رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به دنبال ارسال نامه‌ وزیر ارتباطات به دستگاههای اجرایی برای ممنوعیت استفاده از ایمیلهای خارجی، جزئیات نحوه عضویت در پست الکترونیکی بومی "ایران" به عنوان یکی از سرویس دهندگان ایمیل داخلی اعلام شده است.

پدیده پست الکترونیک (ایمیل یا رایانامه) که برای ارتقا و ایجاد بهره‌وری در زندگی انسان به وجود آمده بر اساس تحقیقات منتشرشده در رده تکنولوژی‌هایی قرار می گیرد که مسبب‌ تغییر و تحولات اجتماعی شده‌اند. براین اساس در ایران نیز با گذشت زمان و افزایش ارتباطات دیجیتال و نیازمندی به ارتباطات به شدت نیازمندی به سرویس هایی زیرساختی از این جنس گسترش یافته است.

چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ابلاغ نامه ای به دستگاههای اجرایی، رئیس کل بانک مرکزی و اپراتورهای ارتباطی ممنوعیت استفاده از ایمیل های عمومی با میزبانی خارجی از جمله Yahoo ،Gmail ،Hotmail در مراودات خدماتی و بانکی و به دلیل توجه به مباحث امنیتی هشدار داد که در این زمینه سازمان فناوری اطلاعات ایران، پست الکترونیکی ایران را با میزبانی در مراکز داده امن داخلی آماده سرویس‌دهی به کاربران اعلام کرد.

ورود به پست الکترونیکی ایران
ورود به پست الکترونیکی ایران از طریق نشانی اینترنتی www.mail.iran.ir امکان پذیر است و متقاضیان برای درخواست ایجاد حساب کاربری با ورود به این صفحه و انتخاب گزینه "کاربری جدید" باید فرم الکترونیکی مربوط به ایجاد پست الکترونیکی را تکمیل و ارسال کنند.

در این فرم الکترونیکی علاوه بر وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پیشنهادی متقاضی باید نسبت به درج نام و نام خانوادگی، کد ملی، کدپستی و نشانی محل زندگی و یا نشانی و کدپستی دستگاه محل خدمت و نام سازمان مربوطه، شماره تلفن ثابت و همراه اقدام کند.

پس از این مرحله، پست الکترونیکی متقاضی بررسی شده و فعال‌سازی پست الکترونیکی ایران 24 ساعت پس از ثبت نام صورت می گیرد؛ بر این اساس کاربر می تواند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد صندوق پست الکترونیکی ایران شود.

تغییر زبان ای‌میل ملی به تمام زبانهای زنده دنیا
تغییر زبان صندوق پست الکترونیکی ایران به تمامی زبانهای زنده دنیا و نیز امکان جستجوی ایمیل ها در محیط پست الکترونیکی از جمله امکانات ایمیل ایران است. در همین حال محدودیتی در فضای استفاده از ایمیل ایران به لحاظ حجم پستهای الکترونیکی وجود ندارد و ایمیل کاربران با پسوند iran.ir فعال خواهد شد.

امکان استفاده رایگان از فضای پست الکترونیک و دسترسی سریع و آسان به آن از دیگر مزایایی است که این ایمیل بومی دارد و دست اندرکاران آن در سازمان فناوری اطلاعات معتقدند که در صورت استقبال کاربران از ایمیل ایران امکان رقابت این پست الکترونیکی با سایر ایمیل های داخلی و حتی ایمیل های خارجی وجود دارد.

بر این اساس رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در آخرین آمار خود شمار مشترکان این سرویس را بالغ بر 150 هزار نفر اعلام کرد و از برنامه های این سازمان برای توسعه ایمیل های بومی با میزبانی داخلی خبر داد.

توسعه کسب و کار با پستهای الکترونیکی داخلی
"علی اصغر انصاری"، معاون سازمان فناوری اطلاعات معتقد است که اگر ایمیل، خارج از ابزار تفننی به‌ عنوان ابزار ارتباطی در اختیار مردم قرار بگیرد و این ابزار ارتباطی رسمی شده و دولت با مردم از این طریق ارتباط برقرار کند می‌تواند بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دهد.

وی گفت: «به‌عنوان نمونه، بسیاری از خدمات ارزش‌افزوده و بسیاری از آگهی‌ها و فعالیت‌های تجاری از طریق این ابزار می‌تواند انجام شود. بر این اساس ایمیل های داخلی مدل کسب‌و‌کار خوبی را تصویر می‌کند و البته مطالعات آن نیز انجام شده است.»
 
