رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

سهم شما فقط یک گناه - در ادامه مطلب ..


ادامه مطلب
[ جمعه 16 تير 1391برچسب:, ] [ 10:41 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

عاقبت قاتلان امام حسین علیه السلام

فلسفه قیام مختار

مـخـتار زمانی كه تصمیم بر نابودى قاتلان امام حسین(علیه السلام) گرفت، گفت: «دین ما به ما اجازه نمى‌دهد كه بگذاریم كسانى كه حسین(علیه السلام) را كشته‌اند در این دنیا، با امنیت و آسایش زندگى كـنـنـد، آنگـاه در حقیقت، من ناصر و خونخواه آل محمد(صلی الله علیه و آله) نیستم، بلكه كذّاب خواهم بود. براى دستیابى بر آن جانیان، از خدا كمك مى‌طلبم و خداى را سپاسگـزارم كـه مـرا شـمـشیرى بر سر آنان قرار داده و نیزه‌اى كه بر آنان وارد خواهد شد و انتقام گیرنده آنان كه حق اهل بیت پیامبر(صلی الله علیه و آله) را بگیرم و بر خداوند حق است كه آنان را كه دستشان به خـون اهـل بـیـت پیامبر آغشته شده به قتل برساند و آنان كه حق خاندان پیامبر را نادیده گـرفته‌اند خوار و ذلیل كند. پس آنان را به من معرفى كنید تا تعقیبشان كنم و ریشه آنان را بركنم.

مختار همه همت خود را براى این هدف مقدّس، كـه هـدف اصـلى قـیـام او بـود، بـه كـار برد.(1) موسى بن عامر مى‌گوید: «مختار فرمان داد كه قاتلان امام حسین(علیه السلام) را تعقیب كنید و مى‌گفت: بـه خدا قسم، آب و خوراك بر من ناگوار است تا این كه زمین را از لوث وجود آن ناپاكان پاك سـازم.»(2) بـنـابراین، عده‌اى به صورت گروهى و عده‌اى نیز فرد فرد به دست انتقام و عدالت سپرده شدند و به جزاى اعمال ننگین خود رسیدند.

 

نحوه كشته شدن یزید

یزید روزی با اصحابش به قصد شکار به صحرا رفت. به اندازه دو یا سه روز از شهر شام دور شد، ناگاه آهویی ظاهر شد یزید به اصحابش گفت: خودم به تنهایی در صید این آهو اقدام می‌کنم کسی با من نیاید. آهو او را از این وادی به وادی دیگر می‌برد. نوکرانش هر چه در پی او گشتند اثری نیافتند.

اعرابی خشمگین شد و شمشیر یزید را گرفت كه بر سر یزید بزند، اما شمشیر به سر اسب خورد، اسب در اثر شدت ضربه فرار کرد و یزید از پشت اسب آویزان شد. اسب سرعت می‌گرفت و یزید را بر زمین می‌کشید، آنقدر او را بر زمین کشید که او قطعه قطعه شد. اصحاب یزید در پی او آمدند، اثری از او نیافتند، تا این که به اسب او رسیدند فقط ساق پای یزید روی رکاب آویزان بود.

یزید در صحرا به صحرانشینی برخورد کرد که از چاه آب می‌کشید. مقداری آب به یزید داد ولی بر او تعظیم و سلامی نکرد.

یزید گفت: اگر بدانی که من کیستم بیشتر من را احترام می‌کنی! آن اعرابی گفت ای برادر تو کیستی؟ گفت: من امیرالمومنین یزید پسر معاویه هستم. اعرابی گفت: سوگند به خدا، تو قاتل حسین بن علی(علیهماالسلام) هستی ای دشمن خدا و رسول خدا.

اعرابی خشمگین شد و شمشیر یزید را گرفت كه بر سر یزید بزند، اما شمشیر به سر اسب خورد، اسب در اثر شدت ضربه فرار کرد و یزید از پشت اسب آویزان شد. اسب سرعت می‌گرفت و یزید را بر زمین می‌کشید، آنقدر او را بر زمین کشید که او قطعه قطعه شد. اصحاب یزید در پی او آمدند، اثری از او نیافتند، تا این که به اسب او رسیدند فقط ساق پای یزید روی رکاب آویزان بود.(3)

ادامه در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ 21:3 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

پس از هتک حرمت‌های گوناگون در قالب‌های متن، عکس و صوت در برخی وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی توسط دشمنان خدا و اهل بیت (علیهم السلام) به ساحت مقدس امام نقی علیه السلام، وبلاگ‌نویسان در حرکتی خودجوش عبارت "جانم فدای امام نقی علیه السلام" را به انتها یا ابتدای عنوان وبلاگ خود اضافه می‌نمایند.

