رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از خبرگزاری امنیتی وابسته به شرکت سوفوس، بر اساس یافته‌های شرکت "فون پی پلاس"، 1391 شماره موبایلی که در بریتانیا نادانسته ورژن تروجان بازیهای رایجی همچون "پرنده‌های خشمگین"، "طناب را ببر" و "اساسینز کرید" را برای گوشی‌های اندرویدی خود دانلود کرده بودند، به عنوان هدف مورد سوء استفاده کلاهبرداران قرار گرفتند.
 
هر بار که این کاربران بی‌گناه یکی از این بازی‌ها را اجرا می‌کرده‌اند، به طور خودکار 3 پیامک با نرخ پریمیوم 15 پوندی فرستاده می‌شده است و در صورتی که کاربر این بازی مشکل آفرین را حذف نمی‌کرد، هزینه‌ها همین طور افزایش می‌یافت.

بر طبق گزارش فون پی پلاس هدف این کلاهبرداری تنها گوشی‌های هوشمند در بریتانیا نبوده‌اند، بلکه در 18 کشور در کل جهان نیز چنین مواردی مشاهده شده است.

بر اساس تخمین‌ها 14 میلیون دانلود از این افزار مخرب در کل دنیا صورت گرفته است.

شرکت A1 اگریگیتور اجرا کننده سیستم نرخ پریمیومی است که این ویروس مخرب از آن به صورت تقلبی برای پرداخت هزینه صاحبان گوشی‌های هوشمند، استفاده کرده است.
 
علاوه برجریمه 50هزار پوندی، این شرکت بنا بر دستورات قضایی موظف است که هزینه‌های مصرف کنندگان را طی سه ماه قبل از ماه می (چه شکایت کرده باشند و چه شکایت نکرده باشند) پرداخت کند.



کارشناسان شرکت امنیت آی‌تی Sophos گرایش زیادی به بهره گیری از ویروس های مخرب به جای نرم افزارهای جعلی اندرویدی برای به دست آوردن پول از طریق سامانه‌های پیامک گران قیمت و یا کسب اجازه برای نصب کدهای مخرب بیشتر مشاهده کرده اند.

[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:59 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از نت سکیوریتی، مایکروسافت هفته گذشته بخش توافقنامه خدمات خود را به روز کرده و به کاربران خود از طریق ایمیل در مورد این تغییرات اطلاع رسانی کرد.

                                          
کلاهبرداران سایبری از این فرصت استفاده کرده و پس از کپی کردن متن ایمیل، لینک آن را با لینک جعلی خود که راهنمایی کننده کاربران به صفحات مملو از بدافزار و ابزارهای سودجویانه است، جایگزین کرده و به کاربران در سراسر جهان ارسال کردند.

بر اساس تحقیقات مؤسسه ISC این ایمیل مخرب با تاکید بر تغییرات مهم در بخش توافقنامه خدمات و اولویتهای ارتباطی مایکروسافت ذهن کاربر را منحرف می‌کند، در حالی که یک کاربر با تجربه، با نگاه کردن به هدر* (Header) متوجه می‌شود که این ایمیل از یک آی‌پی چینی فرستاده شده است.

متاسفانه اکثر کاربران نه تنها نگاهی گذرا به Header نمی‌کنند، بلکه دانش تشخیص محتویات احتمالی این ایمیل ها از روی هدر آن را نیز ندارند. حتی اگر آنها نشانگر موس خود را اطراف لینک پیشنهادی بگیرند، به وضوح مشاهده خواهند کرد که URL مقصد مربوط به مایکروسافت نیست، بلکه مربوط به دیگر سایت های قانونی اما خطر آفرین است.

هر کدام از این سایت ها میزبان بدافزار رایج Blackhole است که می‌تواند از نقاط ضعف امنیتی موجود در اغلب رایانه کابران استفاده کرده و بدافزارهای گوناگونی را وارد سیستم آنها کند.
                                       
مورد ذکرشده یکی از انواع تروجانهای زئوس است که ظاهری شبیه آپدیت "فلش پلیر" دارد و بنا بر گزارشات سرویس آن‌لاین Virus Total احتمال کشف و شناسایی آن پایین است.