انصاری ادامه داد: «حاکمیت و دولت از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌دنبال راه‌اندازی ابزار ارتباطی جدیدی است که البته با توجه به مدل کسب‌و‌کاری که فراهم کردیم، می‌توان زیرساخت‌های آن را به‌درستی مهیا کرد، حتی می‌توان ادعا کرد که با توجه به مشخصات ایمیل ایرانی این پروژه می‌تواند به‌مراتب از سرویس پیام کوتاه که کسب‌وکار بسیار خوبی هم برای اپراتورها و هم برای ارگان‌های دیگری که از بستر آن بهره می‌برند دارد، داشته باشد.»
 
معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: «در آینده باید پست الکترونیک ایرانی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات استفاده شود. اگرچه امروز این ایمیل در حد یک ایمیل عمومی است اما در آینده این ایمیل در شاخه کاربردهای مختلف تجاری و شخصی می‌تواند به ایجاد کسب‌وکار در فضای سایبر بیانجامد، همچنین ایمیل ایرانی می‌تواند خدمات دولت به دولت و دولت به مردم را ارائه دهد. بر این اساس، در حوزه تجاری و دولتی هر فرد ایرانی نیازمند ایمیل ایرانی خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در این زمینه شاهد استقبال خوبی باشیم.»

[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 9:22 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

دومين صفحه ترويج فساد و ابتذال در فيس بوك با نام "داف‌هاي تهران" كه به اغفال جوانان و کاربران ايراني مي‌پرداخت، با تلاش كارشناسان پليس فتا متلاشي و مدير اصلي آن نيز دستگير شد.

كارشناسان پليس فتا در رصد و پايش فضاي مجازي با صفحه‌اي مخصوص به نام داف‌هاي تهران در شبكه اجتماعي فيس بوك مواجه شدند.

در بررسي‌هاي صورت گرفته از سوي كارشناسان‏ مشخص شد اعضاي اين صفحه، ضمن عضو گيري جوانان و كاربران ايراني با اغفال آنها به ترويج فساد و ابتذال مي پرداختند.

اين گزارش حاكي است، اغفال جوانان و كاربران ايراني و تشكيل باندهاي فساد مهم ترين هدف گردانندگان اين صفحه بوده است.

شايان ذكر است، اين صفحه در مدت فعاليت خود، 30 هزار نفر عضوگيري کرده بود که با تلاش‌هاي مستمر كارشناسان فني و متخصصان پليس فتا شناسايي و متلاشي شد.

همچنين در اين عمليات، دو عضو اصلي اين صفحه دستگير شدند.

در حال حاضر اين صفحه غير فعال شده و بازپرس پرونده نيز براي هريك از متهمان، قرار مناسب صادر كرده است.

همچنین چندي پيش کارشناسان فني و متخصص پليس فتا يک شبکه اجتماعي موصوف به "پاف و داف" را با 27 هزار عضو در فيس بوک متلاشي کردند و چهار سرکرده اصلي باند را نيز در اين رابطه شناسايي و به دام انداختند.

شهروندان ضمن توجه به توصيه‌هاي پليس فتا و اطلاع رساني که در سايت www.cyberpolice.ir انجام شده مي توانند با هوشياري خود عرصه را بر فعاليت مجرمان در فضاي سايبري تنگ کنند.

[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

گروهی از اعضای اخوان المسلمین مصر اولین شبکه اجتماعی ویژه جهان عربی و کشورهای اسلامی را راه‌اندازی کردند.

این شبکه که "بنیان" نام دارد، قرار است به نوعی با "فیس‌بوک" رقابت کند.

"محمد الشافعی" یکی از اعضای این شبکه در قاهره، هدف از تشکیل این سایت را خدمتی هدفمند به جامعه برشمرد.

وی همچنین بنیان را اعتراضی به بسته شدن صفحات اسلامی و عربی در فیس‌بوک از جمله صفحه انتفاضه سوم فلسطین قلمداد کرد.

بنا به گفته وی، تاکنون بیش از ۵ هزار صفحه ارتباطی فعال عربی و اسلامی از فیس‌بوک حذف شده است. پشتیبانی از پروژه‌های غیرانتفاعی و سازمان‌های جامعه مدنی، ده درصد درآمد این شبکه را تامین می‌کند. استقلال کامل و نیز تامین امنیت داده‌ها، از دیگر ویژگی‌های این شبکه اجتماعی عنوان شده است.

"یحیی نور" سرپرست شبکه بنیان در مصر گفت که اواخر ماه جاری یک کنفرانس بین‌المللی برای معرفی این شبکه برگزار می‌شود که در آن، نخبگان مصری از جمله "وائل غنیم" فعال اینترنتی و یکی از چهره‌های مشهور انقلاب مصر حضور خواهند داشت.