این حرکت برای نشان دادن عشق و ارادت محبین اهل بیت می‌باشد و همچنین کمک می‌نماید تا عبارت "امام نقی" در رکوردهای جستجوی موتورهای جستجوگر در دست دوستداران این امام مظلوم باشد.

انشا الله

[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:12 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

هنگامى كه ابوبكر و عمر تصمیم گرفتند فدك را از حضرت فاطمه علیهاالسلام بگیرند چون این خبر به ایشان رسید، چادر بر سر نهاد و با گروهى از زنان بسوى مسجد روانه شد، در حالیكه چادرش به زمین كشیده مى‏شد، و راه رفتن او همانند راه رفتن پیامبر خدا بود، بر ابوبكر كه در میان عده‏اى از مهاجرین و انصار  نشسته بود وارد شد، در این هنگام بین او و دیگران پرده‏اى آویختند، آنگاه ناله‏اى جانسوز از دل برآورد كه همه مردم به گریه افتادند و مجلس و مسجد بسختى به جنبش درآمد. سپس لحظه‏اى سكوت كرد تا همهمه مردم خاموش و گریه آنان ساكت شد و جوش و خروششان آرام یافت، آنگاه حضرت زهرا (س) كلامش را با حمد و ثناى الهى آغاز فرمود و درود بر رسول خدا فرستاد، در اینجا دوباره صداى گریه مردم برخاست، وقتى سكوت برقرار شد، كلام خویش را دنبال كرد و فرمود:

اَلْحَمْدُلِلَّهِ عَلی ما اَنْعَمَ وَ لَهُ الشُّكْرُ عَلی ما اَلْهَمَ وَ الثَّناءُ بِما قَدَّمَ مِنْ عُمُومِ نِعَمٍ اِبْتَدَاَها وَ سُبُوغِ الاءٍ اَسْداها وَ تَمامِ مِنَنٍ اَوْلاها جَمَّ عَنِ الْاِحْصاءِ عَدَدُها وَ نَأى عَنِ الْجَزاءِ اَمَدُها وَ تَفاوَتَ عَنِ الْاِدْراكِ اَبَدُها وَ نَدَبَهُمْ لاِسْتِزادَتِها بِالشُّكْرِ لاِتِّصالِها وَ اسْتَحْمَدَ اِلَى الْخَلائِقِ بِاِجْزالِها وَ ثَنی بِالنَّدْبِ اِلى اَمْثالِها
حمد و سپاس خداى را برآنچه ارزانى داشت، و شكر او را در آنچه الهام فرمود، و ثنا و شكر بر او بر آنچه پیش فرستاد، از نعمتهاى فراوانى كه خلق فرمود و عطایاى گسترده‏اى كه اعطا كرد، و منّتهاى بى‏شمارى كه ارزانى داشت، كه شمارش از شمردن آنها عاجز، و نهایت آن از پاداش فراتر، و دامنه آن تا ابد از ادراك دورتر است، و مردمان را فراخواند، تا با شكرگذارى آنها نعمتها را زیاده گرداند، و با گستردگى آنها مردم را به سپاسگزارى خود متوجّه ساخت، و با دعوت نمودن به این نعمتها آنها را دو چندان كرد.

وَ اَشْهَدُ اَنْ لا اِلهَ اِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَریكَ لَهُ، كَلِمَةٌ جَعَلَ الْاِخْلاصَ تَأْویلَها، وَ ضَمَّنَ الْقُلُوبَ مَوْصُولَها، وَ اَنارَ فِی التَّفَكُّرِ مَعْقُولَها، الْمُمْتَنِعُ عَنِ الْاَبْصارِ رُؤْیَتُهُ، وَ مِنَ الْاَلْسُنِ صِفَتُهُ، وَ مِنَ الْاَوْهامِ كَیْفِیَّتُهُ. اِبْتَدَعَ الْاَشْیاءَ لا مِنْ شَىْ‏ءٍ كانَ قَبْلَها، وَ اَنْشَاَها بِلاَاحْتِذاءِ اَمْثِلَةٍ اِمْتَثَلَها، كَوَّنَها بِقُدْرَتِهِ وَ ذَرَأَها بِمَشِیَّتِهِ، مِنْ غَیْرِ حاجَةٍ مِنْهُ اِلى تَكْوینِها، وَ لا فائِدَةٍ لَهُ فی تَصْویرِها، اِلاَّ تَثْبیتاً لِحِكْمَتِهِ وَ تَنْبیهاً عَلی طاعَتِهِ، وَ اِظْهاراً لِقُدْرَتِهِ وَ تَعَبُّداً لِبَرِیَّتِهِ، وَ اِعْزازاً لِدَعْوَتِهِ، ثُمَّ جَعَلَ الثَّوابَ عَلی طاعَتِهِ، وَ وَضَعَ الْعِقابَ عَلی مَعْصِیَتِهِ، ذِیادَةً لِعِبادِهِ مِنْ نِقْمَتِهِ وَ حِیاشَةً لَهُمْ اِلى جَنَّتِهِ...