 



متاسفانه بسیاری از کاربران در به روز نگه داشتن آنتی ویروسهای خود سهل انگاری می‌کنند؛ لذا، به این تروجان اجازه می‌دهند که با بهره گیری از نقاط آسیب پذیر در رایانه‌ها برای مدتهای طولانی به سودجویی از رایانه‌هایشان بپردازد.

* هدر ایمیل در بردارنده اطلاعات کنترلی است که آدرس ایمیل فرستنده، یک یا چند آدرس گیرنده را شامل می‌شود. معمولا اطلاعات توصیفی نیز به این مطلب افزوده می‌شود؛ اطلاعاتی همچون موضوع هدر و تاریخ رسیدن پیغام.


[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:58 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

سه شخصیت سیاسی محافظه کار آمریکایی با انتشار یادداشتی در روزنامه "وال استریت ژورنال" خواستار اخراج ایران از سازمان ملل به دلیل نقض مستمر اصول منشور این سازمان(!) شدند.

"جان بولتون"  نماینده محافظه کار سابق آمریکا در سازمان ملل به همراه "کریستین سیلوربرگ" و "ارک والاس" رئیس و عضو لابی صهیونیستی "متحد در برابر ایران هسته ای" با انتشار یادداشتی مشترک در وال استریت ژورنال خواستار اخراج ایران از سازمان ملل و نهادهای بین المللی مالی همچون صندوق بین المللی پول شدند.

در این یادداشت با ادعای اینکه ایران با ادامه برنامه هسته ای خود و عدم اجرای قطعنامه های شورای امنیت به طور مداوم و مستمر اصول منشور ملل متحد را نقض می کند نوشتند که طبق مواد 6 و 5 منشور ملل متحد، سازمان ملل می تواند یک عضو خاطی خود را اخراج و یا عضویت آن عضو را به حالت تعلیق در آورد.

در این یادداشت آمده است: سازمان ملل می تواند در مجازاتی کمتر طبق ماده 5 منشور یک عضو خود را از اعمال حقوق و مزایای عضویت تعلیق کند . همانطور که عضویت رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی در سال 1974  به دلیل نقض مکرر حقوق بشر از سوی این سازمان به حالت تعلیق درآمد.

در عین حال در این مطلب تاکید شده است: تعلیق عضویت یا اخراج ایران از سازمان ملل اقدام راحتی نیست چرا که باید شورای امنیت و دو سوم اعضای مجمع عمومی ملل متحد به این مسئله رای مثبت بدهند، اما حتی اگر این اقدام صورت نگیرد کمترین مزیت آن این است که دوستان ایران در سازمان ملل که مانع این کار خواهند شد را در معرض نمایش قرار می دهد و به همه دنیا می شناساند.

آیا روسیه و چین همانطور که اخیرا دوباره قطعنامه های شورای امنیت درباره سوریه را وتو کردند، تعلیق عضویت ایران در سازمان ملل را نیز وتو خواهند کرد؟ اگر این کار را بکنند اجازه دهیم با این کارشان شخصیت واقعی این دو رژیم  (روسیه و چین) و نیز واقعیت پشت صحنه سازمان ملل به معرض نمایش جهانی در آید.

بولتون، والاس و سیلوربرگ در پایان یادداشت خود پیشنهاد داده اند کشورهای حامی این ایده در نشست سپتامبر سال جاری سازمان ملل که احتمالا "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری ایران بار دیگر به نیویورک خواهد آمد، این پیشنهاد آنها را مورد اجرا بگذارند.

[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:40 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از پی سی ورلد، محققان شرکت امنیتی کسپرسکی معتقدند طراحان بدافزار "وایپر" با طراحان بدافزارهای "استاکس نت" و "دوکو" در ارتباط بوده‌اند.

بدافزار وایپر در ماه آوریل به سرورهای وزارت نفت ایران حمله کرده بود، اما این حملات به جایی نرسیده بود. پیش از این حملات مشابهی از سوی بدافزارهای استاکس نت و دوکو علیه تاسیسات هسته ای و دیگر وزارتخانه های ایران صورت گرفته بود.