بنیان خدمات گوناگون خود را به ده زبان مختلف ارائه می‌کند.

[ جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:26 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: اصلی‌ترین تهدید برای اسرائیل، توان آتش موشک‌های حزب الله لبنان است.

به گفته یک مقام ارشد دولتی رژیم صهیونیستی، بررسی ها نشان داده است که رژیم صهیونیستی قادر به اقدام علیه موشک هایی که از سوی حزب الله لبنان می شوند نیست.

این مقام دولتی مدعی شد: اسرائیل قادر به اداره موشک‌هایی است که از سوی ایران و حماس شلیک شود، اما قادر به مقابله با موشک‌های حزب الله لبنان نیست.

این مقام صهیونیست با بیان اینکه، حزب الله متحد ایران و بازوی اصلی این کشور است، در خصوص توان موشکی حزب الله گفت حزب الله قادر است هزاران موشک را به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی شلیک کند.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:24 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از اقدامات سربازان گمنام امام زمان ‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف اعلام کرده و  از افتخارآفرینی‌های آنان تقدیر و تشکر کردند.

متن این بیانیه که "علیرضا منادی"، عضو هیئت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سربازان گمنام امام زمانعجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف که مدال افتخارآمیز گمنامی بر سینه ستبرشان می‌درخشد، اینک با سپری کردن سه دهه مبارزه جدی با ایادی استکبار و توطئه‌گران داخلی و خارجی، اندوخته‌ای از تجربیات گران‌سنگ را به همت عالی خویش درآورده تا مقتدرانه و هوشمندانه، ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب سازند.

در این راستا تازه‌ترین نمونه دستاورد و موفقیت دستگاه اطلاعاتی کشور که در مقابله با دشمنان این ملت و مخالفان پیشرفت علمی کشور، تبلور یافت، دستگیری تمام عوامل ترور نخبگان علمی و دانشمندان هسته‌ای بود که به رغم پیچیدگی و ظرافت‌های فراوان، از سوی نیروهای تیزهوش و ولایتمدار وزارت اطلاعات به حول و قوه الهی انجام و برگ زرین دیگری به دفتر قطور خدمتگزاری آنها افزوده شد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های وزارت اطلاعات، حمایت قاطع خود را از مبارزه بی‌امان ایشان با ایادی استکبار جهانی اعلام کرده و برای سربازان گمنام امام زمان‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف آرزوی توفیق روزافزون داریم.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:23 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از شیعه آنلاین، بر اساس عقیده دین یهود، مسجدالأقصی باید منهدم شود و در محل آن، معبد جدیدی برای یهودیان بنام "معبد داوود" بنا نهاده شود.

از همین رو صهیونیست ها از سال ها پیش، یعنی از زمان آغاز اشغال سرزمین های فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها، تخریب مسجدالأقصی و حفاری در ذیل آغاز شده است.

کارشناسان همواره در مورد حفاری ها هشدار داده و اعلام کرده بودند که این کار باعث تخریب کامل و منهدم شدن مسجدالأقصی خواهد شد.

بر همین اساس از دو روز پیش ریزش و سقوط درختان اطراف مسجدالأقصی، یکی پس از دیگری آغاز شده است. پس از سقوط دومین درخت که صبح امروز رخ داد، کارشناسان بررسی های دقیق خود برای مشخص شدن علت این موضوع را آغاز کردند.

بررسی های انجام شده نشان داد که حفاری های زیر مسجدالأقصی باعث سست شدن پایه و فندانسیون این قبله اول مسلمانان جهان شده و از همین رو به سقوط درختان اطراف آن منجر شده است.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:22 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

پنتاگون در گزارشي از افزايش قدرت تخريب و دقت هدف گيري موشک‌هاي بالستيک فاتح 110 ايران خبر داده است.

در اين گزارش آمده، برد موشک‌های زمین به زمین فاتح ۱۱۰ ايران، ۳۰۰ کیلومتر است.
 
در نسل چهارم این موشک‌ها از سیستم هدایتی تازه‌ای بهره گرفته شده که در آینده روی همه موشک‌ها نصب می‌شود.

در سه نسل قبلی فاتح ۱۱۰ سرعت عمل در پرتاب، قدرت تخریب بالا و دقت در هدف‌گیری متعارف حاصل شده بود، و امروز اضافه بر قابلیت‌های قبلی، نیروهای مسلح کشورمان قادر خواهند بود با نسل چهارم موشک فاتح ۱۱۰ اهداف زمینی و دریایی، نقاط تجمع دشمن، مراکز فرماندهی، سایت‌های موشکی، زاغه‌های مهمات، رادارها و سایر اهداف مورد نظر را به صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار دهند و منهدم کنند.

