رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...


دوشنبه بیست و سوم آبان 1390

سيد حسن نصرالله :

تهديد سوريه،تهديد همه منطقه است.
 
جام جم آنلاين: دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه هر خطري سوريه را تهديد کند ، تمام منطقه را تهديد می کند، تاکید کرد: هر کس براي سوريه دلسوزي مي کند بايد در آرام سازي اوضاع اين کشور سهيم باشد.
 
 

به گزارش شبکه خبری العالم، " سید حسن نصرالله" که عصر روز جمعه در مراسم روز جهانی قدس در شهر مارون الراس لبنان و از طریق ویدئو کنفرانس سخن می گفت، افزود: اگر رهبري سوريه تسلیم فشارهای غرب می شد و از مواضع خود در قبال مقاومت دست مي کشيد ، فلسطين از دست مي رفت و بحق باید آن را حافظ قضیه فلسطین دانست.

وی تصریح کرد:اگر اراده دولت سوريه نبود، حمايت ايران از لبنان غيرممکن بود.

سید حسن نصرالله  با بیان اینکه " شهر مارون الراس با حمايت سوريه مبارزه و پايداري کرد"، خاطرنشان کرد: جنبش هاي مقاومت درغزه بخوبي نقش حمايت سوريه را درک می کنند.

دبيرکل حزب الله لبنان تاکيد کرد : همه ما حامي موضعگيري هاي قومي سوريه هستيم و مي خواهيم سوريه کشوري قدرتمند و سربلند باشد.

سید حسن نصرالله اظهارداشت که همگان ، اصلاحات در سوريه را به منظور پيشرفت اين کشور و حرکت آن به سمت بهتر شدن، خواستارند.

وي به نقش سوریه در سالهای گذشته برای حفظ وحدت در لبنان اشاره کرد و گفت: کساني که در سوريه دست به تحريک طايفه اي مي زنند ، درصدد ويران کردن اين کشور هستند.

دبيرکل حزب الله لبنان سپس تاکيد کرد که تحولات منفي يا مثبت در سوريه بر همه کشورهاي منطقه تاثيرگذار خواهد بود.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد که " آمريکا و غرب به دنبال امتيازگيري از سوريه هستند، نه اصلاحات در اين کشور.

وی ادامه حمايت از سوريه را خواستار شد و افزود : بايد در کنار سوريه بايستيم تا قدرتمند از این وضعیت بيرون بيايد و اصلاحاتي که تعهد داده است را عملي کند.

دبیرکل حزب الله اظهارداشت: کسانیکه خواستار دخالت ناتو در سوریه هستند ، درصدد می باشند در این کشور جنگ درگیر شود و موقعیت منطقه ای آن از بین برود و حتی برای خدمت به طرح خاورمیانه جدید تقسیم شود.

سيد حسن نصرالله ادامه داد: برخي ها مي خواهند سوريه مانند لبنان به صورت طايفه اي درگير شود و با استفاده از چنين اختلافاتي نظام اين كشور را ساقط كنند.

وی اظهارداشت:  حتي برخي ها قصد دارند با هدف حمايت از برنامه خاورميانه جديد، (كه ما آن را در لبنان و در طي جنگ سي و سه روزه و در جنگ غزه به شكست كشانديم) سوريه را به سوي چند دستگي و تقسيم شدن سوق دهند.

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان كرد: من با صراحت در اين روز مي گويم؛ كساني كه در لبنان قصد دارند از طريق قاچاق سلاح وضعيت سوريه را بحراني كنند هرگز به هدف خود نخواهند رسيد و هرگونه تحول منفي يا مثبت در سوريه كل منطقه را در برخواهد گرفت.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: برخی از کشورها که در آنها خبری از دموکراسی و آزادی نیست از مواضع غرب بویژه آمریکا و فرانسه در قبال سوریه حمایت می کنند، مساله این است که سوریه در کنار مقاومت نباشد و امتیاز بدهد.

 

دوشنبه بیست و سوم آبان 1390


یکی از وزرای رژیم‌صهیونیستی در گفتگو با روزنامه انگلیسی"ساندی تایمز" ادعا کرد: در صورتی که ما با حزب‌الله وارد جنگ شویم و در این جنگ تنها یک موشک "اسکاد" از طرف مقاومت به ‌سوی ما پرتاب شود، ما نیز در مقابل علاوه بر آنکه حزب‌الله را نابود خواهیم کرد، سوریه و لبنان را مورد حمله خود قرار خواهیم داد و آنگاه خواهید دید که سوریه به دوران "عصر حجر" باز خواهد گشت.
این وزیر تندروی صهیونیست همچنین با اعلام اینکه لبنان و سوریه بهای گزافی را در قبال همکاری با مقاومت پرداخت خواهند کرد مدعی شد که ما حتی یک هدف استراتژیک را در سوریه سالم نخواهیم گذاشت. تمام راه‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز برق و گاز را در این کشور از بین خواهیم برد و این نتیجه همکاری سوریه با حزب‌الله خواهد بود.
این روزنامه انگلیسی در ادامه می‌نویسد: به نظر می‌رسد که اسراییل از خبر دستیابی حزب‌الله به موشک اسکاد بسیار نگران شده تا جایی که باعث بروز بحران نظامی و سیاسی در داخل اسراییل شده و در نتیجه از آمریکا خواهد خواست تا با دخالت در این ماجرا و فشار بر سوریه مانع از ارسال این موشک‌ها به لبنان شود.
در همین حال آمریکا از سفیر سوریه در این کشور خواسته تا در مورد ارسال موشک‌های اسکاد به حزب‌الله توضیح دهد و درستی این خبر را به اطلاع آمریکا برساند و فرانسه نیز خواستار پایان ارسال موشک‌های اسکاد از سوریه شده است.
وزیر خارجه رژیم‌صهیونیستی نیز ماه گذشته با تهدید سوریه اعلام کرده بود که اسراییل طاقت مجهز شدن حزب‌الله به موشک‌های اسکاد را ندارد و در صورت ادامه تجهیز حزب‌الله به موشک اسکاد از سوی سوریه، ما حکومت "بشار اسد" را ساقط خواهیم کرد و دمشق پایتخت سوریه را نیز اشغال خواهیم کرد.
تهدید اسراییل به نابودی سوریه در حالی صورت می‌گیرد که این رژیم همواره هنگامی که با مشکلات داخلی روبرو بوده است دست به حمله و یا تهدید کشورهای اطراف خود کرده است.