تحقیقات در مورد بدافزار وایپر به علت اینکه اطلاعات اندکی از آن بر روی هارد دیسک های رایانه های مختلف باقی مانده بود بسیار دشوار بوده است. در ادامه کسپرسکی تحقیقاتی در مورد بدافزارهای "فلیم" و "گاوس" انجام داد که به نظر می رسد از سوی یک دولت طراحی شده اند.

کارشناسان این شرکت می گویند بدافزار وایپر برای جلوگیری از شناسایی و پاک‌سازی سریع خود از الگوریتم موثر و پیچیده ای استفاده می کند و به طور قطع با استاکس نت و دوکو مرتبط است، به خصوص که برخی مولفه های باقی مانده از آن در فایل های سیستمی ویندوز با دو بدافزار یاد شده در ارتباط بوده است.

در حال حاضر کارشناسان در تلاشند از محتوای فایلی با عنوان ~DFXX.tmp کسب اطلاع کنند، ام

[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ 16:39 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

رسانه های آمریکایی نوشتند: نوآوران رسانه ای در "بی‌بی‌جی" (هیئت مدیره پخش برنامه‌های رادیو تلویزیونی آمریکا)، بزرگترین پروژه مشارکتی با عنوان "تسلیحات کشتار موسی" (Weapons of Mouse Destruction) علیه سانسور در اینترنت را ایجاد کرده اند، اما این تله موش که قرار بود در دل مقامات ایرانی هراس ایجاد کند تبدیل به یک رسوایی مالی گران‌قیمت شد که به زحمت بیننده، یا هر گونه ترافیک اینترنتی یا توجهی را به سوی خود جلب می کند.

تنها کسانی که باید به این مسئله توجه کنند مالیات دهندگان آمریکایی هستند. ایده پروژه از سوی سازندگان برنامه تلویزیونی صدای آمریکا با عنوان "پارازیت" مطرح شد و مشاورینی که از سوی بی بی جی استخدام شدند آن را با پول مالیات دهندگان اجرا کردند.

این پروژه مصداق دور ریختن پول است. این پول به بی بی جی داده شد و با آن نیز سایتی ایجاد شد که در آن چند ده عکس، بدون هیچ تاثیر خاصی گذاشته شد.

این سایت حاوی گالری عکس هایی است که کاربران روی آن قرار داده اند و در نگاه اول به نظر تعداد آنها بسیار زیاد است اما وقتی بیشتر دقت می کنیم متوجه می شویم که این عکس ها مرتبا تکرار می شوند. روی نرم افزار آی‌فون تنها 27 عکس به اشتراک گذاشته شده است. صفحه "فیس بوک" آن نیز 777 "لایک" خورده است.

جدیدترین نظرات روی صفحه فیس بوک مربوط به اول آوریل می شود. از آن تاریخ به بعد، هیچ نظری ارسال نشده است.

برای دیدن نظرات روی صفحه فیس بوک، باید به ماه مارس برگردیم. در 9 مارس چند نظر هست که به وضوح از سوی کارکنان بی بی جی است اما بهترین و خنده دارترین آنها از شخصی به نام "نیلو سلیمانی" در تاریخ 10 مارس است: "ببخشید. من یه خورده دیر متوجه می شم. چرا نابودی "موس". من نمی فهمم. موش ها هم جاندار هستند. من اصلا موافق نه به نابودی ...


ادامه مطلب
[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

دسترسی کاربران سازمان‌ها به شبکه اینترنت از طریق شبکه داخلی سازمان همواره یکی از دغدغه‌های بجا و مهم مدیران حراست سازمان‌ها بوده است.

این خسارت‌ها وقتی جدی گرفته می‌شود که دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات سازمان از طریق جاسازی جاسوس‌افزارها، کرم‌ها و ویروس‌ها در کامپیوترهای کاربران کشف شده و کار از کار گذشته است.

برای حل این مشکل در سازمان‌های دولتی، تمهیداتی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به نصب ضدویروس‌ها و سخت‌افزارهای امنیتی و نیز جداسازی شبکه سازمانی از شبکه اینترنت سازمان اشاره کرد.