اصابت به صورت نقطه‌ای، به معنی افزایش دقت موشک در برخورد به هدف است بدون آنکه شعاع خطای خاصی داشته باشد.

 گزارش وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در خصوص افزایش دقت سلاح‌های ساخت ایران و افزایش قدرت آتش آنها در سال‌های اخیر می افزاید: ایران اعلام کرده هرگونه حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ایش را به شدت پاسخ داده و بیش از 35 پایگاه آمریکا را در منطقه در دقایق اولیه‌ای که مورد حمله قرار گیرد مورد حمله موشکی قرار خواهد داد و با موشک باران، اسرائیل را محو خواهد کرد.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از فارس، تروریست‌های سوریه پس از کشتار اعضای یک خانواده شیعه عراقی، تنها بازمانده آن را که یک کودک خردسال بود، دار زدند.

به نقل از پایگاه خبری "عراق القانون"، فعالان حقوق بشر عراق اعلام کردند که گروه‌های مسلح در سوریه اقدام به اعدام یک کودک شیعه عراقی کردند.

بر اساس این گزارش، خانواده این کودک در منطقه "سیدة زینب" در ریف دمشق ساکن بودند که تروریست‌های مسلح به منزل این خانواده حمله و پس از کشتار تمام اعضای آن، این کودک را اعدام کردند.

از سوی دیگر شیخ "محمد العریفی" شیخ وهابی سعودی از گروه‌های مسلح ضد نظام "بشار اسد" خواست که مانع انتشار تصاویر حملات خود علیه نیروهای ارتش و شهروندان سوریه و مخالفان خود شوند.

وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی "توئیتر" از تروریست‌های سوریه خواست که به حملات تروریستی و کشتار و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم سوریه ادامه دهند، اما مانع انتشار تصاویر جنایات خود شوند.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:56 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

به نقل از کیهان، رئيس سابق اطلاعات نظامي رژیم صهیونیستی، اين رژيم را از درگيري با حزب الله برحذر داشت.

"عاموس يادلين" حزب الله را داراي قدرتي ويرانگر توصيف كرد و گفت: «بي ترديد جنگ با حزب الله براي ما بسيار ويران كننده خواهد بود. من به مقام هاي ارشد اسرائيل توصيه مي كنم خطر نكرده و با حزب الله وارد جنگ نشوند. در صورت اين اتفاق، حملات به شدت ويرانگر و كوبنده اي متوجه اسرائيل خواهد شد و قطعا هزينه هاي سنگين سياسي، نظامي و اقتصادي شديدي را تحميل خواهد كرد.»

به گزارش "القدس العربي"، يادلين همچنين درباره احتمال اجراي مدل ليبي براي سوريه گفت: «تفاوت اين دو بسيار زياد است، اين اختلاف اين قدر روشن است كه نمي تواند به هيچ وجه آن را كتمان كرد. نظام بشار اسد، رئيس جمهوري سوريه با قدرت از سوي ارتش عربي سوريه حمايت مي شود و از سوي ديگر حمايت روشن روسيه و چين را هم دركنار خود دارد. اين حداقل واقعيت هاي موجود در مورد سوريه است كه تفاوت هاي آن را با ليبي كاملا روشن مي كند.»

وي گفت: «بشار اسد مصمم است تا آخرين لحظه به جنگ ادامه دهد و كمر خم نكند. شايد او به اين نتيجه برسد كه به اسرائيل حمله كند اما اين اتفاق در صورتي رخ مي دهد كه اسرائيل بخواهد عليه سوريه تحركاتي را انجام دهد.»

انتشار اظهارات اين مقام اطلاعاتي - نظامي سابق درباره نتايج ويرانگر و هزينه هاي سنگين درگيري با حزب الله لبنان در حالي است كه برخي منابع در وزارت دفاع رژيم صهيونيستي مدعي شده بودند جنگ با ايران، بيش از 300 كشته براي اسرائيل نخواهد داشت!!

در همين حال يك كارشناس امور رژيم صهيونيستي پيش بيني كرد در صورت برافروخته شدن آتش جنگ، 70 هزار صهيونيست فقط در تل آويو كشته شوند. "سميح شبيب" به العالم گفت: «درگيري اسرائيل با ايران مي تواند به نابودي يك سوم تل آويو منجر شود. آنها مي دانند كه ايران در برابر هيچ تهديدي سكوت نمي كند.»

