز به جداسازی شبکه سازمان از شبکه اینترنت
۷. قابلیت شخصی سازی فوق‌العاده
۸. بیش از ۵ برابر سریع‌تر از ویندوز
۹. بیش از ۲ برابر سریع‌تر از اپل
۱۰. محیط گرافیک جذاب و زیبا
۱۱. امکان تولید و اختصاصی سازی برای سازمان‌ها برای مقاصد خاص (مثلا سیستم عامل مخصوص منشیان، مدیران، مهندسین و...)

قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل گنو/لینوکس مورد استفاده برای سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم‌افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی است.

این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای فنی مهندسی همچون نرم‌افزارهای اداری و دفتری، نرم‌افزارهای فنی و مهندسی، نرم‌افزار مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزارهای برنامه‌نویسی و غیره توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم‌های رایانه‌ای را دارد. طیف گسترده کاربران رایانه و استفاده متفاوت از قابلیت‌های آن باعث استفاده از سیستم عامل و نرم‌افزارهای آن برای اهداف مختلف شده است. سیستم عاملی که در عین توانایی برطرف کردن نیاز کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی با توجه به منابع موجود برخوردار باشد، مدیریت آن آسان بوده و بتواند در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزارهای مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:56 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

بار دیگر حادثه دردناک "یوم‌الهدم" تکرار شد،‌ آن هم در حرم "عبدالسلام الاسمر" از معروف‌ترین امامزادگان قاره آفریقا. البته این بار وهابیان سلفی جسارت را به حد اعلای خود رساندند و نبش قبر کردند.

در سالروز تخریب قبرستان بقیع و شکستن قلب هزاران عاشق اهل بیت‌علیهم السلام بار دیگر این واقعه هولناک تکرار و عرش الهی به لرزه در آمد. قلب جهان اسلام به ویژه تشیع بار دیگر به دست خنجر وهابی‌های سلفی پاره پاره شد و معروف‌ترین امامزاده شمال آفریقا و بزرگترین محل تجمع محبان اهل بیت در کشور لیبی با خاک یکسان شد.







ولی این فاجعه به این جا ختم نشد و وهابی‌ها مزار این امامزاده شریف را تخریب و عمل قبیح نبش قبر را انجام داده و به جسد ایشان جسارت‌های بسیاری روا داشتند. حرم "عبدالسلام الاسمر"، امامزاده مظلوم از نوادگان کریم اهل بیت امام حسن مجتبی‌علیه‌السلام به عنوان بزرگترین قطب زیارتی شیعیان در کشور لیبی و شمال آفریقا به حساب می‌آمد که این واقعه عظیم در آن رخ داده و جهان اسلام را در بهتی عظیم فرو برده است.

شهادت 30 نفر از شیعیان لیبی
در این حادثه دردناک 30 نفر از شیعیان لیبی به شهادت رسیده و تعداد 212 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که خبرها حاکی از وخیم بودن حال تعداد زیادی از این مجروحان دارد.



 در سال‌های اخیر مفتی‌های وهابی بارها فتوای تخریب این امامزاده شریف را صادر کرده بودند، ولی به دلیل مخالفت‌های مردمی و دفاع آنان از حریم امامزاده، تروریست‌ها کار به جایی نبرده بودند، اما با سوء استفاده وهابی‌ها از اوضاع نابسامان و آشفته امروز لیبی، توانستند این جسارت عظیم را در برابر چشم مردم جهان انجام داده و چنین واقعه هولناکی را رقم بزنند.





 

الا لعنة الله علی القوم الظالمین ..

دعا کنید، دعا کنید زودتر آقامون بیاد ..

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:46 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر دیروز (چهارشنبه) در ديدار آقاي "بان كي مون" دبيركل سازمان ملل و هيأت همراه، با اشاره به سابقه تمدن و فرهنگ ايراني خاطرنشان كردند: «با توجه به جايگاه مهم و برتر ملت ايران در مسائل فرهنگي و تمدني، جمهوري اسلامي ايران زمينه بسيار خوبي براي گسترش فرهنگ و تمدن انساني برخاسته از اسلام دارد.»

ايشان در ادامه با اشاره به نگراني هاي مشترك بشريت از جمله موضوع خلع سلاح اتمي، تأكيد كردند: «جمهوري اسلامي ايران بر موضع "خاورميانه عاري از سلاح اتمي" اصرار دارد و سازمان ملل متحد بايد درخصوص رفع نگراني هاي موجود در زمينه سلاح اتمي، تلاش جدي انجام دهد.»

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تجهيز رژيم صهيونيستي به سلاح اتمي از جانب آمريكا و برخي قدرتهاي ديگر، خاطرنشان كردند: «اين موضوع، خطر بزرگي براي منطقه است و از سازمان ملل متحد انتظار است كه در اين خصوص اقدامي انجام دهد.»

ايشان افزودند: «متأسفانه تركيب سازمان ملل متحد معيوب است و زورگوترين قدرتهاي دنيا، كه داراي سلاح اتمي و سابقه استفاده از آن نيز هستند بر شوراي امنيت مسلط شده اند.»

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به سخنان دبيركل سازمان ملل درباره سوريه و درخواست از جمهوري اسلامي ايران براي كمك به حل اين بحران، افزودند: «مسئله سوريه، مسئله بسيار تلخي است كه نتيجه آن، قرباني شدن مردم بي گناه اين كشور است.»

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: «جمهوري اسلامي ايران بر اساس اعتقادات و آموزه هاي ديني خود، آماده هرگونه تلاش براي حل بحران سوريه است.»

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: «اما حل بحران سوريه يك شرط طبيعي دارد كه عبارت است از جلوگيري از ارسال سلاح به گروههاي بي مسئوليت داخل سوريه.»

ايشان وضعيت كنوني سوريه را نتيجه ارسال سيل گونه سلاح از بيشتر مرزهاي سوريه به داخل اين كشور و براي گروههاي مخالف دانستند و  افزودند: «وجود سلاح در دست دولت سوريه طبيعي است زيرا دولت سوريه مانند هر دولتي، ارتش دارد.»

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: «حقيقت تلخ در مورد سوريه اين است كه مجموعه اي از دولتها، گروههاي مخالف دولت سوريه را به جنگي نيابتي از طرف خودشان با دولت سوريه وادار كرده اند و اين جنگ نيابتي، واقعيت امروز بحران سوريه است.»

حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: «همين دولتهايي كه جنگ نيابتي را در سوريه به راه انداخته اند، مانع از اجراي طرح آقاي كوفي عنان نيز شدند و نگذاشتند اين طرح به نتيجه برسد.»

ايشان افزودند: «تا زماني كه اين نقشه بسيار خطرناك از طرف برخي دولتها، ‌در سوريه ادامه داشته باشد، وضعيت سوريه تغييري نخواهد كرد.»

رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود به صحبتهاي دبيركل سازمان ملل متحد در مورد موضوع هسته اي ايران اشاره كردند و افزودند: «آمريكاييها اطلاع كامل دارند كه ايران به دنبال سلاح هسته اي نيست و فقط به دنبال بهانه جويي هستند.»

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به همكاريهاي وسيع ايران با آژانس بين المللي انرژي اتمي خاطرنشان كردند: «آژانس بر اساس مقررات خود، موظف است از لحاظ علمي و فني به جمهوري اسلامي ايران كمك كند، اما آژانس بين المللي انرژي اتمي، نه تنها اين كار را نكرده بلكه دائما كارشكني مي كند.»

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به اعتراف غربيها مبني بر تلاش براي ايجاد خرابكاري اينترنتي و فني از طريق برخي بدافزارها از جمله استاكس نت،‌افزودند: «چرا آژانس بين المللي انرژي اتمي در اين خصوص موضع گيري نكرد؟»

حضرت آيت الله خامنه اي همچنين با اشاره به تهديد هسته اي ايران از جانب مقام درجه اول دولت آمريكا، ‌به آقاي بان كي مون گفتند: «توقع اين بود كه سازمان ملل سريعا با اين تهديد مقابله كند.»

ايشان با تأكيد مجدد درخصوص موضع جمهوري اسلامي ايران مبني بر "ممنوعيت ساخت و به‌كارگيري سلاح اتمي" افزودند: «اين موضع براساس اعتقادات ديني و نه براي خوش آمد آمريكا و كشورهاي غربي است.»