علی‌رغم هزینه‌های هنگفتی که به کارگیری روش‌های فوق به سازمان تحمیل می‌کند، هیچیک از آنها تضمینی برای تامین امنیت اطلاعات سازمان‌ها به دست نمی دهند چرا که اساس همه این دسترسی‌های غیرمجاز، سیستم عامل‌های ناامن ویندوز است که به کارگیری تمهیدات فوق، راه حلی برای مشکلات امنیتی این سیستم عامل ارائه نمی‌کند.

کاربران خانگی نیز همیشه هدف بدافزارها و دسترسی‌های غیرمجاز اینترنتی بوده‌اند که معمولا با نصب نرم‌افزارهای ضدویروس با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

از سوی دیگر به دلیل نسخه‌های جدید ویندوز که کاربران را مجبور می‌کند هزینه‌های گزافی صرف ارتقای سخت‌افزارهایشان به هدر دهند، کاربران خانگی همیشه در بازارها به دنبال خرید یا ارتقای سخت‌افزار هستند!

به گفته "کاظم قنبری"، مدیر شرکت قاصدک سامانه، این شرکت با درک این نیاز پس از ماه‌ها کار تحقیقاتی، سیستم عامل بومی و امن "قاصدک" را به صورت صد در صد رایگان تولید و در اختیار کاربران قرار داده است. این سیستم عامل تمامی نیازهای اقشار مختلف از جمله کاربران سازمانی، مهندسین و گرافیست‌ها، مدیران، کاربران خانگی و اپراتورها را مرتفع کرده و با سرعتی بی‌نظیر، محیطی جذاب و زیبا را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

این سیستم عامل هم اکنون از طریق سایت www.ghasedak.ir در دسترس عموم قرار داده شده است.

به گفته قنبری از جمله مهم‌ترین مزایای این سیستم عامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. سازگاری ۱۰۰% با گونه‌های مختلف سخت‌افزار موجود
۲. پشتیبانی از تمامی نرم‌افزارهای کاربردی مانند Office, CAD, Adobe/۳D و نظایر آن
۳. پشتیبانی از نرم‌افزارهای تحت ویندوز
۴. پشتیبانی کامل از زبان و خط فارسی و لاتین
۵. پشتیبانی کامل از تاریخ شمسی و میلادی
۶. بدون نیاز به جداسازی شبکه سازمان از شبکه اینترنت
۷. قابلیت شخصی سازی فوق‌العاده
۸. بیش از ۵ برابر سریع‌تر از ویندوز
۹. بیش از ۲ برابر سریع‌تر از اپل
۱۰. محیط گرافیک جذاب و زیبا
۱۱. امکان تولید و اختصاصی سازی برای سازمان‌ها برای مقاصد خاص (مثلا سیستم عامل مخصوص منشیان، مدیران، مهندسین و...)

قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل گنو/لینوکس مورد استفاده برای سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم‌افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی است.

این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای فنی مهندسی همچون نرم‌افزارهای اداری و دفتری، نرم‌افزارهای فنی و مهندسی، نرم‌افزار مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزارهای برنامه‌نویسی و غیره توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم‌های رایانه‌ای را دارد. طیف گسترده کاربران رایانه و استفاده متفاوت از قابلیت‌های آن باعث استفاده از سیستم عامل و نرم‌افزارهای آن برای اهداف مختلف شده است. سیستم عاملی که در عین توانایی برطرف کردن نیاز کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی با توجه به منابع موجود برخوردار باشد، مدیریت آن آسان بوده و بتواند در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزارهای مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:56 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

بار دیگر حادثه دردناک "یوم‌الهدم" تکرار شد،‌ آن هم در حرم "عبدالسلام الاسمر" از معروف‌ترین امامزادگان قاره آفریقا. البته این بار وهابیان سلفی جسارت را به حد اعلای خود رساندند و نبش قبر کردند.

در سالروز تخریب قبرستان بقیع و شکستن قلب هزاران عاشق اهل بیت‌علیهم السلام بار دیگر این واقعه هولناک تکرار و عرش الهی به لرزه در آمد. قلب جهان اسلام به ویژه تشیع بار دیگر به دست خنجر وهابی‌های سلفی پاره پاره شد و معروف‌ترین امامزاده شمال آفریقا و بزرگترین محل تجمع محبان اهل بیت در کشور لیبی با خاک یکسان شد.







