رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

ب گوگل كه ادعا مي‌كند همواره در پي متفاوت بودن از بقيه شركت‌هاي جهان است، اين بار براي استخدام نيروهاي جديدش دست به كار فوق‌العاده مضحکي زده است.

"ويليام پوندستون"، نويسنده آمريكايي كه در نگارش كتاب‌هاي انتقادي از شركت‌هاي بزرگ جهان است، به تازگي كتابي با عنوان "براي كار كردن در گوگل آماده‌اي؟" را منتشر كرده و در آن به نقد شرايط عجيب استخدام در اين شركت پرداخته است.

پوندستون گفت: اينكه يك شركت چگونه افرادي را استخدام مي‌كند كه تنها با پاسخ دادن به يك سري سوالات عجيب استخدام مي‌شوند، واقعا جاي تعجب بسيار دارد. براي استخدام در گوگل اصلا به مسائلي همچون سوابق كاري و يا عملكرد فرد در گذشته اهميت داده نمي‌شود. از جمله سوالاتي كه گوگل در آزمون‌هايش مي‌پرسد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: كشكك زانو چرا گرد است؟ در دنيا چند نوازنده حرفه‌اي پيانو وجود دارد؟ چقدر دستمال توالت لازم است تا شهر سانفرانسيسكو پوشيده از دستمال توالت شود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 22 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:11 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 15992
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1