رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

سخنگوی قوه قضائیه دلایل فیلتر شدن سایت هاشمی رفسنجانی را وجود مصادیق مجرمانه در این سایت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در بیست و چهارمین نشست خبری خود در پاسخ به این پرسش که چرا سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فیلتر شده است گفت: این سایت ثبت رسمی در داخل نشده است و بر اساس اطلاعات واصله سایت ایشان  بنام محسن هاشمی رفسنجانی  ثبت شده است.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: قانون در سال 88 بحث جرائم رایانه ای را مطرح کرد که براساس ماده 21 ، 22 و 23 کارگروهی در این قانون تعریف شده که ریاست آن بر عهده دادستان کل کشور است. این کارگروه وظیفه تعیین مصادیق مجرمانه را دارد. همچنین بحث پالایش مصادیق مجرمانه هم به عهده این کارگروه بوده که وزرای اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارتباطات، فرهنگ و دادگستری همراه با روسای سازمان تبلیغات ، صدا و سیما، شورای انقلاب فرهنگی در این کارگروه حضور دارند.

وی افزود: اگر سایتی به دستور این کارگروه فیلتر شده مدیر سایت می تواند به این کارگروه شکایت کند. کارگروه نیز هر دو هفته یکبار تشکیل می شود هر چند که خود قوه قضائیه هم در برخی از پرونده ها مستقیما وارد می شود.

محسنی اژه ای با بیان اینکه این کارگروه با 7 نفر رسمیت پیدا می کند گفت: برخی از سایت های اینترنتی در ایران در سامانه سایت ها ثبت شده و برخی ثبت نشده است. افرادی که سایت آنها در داخل کشور به ثبت رسیده اگر مصادیق مجرمانه ای داشته باشند به آنها تذکر و بعضا تا سه بار تذکر داده می شود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: مهرماه سال جاری سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی که به نام محسن هاشمی ثبت شده است مصادیق مجرمانه و خلاف واقعی را منتشر کرد و کارگروه تصویب کرد که تذکر داده شود. مدیر سایت پنج مورد تخلف را از سایت حذف کرد ولی دوباره پس از مدتی همان موارد را منتشر کرده و حتی موارد بیشتری را هم در سایت عنوان کرد که در آذرماه امسال دوباره تذکر داده شد. پس از آنکه  تذکرات کارگروه کارساز نشد 7 دی ماه امسال سایت هاشمی رفسنجانی فیلتر شد. البته یازدهم دی ماه نامه ای از سوی سایت به کارگروه ارسال شد که هنوز نامه را ندیده ام.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به خبرنگاری که سئوال کرد که آیا انتشار آخرین خطبه های نماز جمعه هاشمی دلیل فیلتر شدن بوده گفت: خیر، برخی تیترها و زیرنویس ها عنوان مصادیق مجرمانه دارد..

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ 16:33 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 16010
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1