رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

پس از هتک حرمت‌های گوناگون در قالب‌های متن، عکس و صوت در برخی وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی توسط دشمنان خدا و اهل بیت (علیهم السلام) به ساحت مقدس امام نقی علیه السلام، وبلاگ‌نویسان در حرکتی خودجوش عبارت "جانم فدای امام نقی علیه السلام" را به انتها یا ابتدای عنوان وبلاگ خود اضافه می‌نمایند.

این حرکت برای نشان دادن عشق و ارادت محبین اهل بیت می‌باشد و همچنین کمک می‌نماید تا عبارت "امام نقی" در رکوردهای جستجوی موتورهای جستجوگر در دست دوستداران این امام مظلوم باشد.

انشا الله

[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:12 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

به گزارش النخیل، بنا بر اعلام وزیر اوقاف فلسطین، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان اخیرا در سخنانی گستاخانه مدعی شده است که اگر حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم دوباره مبعوث می شد، دست در دست ناتو می گذاشت!

"محمود الهباش"، وزیر اوقاف و امور دینی تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه گذشته در اظهارات تندی علیه "یوسف القرضاوی" گفت: «کسی که فکر می کند می تواند مفاهیم جهاد و اسلام را به انحصار خود بگیرد، اشتباه می کند.»

وی با اشاره به تلاش های این افراد بر تخریب وجهه شهدای فلسطینی گفت: «این تلاش های شکست خورده برای احتکار دین و حقیقت در مخالفت با شرع مقدس الهی است؛ این خداوند است که حقیقت محض را دارد، نه قرضاوی؛ قرضاوی و امثال وی نمی توانند ادعای نمایندگی خدا در زمین را بکنند.»

الهابش ادامه داد: «قرضاوی همیشه حرف های خود را نقض می کند؛ او مدتی قبل گفته بود: «اگر پیامبر اسلام دوباره مبعوث شود، با ناتو ائتلاف می کند.» قرضاوی این اظهارات را از کجا آورده است.»

وی افزود: «این در حالی است که وی هرگز از موضوع اسیران حرف نزده است و به مسائل مربوط به آنها نپرداخته و حتی از اشغال‌گری دشمن نیز چیزی نمی گوید.»

یوسف القرضاوی، پیش از این نیز بارها با بیان عبارات خلاف واقع و غیر اسلامی، خشم مسلمانان را برانگیخته بود.

[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 10:10 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

فرمانده سپاه تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران از سوی نیروهای اطلاعات سپاه در عید نوروز خبر داد.


سردار "محسن کاظمینی"، فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله‌صلوات‌الله‌علیه‌و‌آله تهران بزرگ از خنثی سازی چند عملیات مهم تروریستی به دست سپاه در شهر تهران و در ایام نوروز خبر داد و گفت: «بچه های گمنام اطلاعات سپاه از مدتها قبل از عید بر روی تیم‌های تروریستی کار کرده و توانستند در زمان مناسب به بهترین شکل با آنها برخورد کنند.»

کاظمینی با اشاره به برنامه‌های این گروههای تروریستی اظهار داشت: «این افراد، انجام عملیات‌های انفجاری، انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران را در دستور کار داشتند.»

 بنا بر این گزارش، سردار سرلشکر "محمدعلی جعفری"، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چندی پیش در جمع فرماندهان، مدیران و مسئولین رده‌های مختلف سپاه از اقدام سپاه مبنی بر خنثی‌سازی توطئه مهم دشمنان خبر داد که بنا داشتند در ایام عید در داخل کشور انجام دهند.

کاظمینی همچنین با اشاره به برقرای امنیت کامل تهران در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه گفت: «انتخابات سالم و خوبی برگزار شد و مشکل و خبر خاصی در خصوص عدم امنیت در تهران نداشتیم.»

"مرتضی تمدن"، استاندار تهران نیز در همین رابطه گفت: «ابدا مشکلی در روز جمعه نداشتیم و همه‌ جا امن و امان بود و انتخابات نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شد.»

