رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی پایگاه الانتقاد نت لبنان نوشت: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره ادعای رسانه‌های وابسته به هواداران اتاق تاریک آمریکا و دشمن صهیونیستی، در راستای منافع این کشور ها که نشان دهنده ورشکستگی سیاسی و اخلاقی این عده است، شایعات در خصوص قاسم سلیمانی را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: طرفداران آمریکا که در منطقه که در سیاست های خود تنها مانده اند به ادعاهای گمراه کننده و ساختگی خود ادامه می دهند. تازه ترین تلاشی که آنها در راستای هیاهوی تبلیغاتی آغاز کرده اند، اظهاراتی بوده که  یک شبکه تلویزیونی وابسته، و با مدیریت مشخص العربیه در مورد قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مطرح کرده است، این در حالی است که دروغ بودن و نادرست بودن این ادعاها بر همه ثابت شده است.

این بیانیه می افزاید که با وجود رد این دروغ ها از سوی وزارت خارجه ایران و سفرای ایران در لبنان  و عراق و اردن هواداران اتاق های تاریک آمریکا و اسرائیل در لبنان و خارج از آن، این اظهارات تحریف شده را ادامه می‌دهند تا به نفع خود از آن بهره برداری کنند.

حزب الله لبنان ادامه این تلاش‌ها را دلیلی بر ورشکستگی‌های سیاسی و اخلاقی این عده و بی‌منطق بودن آنها و ادامه سیاست‌های بی‌اعتبار آنها دانست و اعلام کرد که این موضوع از سوی کسانی که در وابستگی و تخریب و غرب‌گرایی به نهایت خود رسیده اند، عجیب نیست. این در حالی است که آنها هر روز ادعا می کنند که تمایل زیادی برای رسیدن به حقیقت و عدالت و انصاف دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:12 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 15995
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1