ادامه مطلب
[ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 گفتم : خسته ام

گفتی : لاتقنطوا من رحمة الله

از رحمت خداوند نا امید نشوید (زمر53)


گفتم : هیچکی نمیدونه تو دلم چی میگذره

گفتی : ان الله یحول بین المرء و قلبه

خدا حائل است بین انسان و قلبش ! (انفال 24 )


گفتم : غیر از تو کسی رو ندارم

گفتی : نحن اقرب من حبل الورید

ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم (ق 16)


گفتم : ولی انگار اصلا منو قراموش کردی !

گفتی : فاذکرونی اذکرکم

منو یاد کنید تا به یاد شما باشم (بقره 152)


گفتم : تا کی باید صبر کرد ؟

گفتی : و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا

تو چه میدانی ؟ شاید موعدش نزدیک باشد (احزاب 63)

 

رفقا : پیشنهاد میکنم ادامه این درد دل رو از دست ندید، یا علی (ع)


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

سلام - اینجا میتونید سرود خیلی قشنگ همخوانی مولانا یامهدی رو دانلود کنید، اما اگه احیانا وبلاگ یا وبسایتی دارید و میخواید از این سرود در اون استفاده کنید به ادامه مطلب برید تا کد این سرود رو هم ببینید. یا علی مدد

نام صوت:  کلیپ صوتی بسیار زیبای همخوانی(مولانا یا مهدی )  

حجم: ۵۰۰ کیلوبایت

لینک دانلود این فایل با فرمت MP3

برای دیدن کد به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

سلام - یه تعداد تصویر زیبا از حضرت آقا برای کامپیوتر و تلفن همراه براتون آماده کردم، امیدوارم لذت ببرید.






جهت مشاهده عکس در سایز اصلی روی تصویر مورد نظر کلیک کنید.

در ضمن خوشحال میشیم تا در جهت نشر ارزش های انقلاب این چند تصویر رو به دوستاتون هم بدید - یا علی (ع)

[ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, ] [ 14:50 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

شهید دکتر مصطفی احمدی روشن، دانشمندی از نسل سوم انقلاب .

اين رجال فاجري كه خون عزيز ما را به زمين ريختند ، تاييد كرد دين خدا را. يعني خدا دين خودش را به وسیله او تاييد كرد. با ريختن خون عزيز ما، تاييد شد انقلاب ما. اين انقلاب بايد زنده بماند، اين نهضت بايد زنده بماند، و زنده ماندنش به اين خونريزيهاست .بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند. بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. ما ازمرگ نمي ترسيم ؛ و شما هم از مرگ ما صرفه نداريد. دليل عجز شماست كه در سياهي شب ، متفكران ما را مي كشيد. براي اينكه منطق نداريد. اگر منطق داشتيد كه صحبت مي كرديد؛ مباحثه مي كرديد. لكن منطق نداريد، منطق شما ترور است ! منطق اسلام ترور را باطل مي داند. اسلام منطق دارد؛ لكن با ترور شخصيتهاي بزرگ ما، شخصهاي بزرگ ما، اسلام ما تاييد مي شود.

و ای خمینی، ای روح خدا؛
راهت را و راه شهدای انقلابت را ادامه خواهیم داد و بدان که ما شهادت در راه خدا را سعادتی می‌دانیم که هر کسی را لایق آن نیست.


رنج های انقلاب ؛

شهید آوینی چه زیبا گفت:
مَشک رنج‌های انقلاب را به دندان کشیده‌ایم و دست و پا داده‌ایم، اما آن‌را رها نکرده‌ایم.

 و امروز هم؛
به امید خدا،
ما نیز تا زنده‌ایم آن مَشک را رها نخواهیم کرد؛
حتی به اشک،
حتی به خون.

 و در این مسیر،
دست و پا که هیچ، سرمان را هم خواهیم باخت…
و خون دل خواهیم خورد، تا ولی‌مان خون دل نخورد.
جام زهر را لاجرعه سر می‌کشیم تا ولی‌مان ناگزیر از آن نباشد.

 ایستاده‌ایم چون کوه، استوار و با صلابت،
در برابر هرآن‌چه و هر آن‌که، چشم طمع داشته باشد به آرمان‌های بلند خمینی کبیر و انقلاب اسلامی‌اش.

 و نام نشان ما را لازم نیست در بین نسل اول و دوم انقلاب و حتی رزمندگان دفاع مقدس پیدا کنی!
ما از نسل سوم و چهارم انقلاب حضرت روح‌الله هستیم.