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:9 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" (Haaretz) شنبه 16 اردیبهشت (May.05) در پایگاه اینترنتی خود نوشت: "عاموس یادلین" رئیس سابق اطلاعات ارتش اسرائیل معتقد است که دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای، بسیار خطرناکتر از درگیری نظامی با این کشور است.

به نوشته این روزنامه، یادلین که در کنفرانسی در آمریکا سخنرانی می‌کرد، عنوان داشت: «ایران با یک استراتژی پیچیده به دنبال دستیابی به تسلیحات اتمی بوده و این استراتژی متأسفانه کارآ بوده است.»!!

وی افزود: «من طرفدار استفاده از تمامی گزینه‌ها از جمله حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران هستم. وقتی که ایران بدون سلاح اتمی را نمی‌توان احاطه کرد، پس چگونه می‌توان زمانی که آن ها به سلاح دست یافتند این کار را انجام داد؟ مطمئن هستم که آن ها زمانی که به بمب برسند، به ما حمله اتمی نخواهند کرد، اما همین احتمال که آن ها قادر به حمله هسته‌ای هستند، چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت.»

بر پایه گزارش فوق، "عاموس یادلین" اضافه کرد: «زمان مورد نیاز برای رسیدن موشک از تهران به تل‌آویو تنها 7 دقیقه است؛ پس اگر شما واقعا خواستار آن هستید که تمامی گزینه‌ها بر روی میز باشد، باید درباره گزینه نظامی بسیار جدی باشید.»

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:7 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

اکونومیست : "آيت‌الله خامنه اي"، رهبر ايران به روشي غير متعارف اما كارساز بحران ها را مديريت مي كند و اين يكي از دلايل اصلي مقاومت و پايداري حكومت اسلامي در برابر مسائلي است كه از نگاه ديگران بحران و مشكل بسيار جدي ارزيابي مي شود.

هفته نامه انگلیسی "اکونومیست"، این تحلیل را در ارزیابی علت مقاومت پیروزمندانه جمهوری اسلامی بر سر چالش هسته ای با غرب منتشر کرد و با اشاره به بی نظیر بودن مدیریت رهبر انقلاب در غلبه بر بحران ها نوشت: جمهوری اسلامی توانست حوادث تابستان سال 2009 را به خوبی مهار کند. پس از سرکوب جنبش سبز، ایران هدف تحریم های شدید و ترور و خرابکاری علیه تاسیسات اتمی اش قرار گرفت. اما با همه این اتفاقات، اکنون گروه 1+5 از موضع احترام متقابل، با ایران پای میز مذاکره نشسته است. یکی از دلایل مهم استقامت ایران در مقابل مسائلی که در نگاه دیگران بحران بسیار حاد تلقی می شود، مدیریت کارساز و غیرمتعارف آیت الله خامنه ای است.

اکونومیست در ادامه این تحلیل با اشاره به شکست آشوبگری 3 سال پیش ضد انقلاب می افزاید: چند هفته پیش کروبی را به سفری تفریحی در کاشان بردند. فشار بر اپوزیسیون تا حدود زیادی کاهش یافته و به تعبیر یکی از فعالان جنبش سبز، حکومت ایران پروژه مهار اپوزیسیون را به خوبی اجرا کرده است.

این نشریه اضافه کرد: ایران اکنون مطمئن است که متحد خود در سوریه را از دست نخواهد داد. "نوری المالکی" نخست وزیر عراق که اخیرا از تهران دیدن کرد، یک سیاستمدار شیعه است که سال ها در ایران زندگی کرده و با حکومت های رقیب جمهوری اسلامی، به ویژه ترکیه و عربستان سعودی، روابط بسیار بدی دارد.

هفته نامه مذکور با تاکید بر این که رهبری ایران مدیریت کاملی بر مسائل مهم سیاست خارجی و داخلی دارد، نوشت: آیت الله خامنه ای بمب اتمی را حرام اعلام کرده و این یک حکم دینی نقض ناپذیر است. نهادهای امنیتی آمریکا نیز پذیرفته اند که ایران سرگرم تولید سلاح اتمی نیست.

