رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" (Haaretz) شنبه 16 اردیبهشت (May.05) در پایگاه اینترنتی خود نوشت: "عاموس یادلین" رئیس سابق اطلاعات ارتش اسرائیل معتقد است که دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای، بسیار خطرناکتر از درگیری نظامی با این کشور است.

به نوشته این روزنامه، یادلین که در کنفرانسی در آمریکا سخنرانی می‌کرد، عنوان داشت: «ایران با یک استراتژی پیچیده به دنبال دستیابی به تسلیحات اتمی بوده و این استراتژی متأسفانه کارآ بوده است.»!!

وی افزود: «من طرفدار استفاده از تمامی گزینه‌ها از جمله حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران هستم. وقتی که ایران بدون سلاح اتمی را نمی‌توان احاطه کرد، پس چگونه می‌توان زمانی که آن ها به سلاح دست یافتند این کار را انجام داد؟ مطمئن هستم که آن ها زمانی که به بمب برسند، به ما حمله اتمی نخواهند کرد، اما همین احتمال که آن ها قادر به حمله هسته‌ای هستند، چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.»

بر پایه گزارش فوق، "عاموس یادلین" اضافه کرد: «زمان مورد نیاز برای رسیدن موشک از تهران به تل‌آویو تنها 7 دقیقه است؛ پس اگر شما واقعا خواستار آن هستید که تمامی گزینه‌ها بر روی میز باشد، باید درباره گزینه نظامی بسیار جدی باشید.»

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:7 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

اکونومیست : "آيت‌الله خامنه اي"، رهبر ايران به روشي غير متعارف اما كارساز بحران ها را مديريت مي كند و اين يكي از دلايل اصلي مقاومت و پايداري حكومت اسلامي در برابر مسائلي است كه از نگاه ديگران بحران و مشكل بسيار جدي ارزيابي مي شود.

هفته نامه انگلیسی "اکونومیست"، این تحلیل را در ارزیابی علت مقاومت پیروزمندانه جمهوری اسلامی بر سر چالش هسته ای با غرب منتشر کرد و با اشاره به بی نظیر بودن مدیریت رهبر انقلاب در غلبه بر بحران ها نوشت: جمهوری اسلامی توانست حوادث تابستان سال 2009 را به خوبی مهار کند. پس از سرکوب جنبش سبز، ایران هدف تحریم های شدید و ترور و خرابکاری علیه تاسیسات اتمی اش قرار گرفت. اما با همه این اتفاقات، اکنون گروه 1+5 از موضع احترام متقابل، با ایران پای میز مذاکره نشسته است. یکی از دلایل مهم استقامت ایران در مقابل مسائلی که در نگاه دیگران بحران بسیار حاد تلقی می شود، مدیریت کارساز و غیرمتعارف آیت الله خامنه ای است.

اکونومیست در ادامه این تحلیل با اشاره به شکست آشوبگری 3 سال پیش ضد انقلاب می افزاید: چند هفته پیش کروبی را به سفری تفریحی در کاشان بردند. فشار بر اپوزیسیون تا حدود زیادی کاهش یافته و به تعبیر یکی از فعالان جنبش سبز، حکومت ایران پروژه مهار اپوزیسیون را به خوبی اجرا کرده است.

این نشریه اضافه کرد: ایران اکنون مطمئن است که متحد خود در سوریه را از دست نخواهد داد. "نوری المالکی" نخست وزیر عراق که اخیرا از تهران دیدن کرد، یک سیاستمدار شیعه است که سال ها در ایران زندگی کرده و با حکومت های رقیب جمهوری اسلامی، به ویژه ترکیه و عربستان سعودی، روابط بسیار بدی دارد.

هفته نامه مذکور با تاکید بر این که رهبری ایران مدیریت کاملی بر مسائل مهم سیاست خارجی و داخلی دارد، نوشت: آیت الله خامنه ای بمب اتمی را حرام اعلام کرده و این یک حکم دینی نقض ناپذیر است. نهادهای امنیتی آمریکا نیز پذیرفته اند که ایران سرگرم تولید سلاح اتمی نیست.

