رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

به نقل از مهر، یک پایگاه خبری اینترنتی در آمریکا فاش کرد که پلیس فدرال این کشور (اف‌ بی آی) به زور و با تمهیداتی در تلاش بر آمده تا یکی از شهروندان این کشور را مخبر خود کند.

"شیرین صادقی"، نویسنده این وب سایت در این باره می نویسد: اف‌بی‌آی بر آن بوده تا "کوین ایرانیها" را که یک ایرانی-آمریکایی است، مجبور کند تا به زور برای این سازمان جاسوسی کند.

این سایت می نویسد: این جوان 27 ساله که از یک پدر ایرانی و یک مادر آمریکای متولد شده و خود دارای ایده های طرفداری از فلسطینی و ضدامپریالیستی آمریکا بوده، تحت فشار قرار داده شده تا مجبور شود مامور اف بی آی بشود.

در این مطلب نویسنده می نویسد: وی در کاستاریکا تحصیل می کرده و زمانی که برای بازگشت به آمریکا به همراه پدر و دو برادرش به سفارت آمریکا در کارستاریکا مراجعه می کند با حیرت به او گفته می شود که به همراه پدرش در فهرست افراد "پرواز ممنوع" قرار دارد.

ایرانیها پس از تماس با شورای روابط اسلامی آمریکایی (CAIR) متوجه می شود که آنچه که بر او اتفاق افتاده شیوه اف بی آی برای جلب مخبر و جاسوس بوده است.

وی گفت: آنها نام من را بر فهرست افراد "پرواز ممنوع" گذاشتند و به من گفتند که برای اینکه نام شما از فهرست پاک شود باید برای ما خبرچینی کنی!

این سایت می نویسد: این تاکتیک یک شیوه غیر معمول نیست، زیرا که شورای اسلامی آمریکایی شکایت های زیادی را از مسلمانانی که به این شیوه و برای این منظور نامشان در فهرست افراد "پرواز ممنوع" قرار گرفته، دریافت کرده اند.

این شهروند ایرانی آمریکایی از افرادی بوده که سفرهایی را به ایران، هند و مصر داشته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:7 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 15993
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1