اکونومیست تاکید کرد: اعتقادات مذهبی مردم باعث شده تا آنها از گروه های مخالف جدا شوند. جمهوری اسلامی بر خلاف رژیم های دیگر منطقه که اعتقادی به مذهب ندارند، بر پایه اعتقادات دینی مردم به ویژه اقشار فرودست شکل گرفته و همچنان از این حمایت مردمی بهره مند است.

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:4 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

به گزارش راشا تودي، اوايل سال جاري، "هكرهاي ناشناس" در اعتراض به شرايط اقتصادي اين كشور، اقدام به حمله به برخي سايت هاي خصوصي آمريكا كرد.

ماه گذشته نيز يك گروه هكر برزيلي به نام "هاويتاجا" وب سايت قوه قضائيه آمريكا و سيا را هدف حمله قرار داده بود.

گروه بين المللي هكرهای ناشناس اعلام كرد روز گذشته، وب سايت اينترپل و سازمان سيا آمريكا را پايين آورده است.

به نظر مي رسد، وب سايت سازمان سيا، تاكنون چندين بار هدف قرار گرفته، به گونه اي كه گروه هكری ناشناس اعلام كرده، در فوريه 2012 و ژوئن 2011 نيز سايت اين سازمان را هدف قرار داده است.

وزارت امنيت داخلي آمريكا و اف بي آي نيز، از ديگر هدفهاي اين گروه در ماههاي گذشته بوده است.

[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:58 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

به گزارش گرداب به نقل از ايسنا، با وجود درخواست وزارت دفاع آمریکا، کشیش جنجال‌‌آفرين فلوریدایی كه پيش از اين نيز مرتكب اقدام موهن قرآن‌سوزي شده بود، بار ديگر عمل ننگين خود را تكرار كرد.

"تری جونز"، کشیش آمریکایی پیش از آن که یک جلد قرآن و آنچه را که گفت تصویری از حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم است بسوزاند، بیانیه‌ای خواند و بهانه خود را از اين اقدام اعلام كرد.

تصاویر این قرآن‌سوزی به صورت زنده از شبکه اینترنت پخش می‌شد.

پیش از این، وزارت دفاع آمریکا از جونز خواسته بود که با در نظر داشتن عواقب این اقدام، از تصمیمش برای سوزاندن قرآن صرف‌نظر کند.

مقامات پنتاگون گفته بودند که امیدوارند کشیش جونز پیش از عملی کردن این تصمیم خود، امنیت سربازان آمریکایی را که در خارج از این کشور خدمت می‌کنند، در نظر بگیرد.

این اقدام جونز بازتاب چندانی در رسانه‌های آمریکا نداشته و واکنش‌های اندکی به آن نشان داده شده است.

به گزارش بي.بي.سي در ماه مارس سال گذشته، برنامه‌ریزی تری جونز برای اقدامی مشابه، زمینه‌ساز اعتراضاتی گسترده در افغانستان شد.

در آن زمان، "باراک اوباما"، رئیس‌جمهور آمریکا، آنچه را "اقدامی از روی تعصب و عدم تحمل" خواند، محکوم کرد.

تری جونز تهدید کرده بود که در سالگرد حوادث ۱۱ سپتامبر در سال گذشته نیز دست به اقدام مشابهی خواهد زد، ولی بعدا از این تصمیم خود صرف‌نظر کرد.

خدا لعنتش کنه.

منبع : گرداب

[ یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:6 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

برای مدت طولانی به نوجوانان هشدار داده می‌شد که خودارضائی، باعث نابینائی آنها می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد بخشی از این گفته قدیمی واقعیت دارد.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تماشای فیلم‌های مستهجن، بخشی از مغز را که فرایندهای محرک دیداری را انجام می‌دهد، تعطیل می‌کند. البته این امر در زنان کمتر است.

در این تحقیق، با نشان دادن فیلم‌های مستهجن، از قشر دیداری مغز 12 زن تصویربرداری شد. در این تحقیق، سه فیلم به نمایش گذاشته شد که در یکی از آنها به صورت تلویحی و در دو فیلم دیگر تصاویر عریان به نمایش درآمد.