اکونومیست تاکید کرد: اعتقادات مذهبی مردم باعث شده تا آنها از گروه های مخالف جدا شوند. جمهوری اسلامی بر خلاف رژیم های دیگر منطقه که اعتقادی به مذهب ندارند، بر پایه اعتقادات دینی مردم به ویژه اقشار فرودست شکل گرفته و همچنان از این حمایت مردمی بهره مند است.

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

روزنامه‌ "واشنگتن پست" به نقل از مقامات پنتاگون از اختصاص نیم میلیون دلار به پروژه ساخت نسل تازه‌ای از جنگ‌افزارهای جنگ سایبری علیه ایران و سوریه خبر داد.

پنتاگون اعلام کرد که این ابزار تازه، می‌تواند شبکه‌های این کشورها را حتي اگر به اینترنت متصل نباشد، شناسایی کند. پنتاگون به دنبال آن بود که از چنین امکانی در زمان حمله‌ نظامی نیروهای ناتو به لیبی در سال گذشته‌ میلادی استفاده کند، با این‌حال متخصصان این وزارتخانه اعلام کردند که یک سال دیگر زمان لازم دارند تا برنامه‌ها و ابزارهای لازم برای شناسایی و تعقیب آفلاین در حملات سایبری را طراحی کنند.

یک مقام مسئول وزارت دفاع آمریکا که خواسته نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با روزنامه‌ "واشنگتن پست" گفته است: «در زمان حمله‌ نظامی ناتو به لیبی، پنتاگون آمادگی استفاده از این فناوری را نداشت. هنوز هم آماده نیستیم، با این‌حال در مراحل پایانی ساخت تجهیزات به سر می‌‌بریم و به زودی امکان تعقیب کاربران سایبر را حتا وقتی به اینترنت وصل نیستند، خواهیم داشت.»

سیستمی که نهادهای نظامی آمریکا به دنبال طراحی آن هستند، کد مهاجم را از طریق
...

 منبع : گرداب


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ] [ 20:28 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سایت روزآنلاین دوشنبه 2 آوریل (14 فروردین) در مقاله ای به پیامدهای حمله نظامی به پیشرفت های علمی ایران اشاره کرد که می تواند مانع نتیجه بخش بودن حملات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی شود.

روزآنلاین دراین باره نوشت: یکی از موضوعات مهم پیرامون فعالیت هسته ای ایران این است که واقعا کسی نمی داند در پشت آن دیوارهای به شدت حفاظت شده یا در انتهای آن تونل های مخفی عمیق چه می گذرد، اما در مورد ارزیابی ابعاد فعالیت هسته ای ایران افزون بر نگرانی های دیگر، پیشرفت های جدید ایران نیز موضوع را پیچیده کرده است.

یکی از این پیشرفت های تکنولوژیک، عاملی بوده که احتمال حمله نظامی به ایران و نیز ضریب موفقیت آن را به شدت کاهش داده است و آن ابداع نوع جدیدی از بتن است که بتن هوشمند یا ابر مقاوم UHPC) Ultra High Performance Concret) نامیده می شود.

بر اساس دانش تولید این نوع از بتن، ساختمان ها و تاسیساتی می توان ساخت که ...

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ جمعه 18 فروردين 1391برچسب:, ] [ 19:29 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

در این پست میخوایم تا این فیلم رو بهتون معرفی کنیم و یکم بیشتر به مسائل حاشیه ای و سیاسی اون بپردازیم.

اول : درگاه مجازی این فیلم : www.goldencollars.ir

دوم : مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی [ قلاده‌های طلا ]

مخالفت شدید عناصر خاص با اکران نوروزی «قلاده‌های طلا» خبرگزاری فارس: در پی مخالفت برخی افراد خاص با اکران نوروزی فیلم سنیمایی «قلاده‌های طلا»، نمایش این فیلم در ایام نوروز در هاله‌ای از ابهام است.

