رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

به نقل از پایگاه خبری Siliconwadi فرانسه، "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اواخر هفته گذشته در دفتر کار خود در بیت المقدس با "اریک اشمیت"، مدیرعامل گوگل دیدار کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی این دیدار طرح جدیدی را برای لوگوی گوگل به اشمیت ارائه کرد و آن را طرح پیشنهادی کاربران گوگل در سرزمین‌های اشغالی معرفی کرد.

در طرح لوگوی نتانیاهو، تصویری از کلمه Google دیده می‌شود که در آن نماد پرچم این رژیم، مردی که در نور آفتاب زیر چتری نشسته و همچنین کریستال‌هایی که از سوی "دان شختمن"، پروفسور صهیونیستی برنده امسال جایزه نوبل شیمی کشف شد، دیده می‌شود.

نتانیاهو پس از ارائه این طرح لوگو به اشمیت در اظهاراتی اعلام کرد: «این اسرائیل است؛ علوم، خورشید و گوگل»

اریک اشمیت نیز در پاسخ گفت: «نتانیاهو، نخستین رهبر جهان است که چنین طرحی را برای گوگل ترسیم کرده است.»
 


بر اساس این گزارش، مدیرعامل گوگل نیز طی این دیدار تصویری قاب شده از "طومار یشعیا" به عنوان سمبل و نمادی از طرح پروژه بحرالمیت را که گوگل با همکاری با موزه رژیم صهیونیستی رهبری آن را به‌عهده دارد، به نتانیاهو هدیه داد.

[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 20:37 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

امروز سوم شعبان مصادف با ميلاد سومين پيشواي شيعيان حضرت اباعبدالله الحسين‌علیه‌السلام و روز پاسدار است؛ امامي که مظهر مبارزه در پاسداري از دين خدا بود. الگويي که به تعبير بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي از كار خودش به ما تعليم داد كه در ميدان وضع چگونه بايد باشد و در خارج ميدان وضع چه جور باشد. كيفيت مبارزه را؛ كيفيت اينكه مبارزه بين جمعيت كم با يك جمعيت زياد بايد چطور باشد.

اينها چيزهايي است كه حضرت سيدالشهدا به امت جدش آموخته است و اهل بيت بزرگوار و فرزند عالي مقامشان به همه فهماندند بعد از آنكه مصيبت واقع شد چه بايد كرد. بايد تسليم شد؟ آنها به ما فهماندند كه درمقابل جائر نبايد زن‌ها بترسند و نبايد مردها بترسند. در مقابل يزيد، حضرت زينب سلام‌الله عليها ايستاد و او را چنان تحقير كرد كه بني‌اميه در عمرشان همچو تحقيري نشده بودند.


امام حسين‌علیه‌السلام کيفيت مبارزه براي بيداري اسلامي را در تمام زمانها و زمينه ها به انسان و انسانيت ياد داد تا آهنگ رحيل به سوي سرزمين فجر و آفتاب را به صدا در آورد. ولي مگر مسلمين در چه خوابي بودند که حسين
(ع) ...


ادامه مطلب
[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 20:35 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

ستاد کل نیروی‌های مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم شعبان، سالروز ولادت امام حسین‌علیه‌السلام در روز پاسدار، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بازوی توانمند انقلاب اسلامی و ظرفیت راهبردی و تعیین‌کننده ملت ایران در نبرد با نظام سلطه و مقابله با تهدیدات و توطئه‌های استکبار جهانی دانست.


در بخشی از این بیانیه آمده است: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد سپاه پاسداران به مثابه بخشی از هویت انقلاب اسلامی برای پاسداری و دفاع همه جانبه و سلحشورانه از اهداف، آرمان‌ها، دستاوردها و عناصر اصلی انقلاب همواره در خط مقدم مصاف با دشمنان و ضد انقلاب داخلی و خارجی حضور سرنوشت‌ساز خود را به نمایش گذارده است.