تهدیدهای این رژیم در حالی صورت می‌گیرد که تاکنون این تهدیدات  هیچ واکنشی را از سوی شورای امنیت سازمان ملل به همراه نداشته است.

 

    وزير امور خارجه در پاسخ به سوال ديگري درباره تهديدهاي ناتو عليه سوريه براي تاثيرگذاري بر محور مقاومت در منطقه، مردم سوريه را مردمي مقاوم خواند و تاكيد كرد: تهديدهاي آمريكا و غرب تاثيري بر اراده مردم سوريه نخواهد گذاشت.
    صالحي اظهار داشت: سوريه پيش قراول جبهه مقاومت در خاورميانه است و ناتو نمي تواند اين كشور را به حمله تهديد كند.
    ديپلمات ارشد جمهوري اسلامي ايران تصريح كرد: اگر خداي نكرده چنين كاري نيز انجام شود، ناتو در باتلاقي فرو خواهد رفت كه هيچ گاه قادر به بيرون آمدن از آن نخواهد بود.
    صالحي گفت: اگر شيوه غربي ها همواره با اتكا بر منطق قدرت و استفاده از زور، فشار و تزوير است اما بطور يقين مردم منطقه بيدار شده اند و آگاهي ملت ها اجازه نمي دهد كه غرب بتواند با لشكركشي كاري انجام دهد.

    وي در ادامه، اقدامات خشن كشورهاي غربي در عراق و افغانستان را ناكارآمد خواند و اظهار داشت: اگر بازهم غرب بخواهد در منطقه همين مسير را دنبال كند به نتيجه مطلوب نخواهد رسيد.

 

 تهدید سوریه توسط کلینتون و رویایی چین و روسیه با آمریکا ...!

 

هیلاری کلینتون در سخنانی تهدیدآمیز گفت: نظام حاکم در سوريه به سرعت وقت را از دست مي دهد.

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری فرانسه، اعلام کرد: وزیر خارجه آمریکا، روز جمعه در سفر به «ولنيوس» با اشاره به آنچه «خشونت های تازه در شهر حلب دومین شهر بزرگ سوریه» خواند، افزود: در سوریه انسجام سیاسی نیست، در حالی که به مخالفان اجازه داده می شود، در دمشق نشست برگزار کنند. از سوی دیگر، نظام سوریه دست به خشونت های تازه می زند.

وی با بیان اینکه از تحولات سوریه شوکه شده است، مدعی شد: تظاهر کنندگان توسط يک گروه سازمان دهي شده از سوی دولت و نيروهاي امنيتي سوریه به وسيله چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند!

http://s2.picofile.com/file/7184205585/Untitled.png


وزیر امور خارجه آمریکا، با بیان اینکه نظام سوريه وقت را از دست مي دهد، گفت: در مقابل نظام سوریه دو گزینه «اقدام جديد سياسي» و «افزايش مقاومتي که روز به روز سازمان يافته تر مي شود»، قرار دارد.

کلينتون تأکيد کرد: ما انتظار اقدامات عملي داريم نه اظهارات، چون تاکنون اقدامات کافي از نظام سوریه نديده ايم و به همین دلیل، آمریکا تحريم هاي اعمال شده ضد نظام سوري را گسترش داده تا سازمان هاي امنيتي اين کشور را نيز شامل شود.

در همین حال، یک عضو سابق مجلس مردم سوريه در واکنش به سخنان مداخله جویانه و تهدید آمیز کلینتون درباره سوريه گفت: کلينتون باید بداند که سخنگوي مخالفان نظام سوريه نيست.


«جورج جبور» روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: اکثر مخالفان نظام سوريه نمي خواهند کلينتون سخنگوي آنها باشد بنابراين وقتي وي به نمايندگي از مخالفان نظام در سوريه سخن مي گويد در واقع به آنها توهين کرده است.

وي سخنان کلينتون علیه نظام سوريه را تکرار مواضع سابق ضد سوري آمريکا دانست که مواضعي شناخته شده است، زیرا آمریکا همواره برای دفاع و حمایت از رژیم تروریستی صهیونیستی، محور مقاومت در منطقه از جمله سوریه را که در خط مقدم مقاومت قرار دارد، مورد حمله قرار داده و تهدید کرده است.

جبور افزود: مخالفت محکم روسيه و چين با بندی که آمریکا و پنج کشور اروپایی تصمیم داشتند در قطعنامه تمديد حضور نيروهاي بین المللی در جولان اشغالی سوریه وارد کنند و تأکید آنها مبنی بر اینکه سوریه تهدیدی برای امنیت منطقه و جهان نیست، پاسخی مناسب به اظهارات کلینتون است.

گفتنی است، آمریکا و پنج کشور اروپایی تصمیم داشتند، بندی را در این قطعنامه وارد کنند که بر پایه آن، سوریه به آنچه «اعمال خشونت در سرکوب معترضان» خوانده می شد، محکوم می شد که روسیه و چین تهدید کردند در صورت وارد شدن این بند در قطعنامه، آن را وتو می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, ] [ 20:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 16016
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1