رهبر انقلاب اسلامي سخنان خود را با يك اندرز خيرخواهانه به دبيركل سازمان ملل پايان دادند و گفتند: «در مورد موضوع "خلع سلاح اتمي" ملاحظه هيچ قدرتي را نكنيد و از فرصتي كه اكنون براي شما فراهم شده است، به درستي استفاده كنيد.»

در اين ديدار آقاي بان كي مون دبيركل سازمان ملل متحد ضمن تبريك رياست ايران بر جنبش عدم تعهد، به نقش و جايگاه بسيار مهم و تأثيرگذار ايران در منطقه اشاره كرد و گفت: «درخصوص سوريه من به عنوان دبيركل سازمان ملل از جمهوري اسلامي ايران درخواست مي كنم كه با استفاده از نفوذ و قدرت خود،‌ زمينه حل بحران سوريه را فراهم كند.»

آقاي بان كي مون افزود: «ما معتقديم كه بايد ارسال سلاح به دولت سوريه و گروههاي مخالف آن متوقف شود.»

دبيركل سازمان ملل متحد همچنين با اظهار نگراني از موضوع هسته اي ايران،‌ خواستار همكاري بيشتر ايران با آژانس بين المللي انرژي اتمي و گروه 1 + 5 شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:44 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت زمینه‌های امنیت کامل شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد را فراهم کرده اند.


سردار سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" با اشاره به واگذاری مسئولیت تأمین امنیت اجلاس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: «بر اساس ابلاغ ستاد فرمانـدهـی کل قوا، مسئولیـت حفظ امنیت اجلاس کشورهـای غیر متعهـد در تهـران به سپاه پاسـداران انقلاب اسلامی واگـذار شـده است و در این راستـا با بهره گیـری از تـوان نـیـروهـای سپـاه، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت کشور و وزارت اطلاعات از آمادگی‌های لازم برای تأمین امنیت همه جانبه این اجلاس بزرگ جهانی برخوردار هستیم.»

وی افزود: «سپـاه پـاسـداران با بهره‌گیری از تجارب گذشته در تعامل، هماهنگـی و همکـاری با سایر نیـروهـای مسلح اطمینان بخش‌ترین سناریوهای حفاظتی و امنیتی را در دستور کار خود قرار داده و با برنامه‌ریزی هوشمندانه از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های علمی و تجربی موجود در این راستا استفاده کرده است.»

سرلشکر جعفری برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران را آزمونی بزرگ و خطیر برای سامانه‌ها و ظرفیت‌های امنیتی کشور توصیف کرد و افزود: «به رغم تلاش مستمر و خصمانه دشمنان ملت ایران به ویژه امپراتوری رسانه‌ای غرب در طرح ادعاهای واهی و پوچ مبنی بر ناامنی داخلی و ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این اجلاس در تهران، حضور گسترده و در سطح بالای کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در اجلاس شانزدهم، پاسخ قاطع و معنادار دنیای مستقل و غیرمتعهد به یاوه گویی‌های قدرت‌های سلطه‌گر و رسانه‌های وابسته به صهیونیزم بین المللی به شمار می‌رود.»

وی با عالی توصیف کردن هماهنگی بین نهادهای امنیتی و انتظامی در امر تأمین امنیت این اجلاس تصریح کرد: «با به کارگیری نیروهای زبده و ورزیده و طرح‌های مطمئن دغدغه‌ای برای شروع اجلاس وجود ندارد و با اشراف همه جانبه اطلاعاتی بر تمامی مؤلفه‌های تاثیرگذار در امر امنیت این اجلاس، امنیت از مرزها تا پایتخت و مسیرهای منتهی به محل برگزاری اجلاس بطور کامل و جدی برقرار و در حال رصد و پیگیری است.»

فرمانده کل سپاه اجرای موفق طرح‌های عملیاتی مربوط به برقراری نظم و امنیت در روزهای برگزاری اجلاس را مایه افتخار نیروهای مسلح و سایر دستگاههای امنیتی کشور دانست و گفت: «مراحل پایانی اقدامات امنیتی در روزهای اخیر با برگزاری رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصصی و میدانی در کمال اطمینان و آرامش و با حساسیت و دقت صورت پذیرفته است و انشاء الله برگزاری باشکوه این اجلاس بار دیگر اقتدار امنیتی ایران و عمق هماهنگی، همکاری و اراده مشترک نهادها و دستگاههای متولی این حوزه شامل ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسئول اصلی این مأموریت خطیر را در معرض قضاوت جهانی قرار خواهد داد و پیروزی ایران اسلامی در نبرد سیاسی ـ رسانه‌ای دیگری را رقم خواهد زد.»

[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از آنا، یک کارشناس سیاسی لبنان گفت: «کاخ سفید با ارسال پیامکی با مضمون "به تهران نروید" برای شماری از سران عدم تعهد خواست که به تهران سفر نکنند.»

دکتر "ابوزکریا"، کارشناس سیاسی لبنان در گفت‌وگو با شبکه بین‌المللی خبر فاش کرد کاخ سفید با ارسال پیامکی با مضمون "به تهران نروید" برای شماری از سران عدم تعهد خواست که به تهران سفر نکنند.
 
وی در این گفت‌وگو خاطرنشان کرد برگزاری این اجلاس شکست سنگینی برای دستگاه سیاست خارجی آمریکا به حساب می‌آید.

[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به گزارش گرداب به نقل از العربیه، مردم عربستان از این پس می توانند به جز سایت ها و شبکه های شیعی، ایرانی و  رسانه های سیاسی بین المللی، به سایر رسانه ها دسترسی داشته باشند.


این تصمیم پس از تماس تلفنی یکی از شاهزادگان نزدیک به "ملک عبدالله" با "هیلاری کلینتون" اتخاذ شده است. برخی از ساکنان عربستان نسبت به این اقدام دولتی اعتراض شدیدی کرده اند.

چندی پیش نیز یکی از علمای وهابی تماشای فیلم های پورنوگرافی را برای مردان عربستانی حلال کرده بود.

 

(اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد (ص) و آخر تابع له علی ذلک - اللهم العنهم جمیعا )

[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از رویترز، محققان دانشگاه‌های آكسفورد و كالیفرنیا موفق به هك كردن مغز انسان و استخراج اطلاعات خصوصی از ذهن شدند.

از داوطلبان برای انجام این آزمایش امنیتی خواسته شد كه یك قطعه به نام "Emotiv BCI" را روی سر خود قرار دهند و در مقابل صفحه نمایش رایانه بنشینند.

در این حالت نقشه ذهنی این افراد و تمام رمزهایی كه به خاطر سپرده‌ بودند مانند رمز عابر بانك و موارد دیگر در صفحه نمایش نشان داده ‌شد.

محققان با استفاده از این روش می‌توانند سیگنال‌های مغزی را دنبال كنند و داده‌های تصادفی را تا 40 درصد كاهش دهند.

هنگامی كه این قطعه روی سر داوطلبان قرار دارد تراوشات اطلاعات ارزشمند منجر به پردازش سریعتر و آسان‌تر اطلاعات می‌شود.

محققان بر این باورند كه با استفاه از این دستگاه به‌راحتی می‌توان به اطلاعات افراد حمله كرد.

هزینه این تجهیزات در حدود یك میلیون تومان برآورد شده است كه نسبت به كارآیی آن بسیار ناچیز است.

[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

عضو سابق پارلمان رژيم صهيونيستي هياهوي هفته هاي اخير نخست وزير و وزير دفاع اين رژيم را هارت و پورت ارزيابي كرد و نوشت آنها شايد ديوانه باشند، اما مشنگ نيستند كه با ايران درگير شوند.

"اوري آونري" كه از روزنامه نگاران باسابقه صهيونيست به شمار مي رود، در تحليل خود خاطرنشان كرده است: «اوباما هارت و پورت مي كند. اين را پيش از اين هم گفته بودم و دوباره تكرار مي كنم، حتي پس از ياوه گوئي هاي بي پايان در اين باره در مورد هيچ جنگي پيش از آن كه رخ دهد، اين قدر صحبت نشده است. اگر به سبك فيلم هاي قديمي بگوییم اگر مي خواهي شليك كني، شليك كن، حرف نزن.»

