رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

سلام - اینجا میتونید سرود خیلی قشنگ همخوانی مولانا یامهدی رو دانلود کنید، اما اگه احیانا وبلاگ یا وبسایتی دارید و میخواید از این سرود در اون استفاده کنید به ادامه مطلب برید تا کد این سرود رو هم ببینید. یا علی مدد

نام صوت:  کلیپ صوتی بسیار زیبای همخوانی(مولانا یا مهدی )  

حجم: ۵۰۰ کیلوبایت

لینک دانلود این فایل با فرمت MP3

برای دیدن کد به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

سلام - یه تعداد تصویر زیبا از حضرت آقا برای کامپیوتر و تلفن همراه براتون آماده کردم، امیدوارم لذت ببرید.






جهت مشاهده عکس در سایز اصلی روی تصویر مورد نظر کلیک کنید.

در ضمن خوشحال میشیم تا در جهت نشر ارزش های انقلاب این چند تصویر رو به دوستاتون هم بدید - یا علی (ع)

[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:50 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

در این پست میخوایم تا این فیلم رو بهتون معرفی کنیم و یکم بیشتر به مسائل حاشیه ای و سیاسی اون بپردازیم.

اول : درگاه مجازی این فیلم : www.goldencollars.ir

دوم : مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی [ قلاده‌های طلا ]

مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی «قلاده‌های طلا» خبرگزاری فارس: در پی مخالفت برخی افراد خاص با اکران نوروزی فیلم سنیمایی «قلاده‌های طلا»، نمایش این فیلم در ایام نوروز در هاله‌ای از ابهام است.

 به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، شب گذشته «ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» در برنامه پارک ملت اشاره‌‌ای به روشن نبودن تکلیف اکران «قلاده‌های طلا» و مخالفت برخی افراد با نمایش این فیلم داشت. اما ماجرای مخالفتی که طالبی به آن اشاره داشت، چیست؟ 
چندی پیش قرارداد پخش نوروزی «قلاده‌های طلا» و «گشت ارشاد» با دفتر پخش فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی برای اکران نوروزی منعقد شد. 
با توجه به اینکه جدیدا مصوبه‌ای از سوی شورای صنفی نمایش مبنی بر اینکه هر دفتر پخش در یک بازه زمانی اکران تنها می‌تواند یک فیلم را اکران کند، به تصویب رسید. البته تبصره‌هایی هم برای حل این مشکل گذاشته شد که عملا راه به جایی نمی‌برد و اگر دفتر پخشی بخواهد دو فیلم را در یک بازه زمانی اکران - مثل اکران نوروز - نمایش دهد، می‌بایست اکران فیلم‌های خودش را به دفتر پخش دیگری بسپارد. شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست پس از کش و قوس‌های فراوان و مخالفت‌ها در این زمینه، در نهایت تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» با وجود این فشار‌ها تصمیم گرفت یک دفتر پخش راه‌اندازی کند که پس از انجام کارهای اداری و اخذ مجوز، تبلیغات محیطی فیلم را هم آغاز کرد ولی باز هم برخی تهیه‌کنندگان و تصمیم‌گیرندگان پخش با اکران فیلم مخالفت کردند و اعلام داشتند: اگر «قلاده‌های طلا» اکران شود، استعفا می‌دهند. 
چطور می‌شود که فیلمی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب، مسئولان ارشد نظام، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی است، این طور قربانی اختلاف‌ها می‌شود که این موضوع نشان از تصمیم‌گیرنده بودن عده‌ای خاص در لایه‌های میانی سینمای ایران است. عده‌ای که مشکلی با خزاعی یا طالبی ندارند، بلکه مشکل‌شان موضوع و مضمون فیلم است. این عده که در ظاهر مدافع فیلم هستند ولی در باطن به شدت مخالف فیلم هستند و با این اقدام‌ها قصد دارند نگذارند «قلاده‌های طلا» در اکران موفق شود. همچنین خبرنگار فارس طی تماس تلفنی با محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم، موفق به برقراری ارتباط با او نشد تا جزییات بیشتری از این موضوع را در اختیار فارس قرار دهد.
 
سوم : برای چه از قلاده های طلا میترسند ؟
 
ادامه این بحث بسیار جذاب به همراه معرفی اجمالی فیلم در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 15722
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1