 به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، شب گذشته «ابوالقاسم طالبی» کارگردان فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» در برنامه پارک ملت اشاره‌‌ای به روشن نبودن تکلیف اکران «قلاده‌های طلا» و مخالفت برخی افراد با نمایش این فیلم داشت. اما ماجرای مخالفتی که طالبی به آن اشاره داشت، چیست؟ 
چندی پیش قرارداد پخش نوروزی «قلاده‌های طلا» و «گشت ارشاد» با دفتر پخش فیلمیران به مدیریت علی سرتیپی برای اکران نوروزی منعقد شد. 
با توجه به اینکه جدیدا مصوبه‌ای از سوی شورای صنفی نمایش مبنی بر اینکه هر دفتر پخش در یک بازه زمانی اکران تنها می‌تواند یک فیلم را اکران کند، به تصویب رسید. البته تبصره‌هایی هم برای حل این مشکل گذاشته شد که عملا راه به جایی نمی‌برد و اگر دفتر پخشی بخواهد دو فیلم را در یک بازه زمانی اکران - مثل اکران نوروز - نمایش دهد، می‌بایست اکران فیلم‌های خودش را به دفتر پخش دیگری بسپارد. شنیده‌های خبرنگار فارس حاکیست پس از کش و قوس‌های فراوان و مخالفت‌ها در این زمینه، در نهایت تهیه‌کننده «قلاده‌های طلا» با وجود این فشار‌ها تصمیم گرفت یک دفتر پخش راه‌اندازی کند که پس از انجام کارهای اداری و اخذ مجوز، تبلیغات محیطی فیلم را هم آغاز کرد ولی باز هم برخی تهیه‌کنندگان و تصمیم‌گیرندگان پخش با اکران فیلم مخالفت کردند و اعلام داشتند: اگر «قلاده‌های طلا» اکران شود، استعفا می‌دهند. 
چطور می‌شود که فیلمی که مورد تایید رهبر معظم انقلاب، مسئولان ارشد نظام، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی است، این طور قربانی اختلاف‌ها می‌شود که این موضوع نشان از تصمیم‌گیرنده بودن عده‌ای خاص در لایه‌های میانی سینمای ایران است. عده‌ای که مشکلی با خزاعی یا طالبی ندارند، بلکه مشکل‌شان موضوع و مضمون فیلم است. این عده که در ظاهر مدافع فیلم هستند ولی در باطن به شدت مخالف فیلم هستند و با این اقدام‌ها قصد دارند نگذارند «قلاده‌های طلا» در اکران موفق شود. همچنین خبرنگار فارس طی تماس تلفنی با محمد خزاعی تهیه‌کننده فیلم، موفق به برقراری ارتباط با او نشد تا جزییات بیشتری از این موضوع را در اختیار فارس قرار دهد.
 
سوم : برای چه از قلاده های طلا میترسند ؟
 
ادامه این بحث بسیار جذاب به همراه معرفی اجمالی فیلم در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

شهید دکتر مصطفی احمدی روشن، دانشمندی از نسل سوم انقلاب .

اين رجال فاجري كه خون عزيز ما را به زمين ريختند ، تاييد كرد دين خدا را. يعني خدا دين خودش را به وسیله او تاييد كرد. با ريختن خون عزيز ما، تاييد شد انقلاب ما. اين انقلاب بايد زنده بماند، اين نهضت بايد زنده بماند، و زنده ماندنش به اين خونريزيهاست .بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند. بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست كه در سياهي شب ، متفكران ما را مي كشيد. براي اينكه منطق نداريد. اگر منطق داشتيد كه صحبت مي كرديد؛ مباحثه مي كرديد. لكن منطق نداريد، منطق شما ترور است ! منطق اسلام ترور را باطل مي داند. اسلام منطق دارد؛ لكن با ترور شخصيتهاي بزرگ ما، شخصهاي بزرگ ما، اسلام ما تاييد مي شود.

و ای خمینی، ای روح خدا؛
راهت را و راه شهدای انقلابت را ادامه خواهیم داد و بدان که ما شهادت در راه خدا را سعادتی می‌دانیم که هر کسی را لایق آن نیست.


رنج های انقلاب ؛

شهید آوینی چه زیبا گفت:
مَشک رنج‌های انقلاب را به دندان کشیده‌ایم و دست و پا داده‌ایم، اما آن‌را رها نکرده‌ایم.

 و امروز هم؛
به امید خدا،
ما نیز تا زنده‌ایم آن مَشک را رها نخواهیم کرد؛
حتی به اشک،
حتی به خون.

 و در این مسیر،
دست و پا که هیچ، سرمان را هم خواهیم باخت…
و خون دل خواهیم خورد، تا ولی‌مان خون دل نخورد.
جام زهر را لاجرعه سر می‌کشیم تا ولی‌مان ناگزیر از آن نباشد.