وي در اين مقاله كه با عنوان "ديوانه يا مشنگ؟" (?Mad or Crazy) منتشر شده مي افزايد: «نتانياهو گمان مي برد چرچيل دوران است، اما تا آنجا كه من به خاطر دارم چرچيل هرگز هنگام رسيدن به قدرت نگفته بود كه "من مسئوليت شكست آينده را به گردن مي گيرم"؛ حتي در لحظات نوميدكننده آن دوران، او به پيروزي ايمان داشت.»

آونري تصريح كرد: «اسرائيلي ها به ويژه و به طور قابل فهمي از باران ده هزار موشك به سوي اسرائيل هراس دارند و نه فقط از سوي ايران، بلكه همچنين از لبنان و غزه. وزير مسئول دفاع غيرنظامي در همين هفته مقامش را ترك كرد و فرد ديگري از حزب تيره بخت كاديما جاي او را گرفت. همه مي دانند كه بخش بزرگي از جمعيت اسرائيل (از جمله شخص خودم) بي دفاع اند.

ايهود باراك اظهار داشته كه موشك هاي دشمن بيش از 500 اسرائيلي ناقابل را نخواهد كشت. من دلم نمي خواهد كه چنين افتخاري نصيب من شود. اگر چه در نزديكي وزارت دفاع زندگي مي كنم.»

وي معتقد است: «رودررویي نظامي بين ايران و اسرائيل فقط بخشي از ماجراست ولي بخش مهم آن نيست. همان طوري كه در گذشته گوشزد كرده ام، مسئله بسيار مهم تر، تاثير جنگ بر روي اقتصاد جهان است كه هم اكنون در بحران عميقي غرق شده است . ايران هر حمله اسرائيل را به منزله الهام از آمريكا تلقي كرده و واكنش آن نيز متناسب با آن خواهد بود، همان طوري كه مقامات ايراني در اين هفته بيان كردند. خليج فارس به مثابه يك بطري است كه دهانه تنگ آن تنگه هرمز، كاملا تحت كنترل ايران است. توصيه عاقلانه اين است كه ناوهاي هواپيمابر غول پيكر آمريكايي مستقر در خليج فارس تا دير نشده آن جا را ترك كنند. آن ها به كشتي هاي قديمي شباهت دارند كه كلكسيونرهاي كشتي هاي مدل كوچك در داخل بطري سرهم مي كنند. حتي سلاح هاي نيرومند آمريكا قادر به باز نگه داشتن تنگه نخواهند بود. روشن است كه هزينه بسته شدن آن موجب بالا رفتن نجومي بهاي نفت خواهد شد. درگيري نظامي واقعي، فروپاشي اقتصادي در پهنه جهان به بار آورده و صدها هزار - شايد هم ميليون ها - بيكار جديد ايجاد خواهد كرد.»

عضو سابق پارلمان رژيم صهيونيستي مي افزايد: «هر كدام از اين قربانيان اسرائيل را نفرين خواهند كرد. از آنجا كه بسيار روشن است كه اين يك جنگ اسرائيلي است خشم متوجه ما خواهد شد. اما بدتر، بسيار بدتر، چون اسرائيل اصرار دارد كه "دولت خلق يهود" است، اين غضب ممكن است به شكل طغيان هاي بي سابقه ضد يهودي نيز ظاهر شود. اسلام ستيزان نوظهور به دوران گذشته نفرت از يهوديان باز خواهند گشت.»

اوري آونري آنگاه واقعيت نهفته در پشت لفاظي هاي مقامات رژيم صهيونيستي را يادآور شد و نوشت: «به رغم شست و شوي مغزي دائمي، نظرسنجي ها نشان مي دهد كه اكثريت اسرائيلي ها نسبت به حمله موضعي كاملا مخالف دارند. يكي از چشمگيرترين جنبه هاي شرايط كنوني اين است كه فرماندهان ارتش و مقامات امنيتي نظير روساي موساد و شين بث و نيز مسئولان پيشين اين نهادها، كاملا و آشكارا با حمله مخالفند. اين از موقعيت هاي نادري است كه فرماندهان نظامي از مسئولان سياسي، ميانه روترند و سوال اين است كه چگونه مقامات سياسي جنگ سرنوشت سازي را شروع مي كنند، در حالي كه عملا همه مشاوران نظامي آنان كه قابليت هاي نظامي و بخت پيروزي ما را مي دانند، مخالف آنند؟»

قابل ذکر است اين تحليلگر صهيونيست آبان سال گذشته نيز در پي ياوه گويي هاي مشابه مقامات صهيونيست، آنها را به باد تمسخر گرفته و نوشته بود: «همه اين صحنه مدرسه را به ياد دارند که پسر كوچكي با بزرگتر از خودش دعوا مي كرد. رو به سر رفيقش داد مي زد منو بگير، قبل از آن كه كاري دستش بدهم! از قرار معلوم دولت اسرائيل هم در چنين راهي افتاده است. يك ضرب المثل آلماني مي گويد انقلابي كه پيشاپيش خبرش را بدهند، سر نخواهد گرفت. در مورد جنگ هم چنين است. داگان رئيس پيشين موساد چنين ايده اي را ابلهانه ترين ايده ناميده است. همه شواهد ناظر بر اين است كه تمام اين جار و جنجال ها دوز و كلك است. اين يك شگرد كهنه است

اين تحليل آونري آن قدر تلخ بود كه باراك مجبور شد واكنش نشان داده و بگويد: «هنگامي كه مي شنويم يك روزنامه نگار ارشد به ملت مي گويد اگر جنگي با ايران درگير شود احتمال دارد يك صد هزار نفر كشته شوند و يا يك روزنامه مهم و پر تيراژ ادعا مي كند احتمال دارد اسرائيل نابود شود و يا يك عضو مهم "كنست" مي گويد در صورت جنگ با ايران، آنقدر افراد كشته خواهند شد كه محلي براي دفن آنها وجود نخواهد داشت بايد بپرسيد اين ها درباره چه سخن مي گويند و چرا بذر وحشت را مي كارند. كسي كه مي انديشد من و نخست وزير اسرائيل نشسته ايم و برنامه حمله به ايران را مطرح كرده ايم، هذيان مي گويد.»

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:5 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

یک روزنامه صهیونیستی از وجود 6 پایگاه نظامی سری آمریکا در مناطق مختلف اراضی اشغالی پرده برداشت.

روزنامه "معاریو" در ضمیمه هفتگی خود فاش کرد، در این 6 پایگاه سری مقادیر بسیار زیادی از انواع مهمات، بمب‌های هوشمند، موشک و خودروهای نظامی انبار شده، و یک بیمارستان نظامی 500 تخت خوابی قرار دارد.

این روزنامه مدعی شد در صورت تصمیم برای حمله به ایران از این پایگاه‌ها استفاده خواهد شد.

"دیوید عفری"، فرمانده سابق نیروی هوایی رژیم اشغالگر و سفیر اسبق این رژیم در واشنگتن گفت: «یکی از این پایگاه‌ها در غرب شهر "هرتزلیا" و دیگری در فرودگاه "بن گوریون" قرار دارد؛ بقیه پایگاه‌ها نیز داخل پایگاه‌های هوایی "عوفدا" و "نواتیم" در جنوب اراضی اشغالی قرار دارند.»

وی ارزش سلاح و تجهیزات نظامی انبار شده در این پایگاه‌ها را بیش از یک میلیارد دلار برآورد کرد.

"ولیم ارکین"، از عناصر سابق دستگاه جاسوسی رژیم اشغالگر و پژوهشگر نظامی نیز در این باره گفت: «این پایگاه های نظامی آمریکایی، پایگاه‌هایی محرمانه به شمار می‌آیند و همگی آن‌ها در سنگرهایی امن زیر زمین ساخته شده‌اند. این پایگاه‌ها با این کدها شناسایی می‌شوند: "پایگاه 51" حاوی مهمات و تجهیزات ذخیره شده زیر زمین؛ "پایگاه 53" داخل یکی از پایگاه های هوایی اسرائیل، "پایگاه 54" که متشکل از یک بیمارستان مجهز نظامی نزدیک تل‌آویو است که در شرایط فوق‌العاده از آن استفاده می‌شود. این بیمارستان شامل 500 تخت است؛ پایگاه های 55 و 56 نیز انبار مهمات هستند.»