ولی این فاجعه به این جا ختم نشد و وهابی‌ها مزار این امامزاده شریف را تخریب و عمل قبیح نبش قبر را انجام داده و به جسد ایشان جسارت‌های بسیاری روا داشتند. حرم "عبدالسلام الاسمر"، امامزاده مظلوم از نوادگان کریم اهل بیت امام حسن مجتبی‌علیه‌السلام به عنوان بزرگترین قطب زیارتی شیعیان در کشور لیبی و شمال آفریقا به حساب می‌آمد که این واقعه عظیم در آن رخ داده و جهان اسلام را در بهتی عظیم فرو برده است.

شهادت 30 نفر از شیعیان لیبی
در این حادثه دردناک 30 نفر از شیعیان لیبی به شهادت رسیده و تعداد 212 نفر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده‌اند که خبرها حاکی از وخیم بودن حال تعداد زیادی از این مجروحان دارد.



 در سال‌های اخیر مفتی‌های وهابی بارها فتوای تخریب این امامزاده شریف را صادر کرده بودند، ولی به دلیل مخالفت‌های مردمی و دفاع آنان از حریم امامزاده، تروریست‌ها کار به جایی نبرده بودند، اما با سوء استفاده وهابی‌ها از اوضاع نابسامان و آشفته امروز لیبی، توانستند این جسارت عظیم را در برابر چشم مردم جهان انجام داده و چنین واقعه هولناکی را رقم بزنند.





 

الا لعنة الله علی القوم الظالمین ..

دعا کنید، دعا کنید زودتر آقامون بیاد ..

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:46 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر دیروز (چهارشنبه) در ديدار آقاي "بان كي مون" دبيركل سازمان ملل و هيأت همراه، با اشاره به سابقه تمدن و فرهنگ ايراني خاطرنشان كردند: «با توجه به جايگاه مهم و برتر ملت ايران در مسائل فرهنگي و تمدني، جمهوري اسلامي ايران زمينه بسيار خوبي براي گسترش فرهنگ و تمدن انساني برخاسته از اسلام دارد.»

ايشان در ادامه با اشاره به نگراني هاي مشترك بشريت از جمله موضوع خلع سلاح اتمي، تأكيد كردند: «جمهوري اسلامي ايران بر موضع "خاورميانه عاري از سلاح اتمي" اصرار دارد و سازمان ملل متحد بايد درخصوص رفع نگراني هاي موجود در زمينه سلاح اتمي، تلاش جدي انجام دهد.»

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به تجهيز رژيم صهيونيستي به سلاح اتمي از جانب آمريكا و برخي قدرتهاي ديگر، خاطرنشان كردند: «اين موضوع، خطر بزرگي براي منطقه است و از سازمان ملل متحد انتظار است كه در اين خصوص اقدامي انجام دهد.»

ايشان افزودند: «متأسفانه تركيب سازمان ملل متحد معيوب است و زورگوترين قدرتهاي دنيا، كه داراي سلاح اتمي و سابقه استفاده از آن نيز هستند بر شوراي امنيت مسلط شده اند.»

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به سخنان دبيركل سازمان ملل درباره سوريه و درخواست از جمهوري اسلامي ايران براي كمك به حل اين بحران، افزودند: «مسئله سوريه، مسئله بسيار تلخي است كه نتيجه آن، قرباني شدن مردم بي گناه اين كشور است.»

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: «جمهوري اسلامي ايران بر اساس اعتقادات و آموزه هاي ديني خود، آماده هرگونه تلاش براي حل بحران سوريه است.»

حضرت آيت الله خامنه اي افزودند: «اما حل بحران سوريه يك شرط طبيعي دارد كه عبارت است از جلوگيري از ارسال سلاح به گروههاي بي مسئوليت داخل سوريه.»