 ایستاده‌ایم چون کوه، استوار و با صلابت،
در برابر هرآن‌چه و هر آن‌که، چشم طمع داشته باشد به آرمان‌های بلند خمینی کبیر و انقلاب اسلامی‌اش.

 و نام نشان ما را لازم نیست در بین نسل اول و دوم انقلاب و حتی رزمندگان دفاع مقدس پیدا کنی!
ما از نسل سوم و چهارم انقلاب حضرت روح‌الله هستیم.

 آن‌هایی که خمینی را ندیده، دل باخته‌اش شده‌اند،
و بوی و خوی او را، در خمینی زمانه می‌بویند و می‌جویند.


[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 12:45 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

سخنگوی قوه قضائیه دلایل فیلتر شدن سایت هاشمی رفسنجانی را وجود مصادیق مجرمانه در این سایت عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در بیست و چهارمین نشست خبری خود در پاسخ به این پرسش که چرا سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فیلتر شده است گفت: این سایت ثبت رسمی در داخل نشده است و بر اساس اطلاعات واصله سایت ایشان  بنام محسن هاشمی رفسنجانی  ثبت شده است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: قانون در سال 88 بحث جرائم رایانه ای را مطرح کرد که براساس ماده 21 ، 22 و 23 کارگروهی در این قانون تعریف شده که ریاست آن بر عهده ...

 

ادامه دارد ...

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ 16:33 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

اصلا کی گفته ورزش سیاسی نیست و نباید سیاسی باشه؟

وقتی آدم‌ها و کشورهایی هستند که با سه رنگ پرچم ما مشکل دارند؛ با نمادهای پرچم ما مشکل دارند، با «الله‌اکبر»‌های روی پرچم و با اون «الله» وسط پرچم ما مشکل دارند و چشم دیدن پرچم سه رنگ ما رو با نماد‌های جمهوری اسلامی ندارند؛ وقتی گوشی برای شنیدن سرود ملی ما و اسم «امام و انقلاب و شهید و جمهوری اسلامی» ندارند؛ وقتی علی‌رغم همه این کینه‌ها، پرچم جمهوری اسلامی بالا می‌ره و سرود جمهوری اسلامی با یک دنیا شعار و شعور و محتوا پخش می‌شه؛ یعنی اینکه ورزش، سیاسی هست.

http://www.ahestan.ir/wp-content/uploads/2011/11/SalimiNoushirvani-1.jpg

ادامه مطلب رو از دست ندید ...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:5 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

در تحفةالاخوان حكایت شده است كه مردى منافق زن مؤمنى داشت كه در تمام امور خود به اسم بارى تعالى مدد مىجست و در هر كار «بسم الله الرحمن الرحیم» می گفت و شوهرش از توسل و اعتقاد او به بسمالله بسیار خشمناك مىشد و از منع او چاره نداشت تا آنكه روزى كیسه كوچكى از زر را به آن زن داد و گفت او را نگاه بدارد ! زن كیسه را گرفت و گفت : «بسم الله الرحمن الرحیم» آن را در پارچه اى پیچید و گفت : «بسم الله الرحمن الرحیم» و آن را در مكانى پنهان نمود و بسمالله گفت.

فرداى آن روز شوهرش كیسه را سرقت نمود و به دریا انداخت تا آنكه او را بى اعتقاد و شرمنده كند.

پس از انداختن كیسه در دریا به دكان خود نشست و در بین روز صیادى دو ماهى آورد كه بفروشد

مرد منافق آن دو ماهى را خرید و به منزل خود فرستاد كه آن زن غذایى از براى شب او طبخ كند. چون زن شكم یكى از آن ماهیان را پاره نمود كیسه را در میان شكم او دید! بسم الله گفت و آن را برداشت و در مكان اوّل گذاشت.چون شب شد و شوهرش به منزل آمد زن ماهیان بریان را نزد او حاضر ساخته ، تناول نمودند.

آنگاه مرد گفت:

كیسه زر را كه نزدت به امانت گذاشتم بیاور. آن زن برخاسته ، « بسم الله الرحمن الرحیم » گفت و آن را در پیش شوهرش گذاشت. شوهرش از مشاهده كیسه بسیار تعجب نموده و سجده الهى را به جاى آورد و از جمله مؤمنان گردید.

[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:55 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 16000
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1