معاریو فاش کرد، یک پایگاه نظامی دیگر نیز نزدیک مرزهای کرانه باختری وجود دارد که یک شرکت آلمانی با کمک مالی آمریکا آن را ساخته است.

این روزنامه ادامه داد: بر اساس توافقنامه های رژیم اشغالگر و آمریکا، تل‌آویو مسئولیت حمایت و هزینه های این پایگاه های آمریکایی را بر عهده دارد، به صورتی که نظامیان این رژیم و شرکت‌های امنیتی در حال نگهبانی از آن‌ها هستند. افسران آمریکایی نیز از یک پایگاه در آلمان، بر این پایگاه‌ها نظارت می‌کنند. برخی منابع همچنین از وجود 150 نظامی آمریکا در اراضی اشغالی برای انجام مأموریت‌های مختلف خبر می‌دهند.

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح روز پنجشنبه در ديدار رئيس جمهور و اعضاي هيئت دولت ضمن برشمردن برخي نقاط قوت دولت، اقتصاد مقاومتي را تنها راه ادامه روند پيشرفت كشور دانستند و تأكيد كردند: «استفاده از همه ظرفيتهاي بخشهاي دولتي و غيردولتي، اهتمام جدي به حل مشكلات معيشتي مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادي، حمايت از توليد ملي و مبارزه با اسراف از لوازم اقتصاد مقاومتي است.»

ايشان در اين ديدار كه در آغاز هفته دولت انجام شد با گراميداشت ياد شهيدان رجايي، باهنر و همچنين شهيد عراقي، تجليل از اين عزيزان را زنده نگه داشتن گفتمان انقلاب و ارزش شهادت دانستند.

رهبر انقلاب هفته دولت را فرصتي براي تشكر از خدمات قوه مجريه و مسئولان و كاركنان دستگاهها خواندند و افزودند: «اين هفته علاوه بر فرصت ارائه گزارش و آشنا كردن مردم با حقايق و فعاليتهاي دولت، فرصتي براي ارزيابي دروني و بررسي نقاط قوت و ضعف قوه مجريه است.»

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به عبور سريع فرصتهاي خدمت، رئيس جمهور و همكارانش را به مغتنم شمردن يك سال باقي مانده از عمر دولت دهم توصيه و خاطرنشان كردند: «در همين يك سال نيز مي شود كارهاي بسيار مهم و بزرگي انجام داد.»

ايشان، سال چهارم فعاليتهاي دولت دهم را از دو جهت خارجي و داخلي مهم برشمردند و افزودند: «قدرتهاي مستكبر همه توان خود را براي وادار كردن ايران به عقب نشيني به كار گرفته اند كه دولت نيز بايد با استفاده از همه توان و ظرفيتهاي كشور و ادامه روند پيشرفت ها،‌ اين توهم باطل دشمنان را بر هم بزند.»

ايشان، سال آخر فعاليت دولت دهم را از لحاظ شيرازه بندي كارها نيز مهم دانستند و به هيئت وزيران تأكيد كردند: «شما به پركاري مشهور هستيد. همين ويژگي را با جديت و تا لحظات آخر فرصت خدمت به مردم و...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:3 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

حجت‌الاسلام "حسین طائب"، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره حمایت از خط مقاومت فلسطین، سوریه و لبنان اظهار داشت: «امروز خط مقاومت در سوریه است و سوریه تاوان چندین سال مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی از طرف جمیع امت اسلامی را پس می‌دهد.»

رئیس سازمان اطلاعات سپاه با تأکید بر اینکه آمریکا با تمام متحدانش و ارتجاع منطقه دست به دست هم داده و اینچنین در برابر سوریه صف آرایی کرده‌اند، افزود: «این نشان می‌دهد که در سوریه یک واقعیت وجود دارد و آن اینکه کشورهای منطقه سال‌ها است اسرائیل را دیده‌اند، ولی به جای اینکه با این رژیم غاصب مقابله کنند امروز با خط مقاومت که سوریه است مبارزه می‌کنند و اکنون بهترین فرصت پدید آمده تا حقایق روشن شود.»

وی با بیان اینکه امروز چشم‌های نابینا هم می‌توانند شعارهای ظاهری و باطن بسیار پست حکام منطقه را مشاهده کنند، گفت: «امروز سوریه به نیابت از مجموعه دشمنان رژیم صهیونیستی در خط مبارزه و مقاومت ایستاده و همه ما وظیفه داریم سوریه را حمایت  کرده و نگذاریم خط مقاومت شکسته شود.»

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:2 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، "رضا تقی پور" درباره لزوم ایجاد موتور جستجویی بومی در کشور اظهار داشت: «در ارتباط با موتور جستجوگر داخلی این نیاز از حدود دو سه سال اخیر وجود داشت و این کار را شروع کرده ایم و در این میان چیزی که برای ما مهم است اینکه تاکید بر بومی بودن داریم که نرم افزار آن در داخل نوشته شده باشد.»

وی افزود: «دو سه گروه هم در داخل کار خود را از مدتها پیش آغاز کرده اند و برخی نیز به نتیجه رسیده است. اینها همه در بخش غیردولتی و بخش خصوصی انجام می شود اما ما حمایت می کنیم.»

تقی پور تصریح کرد: «در هفته دولت نیز یکی از این موتورها افتتاح می شود و امیدواریم با حمایت بیشتری که صورت می گیرد قبل از پایان امسال بتوانند تعداد مخاطبان بیشتری را جذب کنند.»

وی گفت: «چند ایمیل داخلی نیز در بخش خصوصی طراحی شده که فهرست آنها نیز مشخص شده است و چند سایت موتور جستجو هم کار خود را جدی تر و با گستردگی بیشتری تا پیش از پایان سال جاری آغاز می کنند تا مخاطبان به دور از هر گونه اشکال و اختلالی با اعتماد و اطمینان بیشتری از این سایتهای جستجوگر فارسی استفاده کنند.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره موتور جستجوی گوگل نیز اظهار داشت: «برای برخی از کاربردها که نیاز به امنیت بیشتری دارد با توجه به اینکه گوگل مراجعه ای به ما نداشته که بتوانند این ملزومات را در اختیار کشور بگذارند، محدودیتهایی ایجاد شده تا ما بتوانیم ارتباطاتی را که از این طریق مردم می توانند داشته باشند، امن کنیم و برای برخی از کاربردها محدود شده است البته با آنها مکاتباتی در این خصوص داشته ایم اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.»

[ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, ] [ 6:1 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

يك پايگاه خبري فرانسوي در مطلبی نوشت: ايران با قدرت موشكي پيشرفته اي كه در اختيار دارد قادر است تنگه هرمز را ببندد و ناوهاي رزمي سه تني را منهدم كند.

این پایگاه خبری افزود: ايران چگونه مي تواند تنگه هرمز را در صورت درگيري با آمريكا ببندد و به حضور آمريكايي ها پايان دهد؟ كدام موشك هاي ايران قادرند به ناوهاي جنگي آمريكا حمله كنند؟

پايگاه آتلانتيكو با مرور برخي ابعاد قدرت موشكي ايران نوشت: موشك هاي ظفر موشك هايي كوچك اما قدرتمند هستند. اين موشك ها مجهز به ضد رادار بوده و مي توانند به چشم نيايند. موشك هاي مذكور روي ناو موتوري ايران سوار شده اند.

اين گزارش مي افزايد: موشك هاي نصر نيز قادرند ناوهايي به وزن سه تن را منهدم كنند. اين سامانه ها معمولا از كشتي هاي كوچك پرتاب مي شوند. نصر مي تواند از هلیکوپتر يا زيردريايي نيز شليك شود.

اين پايگاه خبري فرانسوي تاكيد مي كند: موشك كوثر موشكي ضدناو با برد متوسط تا 20 كيلومتر است. روي زمين نصب مي شود و قادر است سيستم راداري را مخدوش كند تا بتواند در مسير هدف خود باقي بماند. بنا به گفته برخي منابع اين موشك از سوی حزب الله در سال 2006 برگزيده و با آن دو ناو اسرائيلي هدف قرار داده شد كه به كشته شدن چهار افسر اسرائيلي انجامید.