 آن‌هایی که خمینی را ندیده، دل باخته‌اش شده‌اند،
و بوی و خوی او را، در خمینی زمانه می‌بویند و می‌جویند.


[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ 12:45 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

عنوان : اسلحه خاموش !

تعدادی از رزمندگان اسلام برای پاکسازی به یک روستا می روند. در خانه ها را یکی یکی می زنند. به در یکی از خانه ها می رسند، با احتیاط در می زنند. یک زن در را باز می کند. ناگهان اسلحه ای را در دستش می بینند. سر اسلحه درست به قلب محمود کاوه نشانه رفته است. تا رزمندگان به خود بیایند زن ماشه را فشار می دهد. دنیا جلوی چشمان رزمنده ها تیره و تار می شود. ولی متوجه می شوند که هیچ صدایی از اسلحه بلند نشد. سریع اسلحه را از دستش بیرون می کشند.عرق سردی به پیشانی همه نشسته است.نمی دانند گریه کنند یا خوشحال باشند.زن وقتی می فهمد کاوه جلوش بوده، با پشیمانی با مشت می کوبد به دیوار و از شدت غصه نمی داند چکار کند. به کردی می گوید! این اسلحه هیچ وقت گیر نکرده بود ...!!



عنوان : شهیدان عصر عاشورا

15 نفر از دانش آموزان شهرستان جهرم تصميم مي گيرند تا به صورت گروهي به جبهه بروند. بعد از هماهنگي هاي لازم ميني بوسي را در اختيار گرفته و راهي كردستان مي شوند.
بعدازظهر عاشوراي سال 1362 اين گروه در ميانه راه مهاباد دركمين ضدانقلابيون كومله گرفتار مي شوند. ضد انقلابيون همه اين 15 دانش آموز را سر مي برند. راننده و شاگردش كه شاهد اين جريان غم انگيز هستند از آن ماجرا جان سالم به در مي برند.
اين واقعه هنوز در هيچ كتاب و فيلمي روايت نشده است.


ادامه دارد ...


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, ] [ 14:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

شهید مهدی زین الدین

خرید عقدمان یک حلقه ۹۰۰ تومانی بود؛ همین و بس.

بعد از عقد رفتیم حرم؛ بعدش مزار شهدا.

شب هم شام خانه ما.

صبح زود، مهدی برگشت جبهه. از این که مراسم نگرفتیم، خوشحال بودم. دوست داشتم ازدواجم رنگی از ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه داشته باشد.

 

ادامه دارد ...


ادامه مطلب
[ شنبه 11 دی 1390برچسب:, ] [ 19:37 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

ما زین جهان از پی دیدار میرویم،                                                                از بهر دیدن حیدر کرار میرویم،

درب بهشت گر نگشایند به روی ما،                                                            گوییم یا علی و ز دیوار میرویم …

 

یا علی مدد ...

[ یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

شهید ولی الله استرابادی تازه داماد، همسرش قران را نگه داشته، تا ولی الله را؛ از زیر قران رد کند. ولی الله قران را که بوسید، گفت: یک امانتی برایت گذاشته ام لای قران؛ و رفت...

در وصت نامه اش نوشته بود: « بچه های عاشق امام حسین، حسینی شهید می شوند ...

 

عکس شهید در ادامه مطلب.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ] [ 15:35 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

عراقیها برا تضعیف روحیه ی ما فیلمای زننده پخش می کردند

یه روز یکی از بچه ها به نشانه اعتراض تلویزیون رو خاموش کرد

عراقی ها گرفتن و بردنش بیرون

هیچ کس ازش خبر نداشت ...

 

... برا استراحت ما رو فرستادن به حیات اردوگاه

وارد حیات که شدیم اون بسیجی رو دیدیم

یه چاله کنده بودند و تا گردن گذاشته بودنش زیر زمین

شب که شد صدای الله اکبر و ناله های اون بسیجی بلند شد

همه نگرانش بودیم

صبح که شد گفتند شهید شده

خیلی دوست داشتیم علت ناله و فریاد دیشبش رو بدونیم

وقتی یکی از نگهبانا علتش رو گفت مو به تنمون راست شد

می گفت: زیر خاک این منطقه موشهای صحرایی گوشت خوار وجود داره

موشها حس بویائی قوی دارن

وقتی متوجه دوستتون شدن بهش حمله کردن و گوش بدنش رو خوردن

علت شهادت و ناله هاش هم همین بوده

صبح که بدنش رو آوردیم بیرون تکه تکه شده بود ...

[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 16:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 



[ 9 بهمن 1398برچسب:, ] [ 19:25 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 15994
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1