رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

جرس در تحليلي نوشت: مادامي كه جنبش سبز نمود عيني ندارد، غير قابل استناد و البته غيرقابل اعتماد است. يكسان انگاري اپوزيسيون و جنبش سبز خطاي فاحشي است. هم نشيني روزنامه نگاران و فعالان سياسي كه در دو سه سال اخير از ايران خارج شده اند با اپوزيسيون سابقه دار و اغلب شناسنامه دار، اگرچه به خودي خود اشكالي ندارد، اما پيش از آنچه نشانه نزديك شدن ديدگاهها و يكسان شدن خواسته ها باشد، نشانگر يكي شدن موقعيت ها و وضعيت ها و البته معلول تلقي نادرست است.

نويسنده با امضاي مستعار "سارا زرتشت" تصريح مي كند: خاتمي بزرگترين ضربه را به گفتمان غالب جنبش سبز وارد كرد و خواسته يا ناخواسته، دوگانه اصلاحات و جنبش سبز را تقويت كرد و بخشي از گفتمان غالب اين جنبش را به نفع اصلاح طلباني كه در سالهاي اخير كنج عافيت گزيده بودند، مصادره كرد.

جرس به وسيله محسن كديور اداره مي شود و وضعيت نيمه تعطيل دارد. اين سايت اينترنتي در بحبوحه فتنه سبز راه اندازي شد تا به عنوان ارگان اتاق فكر فتنه سبز در خارج (تيم مركب از مهاجراني، سروش، كديور، بازرگان و گنجي) عمل كند اما عملا از آن تيم، فقط كديور باقي ماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 2 تير 1391برچسب:, ] [ 23:57 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 16036
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1