نتایج تصویربرداری و مطالعات بر روی مغز نشان داد که با نمایش فیلم مستهجن و عریان‌تر، خون کمتری به قشر دیداری مغز ارسال می‌شود.
در شرائط عادی، زمانی که مردم فیلم عادی را تماشا می‌کنند و یا وظیفه دیداری دیگری انجام می‌دهند، خون زیادی به سمت قشر دیداری جریان پیدا می‌کند.

محققان معتقدند نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که مغز هنگام تماشای فیلم برانگیخته‌های جنسی، در برابر سایر فرایندهای دیداری، تمرکز بیشتری دارد.

محققان نتایج این تحقیق را به تحقیقات قبلی ارتباط دادند که نشان می‌داد هنگامی که مغز در این شرایط قرار می گیرد ممکن است مضطرب و یا تحریک شود.

دکتر "هلستج"، محقق این پروژه معتقد است نتایج این تحقیق، کاربرد فراوانی در درمان اختلالات جنسی دارد.

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 18:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

متن استفتا و پاسخ مقام معظم رهبری درباره فیس ‌بوک در ذیل آمده است.

متن سؤال:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

آیت‌الله خامنه‌ای

با سلام و احترام

با توجه به اینکه وب‌سایت فیس بوک در ایران فیلتر شده است، آیا ورود به چنین سایتی صرفا برای ارتباط با دوستان و بدون هیچ فعالیت سوء علیه منافع ملی جمهوری اسلامی اشکال دارد؟ با تشکر

باسمه تعالی

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

به‌ طور کلی اگر مستلزم مفسده (مانند ترویج فساد، نشر اکاذیب و مطالب باطل) بوده و یا خوف ارتکاب گناه باشد و یا موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود، جایز نیست و الا مانعى ندارد.

موفق و مؤید باشید.

توضیح: حکم بالا در شکل فتوا بیان شده است یعنی تشخیص مصداق به عهده مکلف گذاشته شده است و تنها به بیان حکم کلی اکتفا شده است. تشخیص این که آیا این شرایط در مورد فعالیت در فیس بوک صادق است یا خیر به عهده مکلفین گذاشته شده است.

نکته‌ای که در حکم بالا مشخص است این است که در صورتی که این فعالیت موجب تقویت دشمنان اسلام و مسلمین شود جایز نیست، در حالی که ماهیت شبکه‌های مجازی بر پایه جمع‌آوری اطلاعات است و هر‌ چه استفاده‌کنندگان آن بیشتر باشند و در استفاده از آن محدودیت کمتری برای خویش قائل باشند اطلاعات بیشتری را برای این شبکه‌های اطلاعاتی فراهم می‌کنند و در نتیجه منجر به تقویت دشمنان می شود.

به نظر می آید این حکم نه حرام بودن مطلق فعالیت در این سایت را می رساند و نه جایز بودن آن را اثبات می کند بلکه به نوعی فیمابین است.

[ شنبه 9 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 18:12 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد

به نقل از روزنامه اماراتی البیان، هکر سعودی که به سایت های یهودی و صهیونیستی حمله و اطلاعات مربوط به آنها را در اینترنت منتشر کرده بود، در سن 28 سالگی بر اثر بیماری آسم درگذشت.

این هکر سعودی به سایت های بسیار حفاظت شده رژیم صهیونیستی دست پیدا کرده بود. وی توانسته بود به اطلاعات محرمانه بانک ها، شرکت های بزرگ صهیونیستی و سایت های یهودی دسترسی پیدا کرده و آنها را منتشر کند.

وی در اوایل سال جدید میلادی با عبور از تدابیر امنیتی سایت های صهیونیستی، اطلاعات شخصی و کارت های اعتباری هزاران صهیونیست را نیز هک و منتشر کرده بود. این اقدام وی یک جنگ سایبری را در میان هکرهای حامی و مخالف رژیم صهیونیستی برانگیخت.

[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 14:40 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 15998
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1