در ادامه اين گزارش آمده است: موشك نور بردي معادل 160 كيلومتر دارد. موشك قادر قوي ترين موشك آرسنال ايران است و بردي برابر با 200 كيلومتر دارد. همچنين موشك صاعقه قادر است ناوهاي دريايي مستقر در 300 كيلومتري خود را هدف قرار دهد.

[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

شاید در نگاه اول غیرواقعی و مسخره به نظر برسد اما بخشی از هزینه تسلیحاتی ارتش رژیم صهیونیستی برای تجاوز به سرزمین فلسطین را ایرانیان تقبل می‌کنند! بله، با خرید کالا از شرکت‌هایی که کمک‌های مالی منظم و گسترده‌ای به رژیم صهیونیستی دارند، ما نیز زمینه‌ساز فعالیت‌های نامشروع رژیم صهیونیستی می‌شویم.

هر سال در آستانه روز قدس بحث فعالیت شرکت‌هایی که در ایران حضور دارند و فعالیت می‌کنند و رابطه مستقیمی هم با رژیم صهیونیستی دارند، داغ می‌شود اما هیچوقت به طور شفاف و دقیق برای مردم مشخص نشده است که آیا این شرکت‌ها واقعا بخشی از درآمد خود را به رژیم صهیونیستی می‌دهند یا خیر؟ نستله، پپسی، اینتل، کوکاکولا و... از جمله برندهای تجاری هستند که بازار بسیار خوبی در ایران دارند اما گفته می‌شود باید جلوی فعالیت آن‌ها در ایران گرفته شود، چرا که خرید کالاهای این شرکت‌ها به منزله سهیم شدن در ریختن خون فلسطینیان است.

آیا باید محصولات صهیونیستی را تحریم کنیم؟ چرا؟
سایت "اورشلیم ما" همراه برخی گروه‌ها و سایت‌های یهودی صهیونیست در سال ۲۰۱۱ این خبر را خطاب به تمام دوستان رژیم صهیونیستی منتشر کرده است: "این ها شرکت‌های طرفدار اسرائیل هستند. ما باید از آن‌ها حمایت کنیم. لطفاً از این شرکت‌ها حمایت کنید فقط به این دلیل که آن‌ها از اسرائیل حمایت (مالی) می‌کنند."

سایت اورشلیم درخواست می‌کند: "لطفا این لیست مهم را برای هر کس که فکر می‌کنید لیاقت دارند ارسال کنید" و می‌افزاید این شرکت‌ها از اسرائیل حمایت مالی دارند و ممکن است در لیست بایکوت کشورهای عربی یافت شوند. در ادامه هم نام هجده شرکت حمایت کننده کلان مالی را به عنوان لیست اول ارائه می‌دهد.

خوب است نگاهی در این لیست بیندازیم و اسامی آشنا را بیابیم که چگونه مورد تقدیر صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند. برای نمونه، سطح و سابقه حمایت مالی و سرمایه گذاری کوکاکولا (Coca-Cola) و پپسی (PEPSI) را ببینیم و تقدیر ویژه از کوکاکولا در سال ۱۹۹۷ را به خاطر ۳۰ سال پافشاری بر حمایت مالی از رژیم صهیونیستی بخوانیم.

حمایت کلان شرکت "نستله" (Nestle) از رژیم صهیونیستی را بخوانیم، تا آنجا که در ۱۹۹۸ نماینده این شرکت جایزه جوبلی اسرائیل (Jubilee Award) را از دستان "نتانیاهو"، نخست وزیر وقت دریافت کرد -این جایزه بالا‌ترین سطح ستایش رژیم صهیونیستی از حامیان خود تاکنون بوده است- و تازه پس از آن بود که میلیون‌ها دلار سرمایه گذاری مضاعف نستله در رژیم صهیونیستی برای تأسیس مراکز تحقیقاتی ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:24 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

گروه ناشناسی از هكرهای لبنانی، اقدام به هك كردن پایگاههای مهم رژیم صهیونیستی از جمله سایت شركت ذخیره سازی اطلاعات "وبگایت" كردند و در صفحه اول این سایت به جای اطلاعات قبلی نوشتند: "به یاد عماد مغنیه".

این اقدام جوانان لبنانی منجر به افشای جزئیات، معلومات شخصی، نام و شماره كارت شناسایی هزاران صهیونیست شده است.

این گروه در پیام الكترونیكی اعلام كردند كه آنچه انجام گرفته، گام اول آنها در راستای مبارزه با ظلم و ستم رژیم صهیونیستی است.

اعضای این گروه با نشر عباراتی از ظهور جریان انقلاب جهانی معتقد به ایدئولوژی های متعالی انسانی از جمله صلح، مساوات، لغو نژادپرستی و زندگی با كرامت خبر دادند و تاكید كردند كه مخالف ظلم، ستم و كشتار مردم به دست رژیم صهیونیستی هستند.

این گروه هكر در سایت خود اظهار داشتند: ما مطمئن هستیم عدالت خواهان جهان و صاحبان وجدان‌های بیدار، در این مسیر ما را تنها نخواهند گذاشت.

[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:23 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به دنبال ارسال نامه‌ وزیر ارتباطات به دستگاههای اجرایی برای ممنوعیت استفاده از ایمیلهای خارجی، جزئیات نحوه عضویت در پست الکترونیکی بومی "ایران" به عنوان یکی از سرویس دهندگان ایمیل داخلی اعلام شده است.

پدیده پست الکترونیک (ایمیل یا رایانامه) که برای ارتقا و ایجاد بهره‌وری در زندگی انسان به وجود آمده بر اساس تحقیقات منتشرشده در رده تکنولوژی‌هایی قرار می گیرد که مسبب‌ تغییر و تحولات اجتماعی شده‌اند. براین اساس در ایران نیز با گذشت زمان و افزایش ارتباطات دیجیتال و نیازمندی به ارتباطات به شدت نیازمندی به سرویس هایی زیرساختی از این جنس گسترش یافته است.

چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ابلاغ نامه ای به دستگاههای اجرایی، رئیس کل بانک مرکزی و اپراتورهای ارتباطی ممنوعیت استفاده از ایمیل های عمومی با میزبانی خارجی از جمله Yahoo ،Gmail ،Hotmail در مراودات خدماتی و بانکی و به دلیل توجه به مباحث امنیتی هشدار داد که در این زمینه سازمان فناوری اطلاعات ایران، پست الکترونیکی ایران را با میزبانی در مراکز داده امن داخلی آماده سرویس‌دهی به کاربران اعلام کرد.

ورود به پست الکترونیکی ایران
ورود به پست الکترونیکی ایران از طریق نشانی اینترنتی www.mail.iran.ir امکان پذیر است و متقاضیان برای درخواست ایجاد حساب کاربری با ورود به این صفحه و انتخاب گزینه "کاربری جدید" باید فرم الکترونیکی مربوط به ایجاد پست الکترونیکی را تکمیل و ارسال کنند.

در این فرم الکترونیکی علاوه بر وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پیشنهادی متقاضی باید نسبت به درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، کدپستی و نشانی محل زندگی و یا نشانی و کدپستی دستگاه محل خدمت و نام سازمان مربوطه، شماره تلفن ثابت و همراه اقدام کند.

پس از این مرحله، پست الکترونیکی متقاضی بررسی شده و فعال‌سازی پست الکترونیکی ایران 24 ساعت پس از ثبت نام صورت می گیرد؛ بر این اساس کاربر می تواند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صندوق پست الکترونیکی ایران شود.

تغییر زبان ای‌میل ملی به تمام زبانهای زنده دنیا
تغییر زبان صندوق پست الکترونیکی ایران به تمامی زبانهای زنده دنیا و نیز امکان جستجوی ایمیل ها در محیط پست الکترونیکی از جمله امکانات ایمیل ایران است. در همین حال محدودیتی در فضای استفاده از ایمیل ایران به لحاظ حجم پستهای الکترونیکی وجود ندارد و ایمیل کاربران با پسوند iran.ir فعال خواهد شد.