از سوي ديگر روزنامه "هاآرتص" فاش كرد: «ژنرال بني گانتس رئيس ستاد كل ارتش اسرائيل كه به شدت مخالف درگيري نظامي با ايران است، بي ترديد اين مخالفت خود را زماني كه تصميم به حمله در كابينه حساس وزيران پست هاي امنيتي و سياسي اسرائيل به بحث نهاده شود، مطرح خواهد كرد.»

هاآرتص نوشت: «از آنجا كه ژنرال گانتس براي رسيدن به رياست ستاد كل ارتش وامدار نتانياهو و ايهود باراك نيست، دستي گشاده تر در بيان مخالفت خود دارد. بنيامين نتانياهو و ايهود باراك مايل به دادن پست رياست ستاد كل ارتش به ژنرال يوآو گالانت بودند اما ماجراي زمين هايي در كيبوتص "عاميكام" كه خانه ژنرال گالانت بر آن بنا شده است، دولت را سال گذشته ناچار به منصوب كردن ژنرال گانتس به رياست ستاد كل ارتش كرد.»

روزنامه صهیونیستی "يديعوت آحارونوت" نيز در همين زمينه نوشت: در كنار ژنرال گانتس يك دوجين ديگر از مقاماتي كه اكنون يا در گذشته از مسئولان ارشد عرصه هاي نظامي، اطلاعاتي يا امنيتي بوده اند با درگيري نظامي با ايران مخالف هستند.

به نوشته يديعوت آحارونوت، ژنرال امير اشل فرمانده جديد نيروي هوايي اسرائيل نيز در ميان بلندپايگان اسرائيلي است كه با اقدام نظامي عليه ايران مخالف است.

اين نشريه به ژنرال بني گانتس فرمانده كل ستاد ارتش رژيم صهيونيستي، تامير پاردو رئيس سازمان اطلاعاتي خارجي "موساد"، يورام كوهين رئيس دستگاه امنيت كل "شاباك"، ژنرال امير ايشل فرمانده نيروي هوايي و آوي كوخافي رئيس دستگاه اطلاعات نظامي "امانگ اشاره كرد كه همه آنان با اقدام نظامي يكجانبه و بدون هماهنگي و پشتيباني از سوي آمريكا مخالفت كرده اند. روزنامه صهيونيستي نوشت ارزيابي هاي رسمي ايالات متحده نيز حاكي از آن است كه فرماندهان دستگاه امنيتي با عمليات يك‌جانبه اسرائيل عليه ايران مخالفند.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:53 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در جمع خبرنگاران و فعالان حوزه انتفاضه و فلسطین گفت: «سرزمینی به نام اسرائیل، کلاه گشاد و بزرگی است که آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها با فریب و نیرنگ بر سر بشریت گذاشته اند.»

رمضان شریف افزود: «وجود رژیم صهیونیستی توهین به ملت هایی است که با تکیه بر مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و استعمارگران، استقلال کشور خود را به دست آورده اند. امروز داشتن گذرنامه اسرائیلی در جهان، مایه خفت و ذلت است و مردم جهان دیگر حاضر نیستند رژیم صهیونیستی را میان خود تحمل کنند، آنها بیش از هر زمان دیگری در میان ملت های دنیا، در انزوای کامل قرار دارند، امروز نام اسرائیل در سراسر جهان منفورترین و پلیدترین معانی را به اذهان جهانیان متبادر می سازد.»

رمضان شریف با اشاره به ابعاد جنایات و وحشی گری صهیونیستها و فرجام این رژیم جعلی و ساختگی تصریح کرد: «اقدامات ننگین و فاجعه بار این رژیم کودک کش در برابر مردم بی دفاع فلسطین، فضای جهان را آلوده ساخته است و به لطف خدا به زودی معادله کریه المنظر و ناهمگون این غده سرطانی، با راهکار و فرمول "تداوم انتفاضه، استمرار مقاومت و حرکت پیش رونده و متعالی بیداری اسلامی و غیرت انقلابی ملت های به پاخواسته" برای همیشه حل خواهد شد.»

رمضان شریف، روز جهانی قدس را ابتکار و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی‌رحمت‌الله‌علیه دانست و اظهار داشت: «حضرت امام با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، موضوع فلسطین را نه تنها در اولویت جهان اسلام بلکه نماد و سمبل عدالت طلبی کل بشریت قرار دادند و جبهه مبارزه علیه اسرائیل را به ظرفیت پایان ناپذیر اراده ملت های ظلم ستیز و آزاده جهان در تمامی نسل ها مجهز ساختند.»

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: «فراگیری و گسترش جهانی خط پشتیبانی از..


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:52 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 456
بازدید کل : 15733
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1