رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

سیتنا به نقل از العالم نوشت: احمد مرسی پسر محمد مرسی، رئیس‌جمهور مصر اعلام کرد: شبکه‎ اجتماعی فیس بوک پس از انتشار آخرین نوشته‌اش در آن که به اهانت رسانه‌های صهیونیستی پاسخ داده بود، صفحه‎ شخصی‌اش را مسدود کرد.

 احمد مرسی با انتقاد از برخی رسانه‌ها به علت ترویج شایعات در این باره، گفت: «به شما ثابت می‌کنم که رسانه‌های مخصوص ما رسانه‌های شایعه‌پراکن و نه رسانه‌های حقیقت‌جو هستند. متاسفانه آنچه این رسانه‌ها منتشر می‌کنند ما باور می‌کنیم.»

شبکه‎ اجتماعی فیس‌بوک صفحه اینترنتی "احمد مرسی" پسر محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر را به دلیل اعتراض به رژیم صهیونیستی بست.

احمد مرسی در صفحه‎ فیس‌بوک خود خطاب به صهیونیست‌هایی که به محمد مرسی توهین کرده بودند نوشته بود: «دیگر زمان وابستگی و تبعیت ما از شما به پایان رسیده است و شما ارزشی بیش از کفش ندارید. این میمون و خوک‌زادگان، امروز از رئیس جمهوری ما شکست می‌خورند و روز پیروزی نزدیک است.»

تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش از این یک فیلم تبلیغاتی به مناسبت ساخت مجدد معبد یهودی مورد ادعای صهیونیست‌ها بر روی ویرانه‌های مسجدالاقصی پخش کرد که در آن به مرسی اهانت شده بود.

در این فیلم یک خانواده‎ صهیونیستی در حال تفریح در ساحل دریا نمایش داده می‌شود که پدر خانواده مشغول مطالعه‎ی مطلبی در روزنامه درباره‎ مرسی است در حالی که فرزندان کوچک خانواده در حال ساخت معبد یهودی بر روی ماسه‌‌های دریا هستند و اشاره به این موضوع دارد که این کودکان کاری را انجام می‌دهند که پدرانشان از انجام آن عاجز بودند.

پس از موفقیت این کودکان در ساخت معبد یهودی پدر خانواده روزنامه‌ای که تصویر مرسی در آن است به گوشه‌ای پرتاب می‌کند که این کار وی نیز اشاره به این قضیه دارد که حتی مرسی هم نمی‌تواند مانع اسرائیل در ساختن معبد یهودی شود.



نظرات شما عزیزان:

حافظان نور
ساعت11:39---16 مرداد 1391
سلام

خیلی جالبیه اینایی که مدعی آزادی بیان هستند واقعا خودشون بیشترین زندانی بیان و خفقان رو دارن

و صد تاسف به حال بعضی از ماها که اخبار این گونه شبکه ها رو باور می کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:44 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 298
بازدید کل : 16020
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1