امکان استفاده رایگان از فضای پست الکترونیک و دسترسی سریع و آسان به آن از دیگر مزایایی است که این ایمیل بومی دارد و دست اندرکاران آن در سازمان فناوری اطلاعات معتقدند که در صورت استقبال کاربران از ایمیل ایران امکان رقابت این پست الکترونیکی با سایر ایمیل های داخلی و حتی ایمیل های خارجی وجود دارد.

بر این اساس رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در آخرین آمار خود شمار مشترکان این سرویس را بالغ بر 150 هزار نفر اعلام کرد و از برنامه های این سازمان برای توسعه ایمیل های بومی با میزبانی داخلی خبر داد.

توسعه کسب و کار با پستهای الکترونیکی داخلی
"علی اصغر انصاری"، معاون سازمان فناوری اطلاعات معتقد است که اگر ایمیل، خارج از ابزار تفننی به‌ عنوان ابزار ارتباطی در اختیار مردم قرار بگیرد و این ابزار ارتباطی رسمی شده و دولت با مردم از این طریق ارتباط برقرار کند می‌تواند بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دهد.

وی گفت: «به‌عنوان نمونه، بسیاری از خدمات ارزش‌افزوده و بسیاری از آگهی‌ها و فعالیت‌های تجاری از طریق این ابزار می‌تواند انجام شود. بر این اساس ایمیل های داخلی مدل کسب‌و‌کار خوبی را تصویر می‌کند و البته مطالعات آن نیز انجام شده است.»
 
انصاری ادامه داد: «حاکمیت و دولت از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌دنبال راه‌اندازی ابزار ارتباطی جدیدی است که البته با توجه به مدل کسب‌و‌کاری که فراهم کردیم، می‌توان زیرساخت‌های آن را به‌درستی مهیا کرد، حتی می‌توان ادعا کرد که با توجه به مشخصات ایمیل ایرانی این پروژه می‌تواند به‌مراتب از سرویس پیام کوتاه که کسب‌وکار بسیار خوبی هم برای اپراتورها و هم برای ارگان‌های دیگری که از بستر آن بهره می‌برند دارد، داشته باشد.»
 
معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: «در آینده باید پست الکترونیک ایرانی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات استفاده شود. اگرچه امروز این ایمیل در حد یک ایمیل عمومی است اما در آینده این ایمیل در شاخه کاربردهای مختلف تجاری و شخصی می‌تواند به ایجاد کسب‌وکار در فضای سایبر بیانجامد، همچنین ایمیل ایرانی می‌تواند خدمات دولت به دولت و دولت به مردم را ارائه دهد. بر این اساس، در حوزه تجاری و دولتی هر فرد ایرانی نیازمند ایمیل ایرانی خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در این زمینه شاهد استقبال خوبی باشیم.»

[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:22 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

دومين صفحه ترويج فساد و ابتذال در فيس بوك با نام "داف‌هاي تهران" كه به اغفال جوانان و کاربران ايراني مي‌پرداخت، با تلاش كارشناسان پليس فتا متلاشي و مدير اصلي آن نيز دستگير شد.

كارشناسان پليس فتا در رصد و پايش فضاي مجازي با صفحه‌اي مخصوص به نام داف‌هاي تهران در شبكه اجتماعي فيس بوك مواجه شدند.

در بررسي‌هاي صورت گرفته از سوي كارشناسان‏ مشخص شد اعضاي اين صفحه، ضمن عضو گيري جوانان و كاربران ايراني با اغفال آنها به ترويج فساد و ابتذال مي پرداختند.

اين گزارش حاكي است، اغفال جوانان و كاربران ايراني و تشكيل باندهاي فساد مهم ترين هدف گردانندگان اين صفحه بوده است.

شايان ذكر است، اين صفحه در مدت فعاليت خود، 30 هزار نفر عضوگيري کرده بود که با تلاش‌هاي مستمر كارشناسان فني و متخصصان پليس فتا شناسايي و متلاشي شد.

همچنين در اين عمليات، دو عضو اصلي اين صفحه دستگير شدند.

در حال حاضر اين صفحه غير فعال شده و بازپرس پرونده نيز براي هريك از متهمان، قرار مناسب صادر كرده است.

همچنین چندي پيش کارشناسان فني و متخصص پليس فتا يک شبکه اجتماعي موصوف به "پاف و داف" را با 27 هزار عضو در فيس بوک متلاشي کردند و چهار سرکرده اصلي باند را نيز در اين رابطه شناسايي و به دام انداختند.

شهروندان ضمن توجه به توصيه‌هاي پليس فتا و اطلاع رساني که در سايت www.cyberpolice.ir انجام شده مي توانند با هوشياري خود عرصه را بر فعاليت مجرمان در فضاي سايبري تنگ کنند.

[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

گروهی از اعضای اخوان المسلمین مصر اولین شبکه اجتماعی ویژه جهان عربی و کشورهای اسلامی را راه‌اندازی کردند.

این شبکه که "بنیان" نام دارد، قرار است به نوعی با "فیس‌بوک" رقابت کند.

"محمد الشافعی" یکی از اعضای این شبکه در قاهره، هدف از تشکیل این سایت را خدمتی هدفمند به جامعه برشمرد.

وی همچنین بنیان را اعتراضی به بسته شدن صفحات اسلامی و عربی در فیس‌بوک از جمله صفحه انتفاضه سوم فلسطین قلمداد کرد.

بنا به گفته وی، تاکنون بیش از ۵ هزار صفحه ارتباطی فعال عربی و اسلامی از فیس‌بوک حذف شده است. پشتیبانی از پروژه‌های غیرانتفاعی و سازمان‌های جامعه مدنی، ده درصد درآمد این شبکه را تامین می‌کند. استقلال کامل و نیز تامین امنیت داده‌ها، از دیگر ویژگی‌های این شبکه اجتماعی عنوان شده است.

"یحیی نور" سرپرست شبکه بنیان در مصر گفت که اواخر ماه جاری یک کنفرانس بین‌المللی برای معرفی این شبکه برگزار می‌شود که در آن، نخبگان مصری از جمله "وائل غنیم" فعال اینترنتی و یکی از چهره‌های مشهور انقلاب مصر حضور خواهند داشت.

بنیان خدمات گوناگون خود را به ده زبان مختلف ارائه می‌کند.

[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:26 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: اصلی‌ترین تهدید برای اسرائیل، توان آتش موشک‌های حزب الله لبنان است.

به گفته یک مقام ارشد دولتی رژیم صهیونیستی، بررسی ها نشان داده است که رژیم صهیونیستی قادر به اقدام علیه موشک هایی که از سوی حزب الله لبنان می شوند نیست.

این مقام دولتی مدعی شد: اسرائیل قادر به اداره موشک‌هایی است که از سوی ایران و حماس شلیک شود، اما قادر به مقابله با موشک‌های حزب الله لبنان نیست.

این مقام صهیونیست با بیان اینکه، حزب الله متحد ایران و بازوی اصلی این کشور است، در خصوص توان موشکی حزب الله گفت حزب الله قادر است هزاران موشک را به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی شلیک کند.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:24 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از اقدامات سربازان گمنام امام زمان ‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف اعلام کرده و  از افتخارآفرینی‌های آنان تقدیر و تشکر کردند.

متن این بیانیه که "علیرضا منادی"، عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سربازان گمنام امام زمانعجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف که مدال افتخارآمیز گمنامی بر سینه ستبرشان می‌درخشد، اینک با سپری کردن سه دهه مبارزه جدی با ایادی استکبار و توطئه‌گران داخلی و خارجی، اندوخته‌ای از تجربیات گران‌سنگ را به همت عالی خویش درآورده تا مقتدرانه و هوشمندانه، ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب سازند.