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با قاطعیت می‌توان گفت اگر تدبیر هوشمندانه و آینده نگرانه حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه مبنی بر تشکیل نهاد مقدس سپاه تحقق نمی‌یافت، بی‌تردید انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در مواجهه با بحران‌ها و طوفان‌های سهمگین که استکبار جهانی، به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و سلطه‌گر در مسیر ملت ایران ایجاد کرد نمی‌توانست به سلامت عبور کند.

این بیانیه در ادامه با برشماری ویژگی‌های ماموریتی و ساختاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبیین تفاوت‌ها و مزیت‌های آن در مقایسه با سایر نیروهای مسلح رایج تصریح کرده است: سپاه از ساختاری منعطف، فراگیر و با گستره عملیاتی وسیع و همه جانبه برای پاسداری و نگهبانی از عناصر و وجوه اصلی تشکیل‌دهنده انقلاب اسلامی برخوردار بوده و ماموریت‌های خود را همواره با توجه به رویکردها و طرح‌های دشمن و تغییر شرایط محیطی و تهدیدات پیش روی جمهوری اسلامی و ملت ایران در عرصه‌های سخت، نیمه سخت و نرم تعریف کرده است و تاکنون در هر عرصه‌ای که کیان نظام مقدس اسلامی به خطر افتاده است سپاه در عمل به دفاع شجاعانه و پیروزمندانه پرداخته است.

در ادامه این بیانیه قلمرو عملکرد و کارکردهای سپاه در عرصه‌های دفاعی، نظامی، امنیتی، علمی، فرهنگی، سیاسی، سازندگی و پیشرفت کشور، واکاوی و تصریح شده است:‌ توانمندی‌های سپاه به دلیل ماهیت نهادی و نیز حضور نیروهای مؤمن، انقلابی، متعهد، تحصیل کرده، هوشمند و خستگی‌ناپذیر در حوزه‌های مختلف آن را ظرفیت و سلاح راهبردی نظام و انقلاب اسلامی برای حل چالش‌ها، تنگناها و نیازهای کشور قرار داده است به گونه‌ای که در هر زمان و مکان هر نوع اقدام لازم را برای حفظ انقلاب و پیشرفت ملت ایران و جامعه اسلامی انجام می‌دهد.

این بیانیه تاکید کرده است: تردیدی نیست که چرایی هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان که با هدف تخریب منزلت و جایگاه مردمی سپاه صورت می‌پذیرد را باید در موفقیت‌ها و قابلیت‌های سرشار این نهاد در عرصه‌های حفاظت از هستی و کیان انقلاب اسلامی و نقش‌پذیری‌های سترگ در روند پیشرفت کشور و حرکت رو به جلوی ملت ایران جستجو کرد.

این بیانیه مردمی بودن سپاه و اتصال آن به اقیانوس بیکران ملت ایران را از ویژگی‌های تاثیرگذار بر راهبردهای دفاعی این نهاد معرفی و افزوده است: ویژگی مردمی سپاه که به شجره طیبه بسیج نهادینه شده است سپاه را به یک قدرت عظیم ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است که بزرگترین توانمندی‌ها را در مقایسه با سایر نیروهای مسلح منطقه‌ای و جهانی دارا است؛ توانمندی و ظرفیتی که در کنار هوشمندی و اقتدار در صحنه شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای فراروی انقلاب و نیز اشراف اطلاعاتی بر موقعیت و رفتارهای دشمنان خواهد توانست دستاوردهای تاریخ‌ساز دیگری را برای انقلاب اسلامی، ملت ایران و نیز ملت‌های اسلامی دیگر به ارمغان آورد.

این بیانیه در پایان با تبریک خجسته‌ زادروز حضرت امام حسین‌علیه‌السلام و قمر بنی هاشم‌علیه‌السلام، به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است: سپاه رشد، پویایی و بالندگی خود که در عرصه‌های سخت و پرخطر رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دست آورده است را مرهون اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه و مقام معظم رهبری آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیزمدظله‌العالی و نیز پشتوانه مردمی خود می‌داند و با تأسی به توصیف مسئولیت‌آور بنیانگذار جمهوری اسلامی که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" همراه با ارتش غیور و دلاور و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و ایران عزیز لحظه‌ای دریغ نخواهد کرد.


[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ 20:33 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 450
بازدید کل : 15727
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1