رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

روزنامه جروزالم پست (The Jerusalem Post) چهارشنبه21 تیر (July.11) خبر داد: ایران کیفیت موشک های خود را ارتقا داده و مرگبار بودن آنها را بیشتر کرده است.

بر اساس این گزارش، جروزالم پست در این باره نوشت: گزارش نظامیان آمریکا نشان می دهد که ایران کیفیت موشک های ضد کشتی و موشک های بازدارنده در مقابل موشک های متجاوز را در راستای دقیق تر به هدف خوردن و مرگبار بودن، ارتقاء بخشیده و آنها را در شرایط بهتری تولید می کند.

این روزنامه صهیونیستی اضافه کرد: در این گزارش که از سوی پنتاگون (Pentagon) تهیه شده و هفته قبل در کنگره آمریکا خوانده شد، آمده است: تهران توانایی موشک های بالستیک (Ballistic missiles) خود را بسیار ارتقا داده و قدرت تخریب آنها برای هدف قرار دادن ناوهای دریایی را بیشتر کرده است.

به نوشته جروزالم پست، این گزارش در 29 ژوئن 2012 تهیه شده و به امضای "لئون پانه تا" رسیده است. وی در این باره گفته است: «ایران توانایی های تخریبی خود را افزایش داده است و ساخت موشک های با سوخت جامد را توسعه داده است و این توسعه موشکی ایران در حالی است که این کشور در مانورهای نظامی خود از موشک های بالستیک استفاده می کند وکشتی ها و زیردریایی های جدید خود را نیز به میدان آورده است.»

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: درگزارش پنتاگون آمده است که جمهوری اسلامی ایران تا سال 2015 به خودکفایی در امر ساخت موشک های بین قاره ای بالستیک نیز می رسد. همچنین وزیر اقتصاد اسرائیل نیز اخیرا اظهار داشته است که ایران به زودی موشک های قاره پیمایی تولید خواهد کرد که توانایی رسیدن به آمریکا را هم خواهند داشت.

روزنامه جروزالم پست در پایان افزود: ایران این توانایی را دارد که در هنگام پرتاب موشک های خود آنها را از تیررس موشک های بازدارنده مصون نگه داشته تا مورد هدف قرار نگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ 14:7 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 15992
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1