در این راستا تازه‌ترین نمونه دستاورد و موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور که در مقابله با دشمنان این ملت و مخالفان پیشرفت علمی کشور، تبلور یافت، دستگیری تمام عوامل ترور نخبگان علمی و دانشمندان هسته‌ای بود که به رغم پیچیدگی و ظرافت‌های فراوان، از سوی نیروهای تیزهوش و ولایتمدار وزارت اطلاعات به حول و قوه الهی انجام و برگ زرین دیگری به دفتر قطور خدمتگزاری آنها افزوده شد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های وزارت اطلاعات، حمایت قاطع خود را از مبارزه بی‌امان ایشان با ایادی استکبار جهانی اعلام کرده و برای سربازان گمنام امام زمان‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف آرزوی توفیق روزافزون داریم.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:23 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از شیعه آنلاین، بر اساس عقیده دین یهود، مسجدالأقصی باید منهدم شود و در محل آن، معبد جدیدی برای یهودیان بنام "معبد داوود" بنا نهاده شود.

از همین رو صهیونیست ها از سال ها پیش، یعنی از زمان آغاز اشغال سرزمین های فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها، تخریب مسجدالأقصی و حفاری در ذیل آغاز شده است.

کارشناسان همواره در مورد حفاری ها هشدار داده و اعلام کرده بودند که این کار باعث تخریب کامل و منهدم شدن مسجدالأقصی خواهد شد.

بر همین اساس از دو روز پیش ریزش و سقوط درختان اطراف مسجدالأقصی، یکی پس از دیگری آغاز شده است. پس از سقوط دومین درخت که صبح امروز رخ داد، کارشناسان بررسی های دقیق خود برای مشخص شدن علت این موضوع را آغاز کردند.

بررسی های انجام شده نشان داد که حفاری های زیر مسجدالأقصی باعث سست شدن پایه و فندانسیون این قبله اول مسلمانان جهان شده و از همین رو به سقوط درختان اطراف آن منجر شده است.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:22 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

پنتاگون در گزارشي از افزايش قدرت تخريب و دقت هدف گيري موشک‌هاي بالستيک فاتح 110 ايران خبر داده است.

در اين گزارش آمده، برد موشک‌های زمین به زمین فاتح ۱۱۰ ايران، ۳۰۰ کیلومتر است.
 
در نسل چهارم این موشک‌ها از سیستم هدایتی تازه‌ای بهره گرفته شده که در آینده روی همه موشک‌ها نصب می‌شود.

در سه نسل قبلی فاتح ۱۱۰ سرعت عمل در پرتاب، قدرت تخریب بالا و دقت در هدف‌گیری متعارف حاصل شده بود، و امروز اضافه بر قابلیت‌های قبلی، نیروهای مسلح کشورمان قادر خواهند بود با نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰ اهداف زمینی و دریایی، نقاط تجمع دشمن، مراکز فرماندهی، سایت‌های موشکی، زاغه‌های مهمات، رادارها و سایر اهداف مورد نظر را به صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار دهند و منهدم کنند.

اصابت به صورت نقطه‌ای، به معنی افزایش دقت موشک در برخورد به هدف است بدون آنکه شعاع خطای خاصی داشته باشد.

 گزارش وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در خصوص افزایش دقت سلاح‌های ساخت ایران و افزایش قدرت آتش آنها در سال‌های اخیر می افزاید: ایران اعلام کرده هرگونه حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ایش را به شدت پاسخ داده و بیش از 35 پایگاه آمریکا را در منطقه در دقایق اولیه‌ای که مورد حمله قرار گیرد مورد حمله موشکی قرار خواهد داد و با موشک باران، اسرائیل را محو خواهد کرد.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از فارس، تروریست‌های سوریه پس از کشتار اعضای یک خانواده شیعه عراقی، تنها بازمانده آن را که یک کودک خردسال بود، دار زدند.

به نقل از پایگاه خبری "عراق القانون"، فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌های مسلح در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.

بر اساس این گزارش، خانواده این کودک در منطقه "سیدة زینب" در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.

از سوی دیگر شیخ "محمد العریفی" شیخ وهابی سعودی از گروه‌های مسلح ضد نظام "بشار اسد" خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توئیتر" از تروریست‌های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند، اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:56 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از کیهان، رئيس سابق اطلاعات نظامي رژیم صهیونیستی، اين رژيم را از درگيري با حزب الله برحذر داشت.

"عاموس يادلين" حزب الله را داراي قدرتي ويرانگر توصيف كرد و گفت: «بي ترديد جنگ با حزب الله براي ما بسيار ويران كننده خواهد بود. من به مقام هاي ارشد اسرائيل توصيه مي كنم خطر نكرده و با حزب الله وارد جنگ نشوند. در صورت اين اتفاق، حملات به شدت ويرانگر و كوبنده اي متوجه اسرائيل خواهد شد و قطعا هزينه هاي سنگين سياسي، نظامي و اقتصادي شديدي را تحميل خواهد كرد.»

به گزارش "القدس العربي"، يادلين همچنين درباره احتمال اجراي مدل ليبي براي سوريه گفت: «تفاوت اين دو بسيار زياد است، اين اختلاف اين قدر روشن است كه نمي تواند به هيچ وجه آن را كتمان كرد. نظام بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه با قدرت از سوي ارتش عربي سوريه حمايت مي شود و از سوي ديگر حمايت روشن روسيه و چين را هم دركنار خود دارد. اين حداقل واقعيت هاي موجود در مورد سوريه است كه تفاوت هاي آن را با ليبي كاملا روشن مي كند.»

وي گفت: «بشار اسد مصمم است تا آخرين لحظه به جنگ ادامه دهد و كمر خم نكند. شايد او به اين نتيجه برسد كه به اسرائيل حمله كند اما اين اتفاق در صورتي رخ مي دهد كه اسرائيل بخواهد عليه سوريه تحركاتي را انجام دهد.»

انتشار اظهارات اين مقام اطلاعاتي - نظامي سابق درباره نتايج ويرانگر و هزينه هاي سنگين درگيري با حزب الله لبنان در حالي است كه برخي منابع در وزارت دفاع رژيم صهيونيستي مدعي شده بودند جنگ با ايران، بيش از 300 كشته براي اسرائيل نخواهد داشت!!

در همين حال يك كارشناس امور رژيم صهيونيستي پيش بيني كرد در صورت برافروخته شدن آتش جنگ، 70 هزار صهيونيست فقط در تل آويو كشته شوند. "سميح شبيب" به العالم گفت: «درگيري اسرائيل با ايران مي تواند به نابودي يك سوم تل آويو منجر شود. آنها مي دانند كه ايران در برابر هيچ تهديدي سكوت نمي كند.»

از سوي ديگر روزنامه "هاآرتص" فاش كرد: «ژنرال بني گانتس رئيس ستاد كل ارتش اسرائيل كه به شدت مخالف درگيري نظامي با ايران است، بي ترديد اين مخالفت خود را زماني كه تصميم به حمله در كابينه حساس وزيران پست هاي امنيتي و سياسي اسرائيل به بحث نهاده شود، مطرح خواهد كرد.»

هاآرتص نوشت: «از آنجا كه ژنرال گانتس براي رسيدن به رياست ستاد كل ارتش وامدار نتانياهو و ايهود باراك نيست، دستي گشاده تر در بيان مخالفت خود دارد. بنيامين نتانياهو و ايهود باراك مايل به دادن پست رياست ستاد كل ارتش به ژنرال يوآو گالانت بودند اما ماجراي زمين هايي در كيبوتص "عاميكام" كه خانه ژنرال گالانت بر آن بنا شده است، دولت را سال گذشته ناچار به منصوب كردن ژنرال گانتس به رياست ستاد كل ارتش كرد.»

روزنامه صهیونیستی "يديعوت آحارونوت" نيز در همين زمينه نوشت: در كنار ژنرال گانتس يك دوجين ديگر از مقاماتي كه اكنون يا در گذشته از مسئولان ارشد عرصه هاي نظامي، اطلاعاتي يا امنيتي بوده اند با درگيري نظامي با ايران مخالف هستند.

به نوشته يديعوت آحارونوت، ژنرال امير اشل فرمانده جديد نيروي هوايي اسرائيل نيز در ميان بلندپايگان اسرائيلي است كه با اقدام نظامي عليه ايران مخالف است.