ايشان وضعيت كنوني سوريه را نتيجه ارسال سيل گونه سلاح از بيشتر مرزهاي سوريه به داخل اين كشور و براي گروههاي مخالف دانستند و  افزودند: «وجود سلاح در دست دولت سوريه طبيعي است زيرا دولت سوريه مانند هر دولتي، ارتش دارد.»

رهبر انقلاب اسلامي تأكيد كردند: «حقيقت تلخ در مورد سوريه اين است كه مجموعه اي از دولتها، گروههاي مخالف دولت سوريه را به جنگي نيابتي از طرف خودشان با دولت سوريه وادار كرده اند و اين جنگ نيابتي، واقعيت امروز بحران سوريه است.»

حضرت آيت الله خامنه اي خاطرنشان كردند: «همين دولتهايي كه جنگ نيابتي را در سوريه به راه انداخته اند، مانع از اجراي طرح آقاي كوفي عنان نيز شدند و نگذاشتند اين طرح به نتيجه برسد.»

ايشان افزودند: «تا زماني كه اين نقشه بسيار خطرناك از طرف برخي دولتها، ‌در سوريه ادامه داشته باشد، وضعيت سوريه تغييري نخواهد كرد.»

رهبر انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود به صحبتهاي دبيركل سازمان ملل متحد در مورد موضوع هسته اي ايران اشاره كردند و افزودند: «آمريكاييها اطلاع كامل دارند كه ايران به دنبال سلاح هسته اي نيست و فقط به دنبال بهانه جويي هستند.»

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به همكاريهاي وسيع ايران با آژانس بين المللي انرژي اتمي خاطرنشان كردند: «آژانس بر اساس مقررات خود، موظف است از لحاظ علمي و فني به جمهوري اسلامي ايران كمك كند، اما آژانس بين المللي انرژي اتمي، نه تنها اين كار را نكرده بلكه دائما كارشكني مي كند.»

رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به اعتراف غربيها مبني بر تلاش براي ايجاد خرابكاري اينترنتي و فني از طريق برخي بدافزارها از جمله استاكس نت،‌افزودند: «چرا آژانس بين المللي انرژي اتمي در اين خصوص موضع گيري نكرد؟»

حضرت آيت الله خامنه اي همچنين با اشاره به تهديد هسته اي ايران از جانب مقام درجه اول دولت آمريكا، ‌به آقاي بان كي مون گفتند: «توقع اين بود كه سازمان ملل سريعا با اين تهديد مقابله كند.»

ايشان با تأكيد مجدد درخصوص موضع جمهوري اسلامي ايران مبني بر "ممنوعيت ساخت و به‌كارگيري سلاح اتمي" افزودند: «اين موضع براساس اعتقادات ديني و نه براي خوش آمد آمريكا و كشورهاي غربي است.»

رهبر انقلاب اسلامي سخنان خود را با يك اندرز خيرخواهانه به دبيركل سازمان ملل پايان دادند و گفتند: «در مورد موضوع "خلع سلاح اتمي" ملاحظه هيچ قدرتي را نكنيد و از فرصتي كه اكنون براي شما فراهم شده است، به درستي استفاده كنيد.»

در اين ديدار آقاي بان كي مون دبيركل سازمان ملل متحد ضمن تبريك رياست ايران بر جنبش عدم تعهد، به نقش و جايگاه بسيار مهم و تأثيرگذار ايران در منطقه اشاره كرد و گفت: «درخصوص سوريه من به عنوان دبيركل سازمان ملل از جمهوري اسلامي ايران درخواست مي كنم كه با استفاده از نفوذ و قدرت خود،‌ زمينه حل بحران سوريه را فراهم كند.»

آقاي بان كي مون افزود: «ما معتقديم كه بايد ارسال سلاح به دولت سوريه و گروههاي مخالف آن متوقف شود.»

دبيركل سازمان ملل متحد همچنين با اظهار نگراني از موضوع هسته اي ايران،‌ خواستار همكاري بيشتر ايران با آژانس بين المللي انرژي اتمي و گروه 1 + 5 شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:44 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از آنا، یک کارشناس سیاسی لبنان گفت: «کاخ سفید با ارسال پیامکی با مضمون "به تهران نروید" برای شماری از سران عدم تعهد خواست که به تهران سفر نکنند.»

