رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

واکنش عصبی غرب به مسلمانی«شان استون»

یک سایت آمریکایی درباره مسلمان شدن «شان استون» متذکر شد: مسلمان شدن «شان استون» که پدر ضد آمریکایی چون «الیور استون» دارد به هیچ وجه تعجب‌برانگیز نیست.

به گزارش فارس، مسلمان شدن «شان استون»، پسر ۲۷ ساله «الیو استون» در ایران، واکنش‌ زیادی در دنیای مطبوعات و رسانه‌ها به همراه داشت که در این میان بسیاری از رسانه‌های غربی با نقل قول گفتگوی تلفنی «شان استون» با خبرگزاری فرانسه درباره اینکه اسلام آوردن او به معنای پشت کردن به دیگر ادیان نیست، سعی کردند تا مسلمان شدن او را عملی سطحی و غیرریشه‌ای عنوان کنند.
 
در این میان سایت سینمایی «بیگ هالیوود» نیز در یاداشتی مغرضانه نوشت: مسلمان شدن پسر پدری کینه‌جو و ضد آمریکایی چون الیور استون، به هیچ وجه تعجب برانگیز نیست، این نشان دهنده این مطلب است که در هالیوود ارزش‌های والدین بر فرزندانش تاثیر غیرقابل انکاری دارد.
 
نویسنده این یاداشت در ادامه با مقایسه کردن اسلام آوردن «شان استون» با معتاد شدن «ویتنی هوستون» متاثر از والدین معتاد و الکلی‌اش، تلاش کرد تا اسلام آوردن پسر استون را امری مخرب و فاجعه آمیز چون گرایش نسل جوان به اعتیاد متاثر از تربیت اشتباه خانواده تصویر کند.
 
در این بخش از یاداشت آمده است: در هالیوود، ارزش‌های والدین تاثیر مستقیمی بر فرزندان دارد، آنچنانکه به عنوان مثال «ویتنی هوستون» و بسیاری دیگر از ستاره‌های هالیوود که عادت بد مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی روز آورده‌اند، در واقع در دامی که والدینشان برایشان پهن کرده‌اند، گرفتار آمده‌اند، یا «مارستون»، پسر «هیو هفنفر»، بنیانگذار مجله «پلی بوی» که همواره مشکلات اخلاقی داشته این هفته خود نیز به اتهام تجاوز دستگیر شد. 
 
در ادامه این یاداشت می‌خوانیم: این موارد و صدها مورد مشابه دیگر همگی برخواسته از عنصر ژنتیک است، به نظر می‌رسد تعداد فرزندانی که در جامعه دچار معزل جدی می‌شوند در هالیوود به مراتب بیشتر از دیگر اصناف جامعه است و شاید در این میان عنصر شهرت نیز بی تاثیر نباشد به هرحال والدینی که تمام عمر خود را صرف توهین به آمریکا و ارزش‌های این کشور می‌کنند، نباید از دیدن فرزندانی تمام قد ضد آمریکایی متعجب شوند.
 
نویسنده «بیگ هالیوود» در پایان می‌افزاید: در حقیقت، عمل والدین است که مسیر فرزندان را مشخص می‌کند، آنها از والدین خود می‌آموزند که چه چیزی مهم است و چه چیزی مهم نیست، و خوب به طور واضح برای الیور استون، دین و گرایش به ارزش‌های آمریکایی مهم نیست و اما در پایان باید گفت که ارزش‌ها به مراتب مهم‌تر از درآمد است، تمام کودکانی که در ثروتی بیش از حد متعارف بزرگ می‌شوند، به هرآنچه که می‌خواهند دست می‌یابند ولی در این میان ارزش‌ها پایمال می‌شوند، ستاره‌بودن و شهرت به ستاره‌ها صدمه می‌زند و در این میان قربانیان اصلی این شهرت فرزندان ستاره‌ها هستند.
 
منبع : rajanews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:14 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 15991
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1