اين نشريه به ژنرال بني گانتس فرمانده كل ستاد ارتش رژيم صهيونيستي، تامير پاردو رئيس سازمان اطلاعاتي خارجي "موساد"، يورام كوهين رئيس دستگاه امنيت كل "شاباك"، ژنرال امير ايشل فرمانده نيروي هوايي و آوي كوخافي رئيس دستگاه اطلاعات نظامي "امانگ اشاره كرد كه همه آنان با اقدام نظامي يكجانبه و بدون هماهنگي و پشتيباني از سوي آمريكا مخالفت كرده اند. روزنامه صهيونيستي نوشت ارزيابي هاي رسمي ايالات متحده نيز حاكي از آن است كه فرماندهان دستگاه امنيتي با عمليات يك‌جانبه اسرائيل عليه ايران مخالفند.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:53 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در جمع خبرنگاران و فعالان حوزه انتفاضه و فلسطین گفت: «سرزمینی به نام اسرائیل، کلاه گشاد و بزرگی است که آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها با فریب و نیرنگ بر سر بشریت گذاشته اند.»

رمضان شریف افزود: «وجود رژیم صهیونیستی توهین به ملت هایی است که با تکیه بر مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و استعمارگران، استقلال کشور خود را به دست آورده اند. امروز داشتن گذرنامه اسرائیلی در جهان، مایه خفت و ذلت است و مردم جهان دیگر حاضر نیستند رژیم صهیونیستی را میان خود تحمل کنند، آنها بیش از هر زمان دیگری در میان ملت های دنیا، در انزوای کامل قرار دارند، امروز نام اسرائیل در سراسر جهان منفورترین و پلیدترین معانی را به اذهان جهانیان متبادر می سازد.»

رمضان شریف با اشاره به ابعاد جنایات و وحشی گری صهیونیستها و فرجام این رژیم جعلی و ساختگی تصریح کرد: «اقدامات ننگین و فاجعه بار این رژیم کودک کش در برابر مردم بی دفاع فلسطین، فضای جهان را آلوده ساخته است و به لطف خدا به زودی معادله کریه المنظر و ناهمگون این غده سرطانی، با راهکار و فرمول "تداوم انتفاضه، استمرار مقاومت و حرکت پیش رونده و متعالی بیداری اسلامی و غیرت انقلابی ملت های به پاخواسته" برای همیشه حل خواهد شد.»

رمضان شریف، روز جهانی قدس را ابتکار و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه دانست و اظهار داشت: «حضرت امام با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، موضوع فلسطین را نه تنها در اولویت جهان اسلام بلکه نماد و سمبل عدالت طلبی کل بشریت قرار دادند و جبهه مبارزه علیه اسرائیل را به ظرفیت پایان ناپذیر اراده ملت های ظلم ستیز و آزاده جهان در تمامی نسل ها مجهز ساختند.»

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: «فراگیری و گسترش جهانی خط پشتیبانی از..


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:52 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

سیتنا به نقل از العالم نوشت: احمد مرسی پسر محمد مرسی، رئیس‌جمهور مصر اعلام کرد: شبکه‎ اجتماعی فیس بوک پس از انتشار آخرین نوشته‌اش در آن که به اهانت رسانه‌های صهیونیستی پاسخ داده بود، صفحه‎ شخصی‌اش را مسدود کرد.

 احمد مرسی با انتقاد از برخی رسانه‌ها به علت ترویج شایعات در این باره، گفت: «به شما ثابت می‌کنم که رسانه‌های مخصوص ما رسانه‌های شایعه‌پراکن و نه رسانه‌های حقیقت‌جو هستند. متاسفانه آنچه این رسانه‌ها منتشر می‌کنند ما باور می‌کنیم.»

شبکه‎ اجتماعی فیس‌بوک صفحه اینترنتی "احمد مرسی" پسر محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر را به دلیل اعتراض به رژیم صهیونیستی بست.

احمد مرسی در صفحه‎ فیس‌بوک خود خطاب به صهیونیست‌هایی که به محمد مرسی توهین کرده بودند نوشته بود: «دیگر زمان وابستگی و تبعیت ما از شما به پایان رسیده است و شما ارزشی بیش از کفش ندارید. این میمون و خوک‌زادگان، امروز از رئیس جمهوری ما شکست می‌خورند و روز پیروزی نزدیک است.»

تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش از این یک فیلم تبلیغاتی به مناسبت ساخت مجدد معبد یهودی مورد ادعای صهیونیست‌ها بر روی ویرانه‌های مسجدالاقصی پخش کرد که در آن به مرسی اهانت شده بود.

در این فیلم یک خانواده‎ صهیونیستی در حال تفریح در ساحل دریا نمایش داده می‌شود که پدر خانواده مشغول مطالعه‎ی مطلبی در روزنامه درباره‎ مرسی است در حالی که فرزندان کوچک خانواده در حال ساخت معبد یهودی بر روی ماسه‌‌های دریا هستند و اشاره به این موضوع دارد که این کودکان کاری را انجام می‌دهند که پدرانشان از انجام آن عاجز بودند.

پس از موفقیت این کودکان در ساخت معبد یهودی پدر خانواده روزنامه‌ای که تصویر مرسی در آن است به گوشه‌ای پرتاب می‌کند که این کار وی نیز اشاره به این قضیه دارد که حتی مرسی هم نمی‌تواند مانع اسرائیل در ساختن معبد یهودی شود.

[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:44 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

گرداب- یگان ویژه نیروی زمینی سپاه که یگان "صابرین" نامیده می شود، ازجمله یگان‎هایی است که عضویت در آن نیازمند پشت سر گذاشتن مراحل دشواری است که از عهده کمتر کسی برمی‎آید.


در واقع هر آنچه از سختی یگان‎های ویژه در فیلم ها دیده اید، در صابرین عینیت می یابد؛ پیاده روی های چند ده کیلومتری در جنگل و کویر، غواصی، آموزش‎های هوایی، صخره نوردی های طاقت فرسا و...؛ یگانی که می‎توان آن را هم‎رده یگان‎های ویژه در ارتش‎های مجهز دنیا دانست، اما با یک وجه تمایز مهم یعنی روحیه ایمان و شهادت‎طلبی که نظیری در ارتش‎های دنیا ندارد. صابرین با شهدایی که در شمال‌غرب فدای امنیت کشور کرد، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت. هفته نامه پنجره در گفت و گو با سردار "مرتضی میریان"، فرمانده یگان ویژه صابرین در عملیات شمال‌غرب، به بررسی نقش این یگان در برخورد با پژاک پرداخته است. سردار میریان اکنون جانشینی معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه را بر عهده دارد.

لطفا ابتدا درباره یگان ویژه نیروی زمینی سپاه توضیحات مختصری ارائه  بفرمایید. چرا نام صابرین برای این یگان انتخاب شد؟
نام صابرين برگرفته از آيه 65 سوره انفال است كه خداوند در اين آيه يك مقايسه آماری كرده و توان صابرين را در برابر دشمن، يك به ده اعلام مى‎كند؛ البته خداوند در اينجا قيد مى كند به شرطى كه ايمانشان قوى باشد.

در نيروى صابرين هم مهمترين مشخصه، ايمان و اعتقاد است. البته دو مشخصه مهم ديگر نیز براى اين نيرو در نظر گرفته شده است؛ يعنى افراد عضو نيروى صابرين افرادى سه بعدى هستند.
ویژگی دوم و سوم، علم و تخصص و توان بالاى جسمى است. همه اينها از آموزهاى دينى گرفته شده و در آيين نامه صابرين هم آورده شده است.

روند آموزش و تربيت صابرین چگونه شکل گرفت؟
وقتی قرار باشد يك نيروى ويژه تشكيل شود، آموزش هايش هم بايد خاص و متناسب با تعريف نيرو باشد. در ابتدا بحثى بود مبنی بر این كه این آموزش در خارج از كشور صورت بگيرد يا داخل. آيا داخل کشور توان چنين آموزش‎هايى را دارد يا ندارد؟

در آن زمان جلسات مكررى در آموزش نيروى زمينى در اين خصوص برگزار شد. نهايتا تصمیم بر اين شد که اگر چه به تنهايى توان آموزش كامل را نداشته باشيم اما با بسيج امكانات كشور مثل کمک گرفتن از فدراسيون‎هاى مختلف مى توانيم به هدفمان برسيم.

ما در طول دوره يكم و دوم از 300 مربى استفاده كرديم كه بخش زيادى از آنها ...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:43 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 15718
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1