دکتر "ابوزکریا"، کارشناس سیاسی لبنان در گفت‌وگو با شبکه بین‌المللی خبر فاش کرد کاخ سفید با ارسال پیامکی با مضمون "به تهران نروید" برای شماری از سران عدم تعهد خواست که به تهران سفر نکنند.
 
وی در این گفت‌وگو خاطرنشان کرد برگزاری این اجلاس شکست سنگینی برای دستگاه سیاست خارجی آمریکا به حساب می‌آید.

[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و صلابت زمینه‌های امنیت کامل شانزدهمین اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد را فراهم کرده اند.


سردار سرلشکر پاسدار "محمدعلی جعفری" با اشاره به واگذاری مسئولیت تأمین امنیت اجلاس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: «بر اساس ابلاغ ستاد فرمانـدهـی کل قوا، مسئولیـت حفظ امنیت اجلاس کشورهـای غیر متعهـد در تهـران به سپاه پاسـداران انقلاب اسلامی واگـذار شـده است و در این راستـا با بهره گیـری از تـوان نـیـروهـای سپـاه، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت کشور و وزارت اطلاعات از آمادگی‌های لازم برای تأمین امنیت همه جانبه این اجلاس بزرگ جهانی برخوردار هستیم.»

وی افزود: «سپـاه پـاسـداران با بهره‌گیری از تجارب گذشته در تعامل، هماهنگـی و همکـاری با سایر نیـروهـای مسلح اطمینان بخش‌ترین سناریوهای حفاظتی و امنیتی را در دستور کار خود قرار داده و با برنامه‌ریزی هوشمندانه از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های علمی و تجربی موجود در این راستا استفاده کرده است.»

سرلشکر جعفری برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران را آزمونی بزرگ و خطیر برای سامانه‌ها و ظرفیت‌های امنیتی کشور توصیف کرد و افزود: «به رغم تلاش مستمر و خصمانه دشمنان ملت ایران به ویژه امپراتوری رسانه‌ای غرب در طرح ادعاهای واهی و پوچ مبنی بر ناامنی داخلی و ناکارآمدی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری این اجلاس در تهران، حضور گسترده و در سطح بالای کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در اجلاس شانزدهم، پاسخ قاطع و معنادار دنیای مستقل و غیرمتعهد به یاوه گویی‌های قدرت‌های سلطه‌گر و رسانه‌های وابسته به صهیونیزم بین المللی به شمار می‌رود.»

وی با عالی توصیف کردن هماهنگی بین نهادهای امنیتی و انتظامی در امر تأمین امنیت این اجلاس تصریح کرد: «با به کارگیری نیروهای زبده و ورزیده و طرح‌های مطمئن دغدغه‌ای برای شروع اجلاس وجود ندارد و با اشراف همه جانبه اطلاعاتی بر تمامی مؤلفه‌های تاثیرگذار در امر امنیت این اجلاس، امنیت از مرزها تا پایتخت و مسیرهای منتهی به محل برگزاری اجلاس بطور کامل و جدی برقرار و در حال رصد و پیگیری است.»

فرمانده کل سپاه اجرای موفق طرح‌های عملیاتی مربوط به برقراری نظم و امنیت در روزهای برگزاری اجلاس را مایه افتخار نیروهای مسلح و سایر دستگاههای امنیتی کشور دانست و گفت: «مراحل پایانی اقدامات امنیتی در روزهای اخیر با برگزاری رزمایش‌ها و تمرین‌های تخصصی و میدانی در کمال اطمینان و آرامش و با حساسیت و دقت صورت پذیرفته است و انشاء الله برگزاری باشکوه این اجلاس بار دیگر اقتدار امنیتی ایران و عمق هماهنگی، همکاری و اراده مشترک نهادها و دستگاههای متولی این حوزه شامل ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسئول اصلی این مأموریت خطیر را در معرض قضاوت جهانی قرار خواهد داد و پیروزی ایران اسلامی در نبرد سیاسی ـ رسانه‌ای دیگری را رقم خواهد زد.»

[ سه شنبه 7 شهريور 1391برچسب:, ] [ 11:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 15728
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1